[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/03/2008 @ 13:42 Miekje ![]() | Bij ons komen er hopelijk na deze zwangerschap nog 2 of meer bij!!! Een groot gezin lijkt me heerlijk!!!! Miekje |
| 12/03/2008 @ 13:43 | laatste keer zwanger Hallo, We zijn ook voor de laatste keer zwanger. Ik ben uitgerekend voor 02-10-2008. Het was een lange tjd van overwegen, maar ik heb even mijn gevoel gevolgd. Nog voor de laatste keer zo'n kleine spruit in huis wou ik toch nog eens meemaken. Onze kids: Thomas (bijna 9 jaar), Matthijs(7 jaar) en Margo(4 jaar) zien het ook goed zitten. Momenteel ben ik zeer moe, maar heb supper veel hulp van men lieve man. Dus ik ga er toch nog van proberen te genieten. Joke |
| 17/03/2008 @ 12:39 Wen370 ![]() | proficiat jenne met je 3e zwangerschap. ja als ze snel op elkaar komen wordt er al vaak gedacht dat het niet gepland was he. heb je een lichte voorkeur voor het geslacht? |
| 17/03/2008 @ 16:10 Liesbet ![]() | @ jenne, zo 2 kindjes snel op elkaar is wel leuk hoor. OK het eerste jaar is zwaar maar voor de kindjes is het super. |
| 20/03/2008 @ 18:49 Sientje ![]() | wij gaan het op 2 kinderen houden. we hebben 1 lieve dochter maar helaas een zorgenkindje. dus 2 vinden we genoeg. |
[Reageer]

mogelijk laatste keer zwanger

. En ik kijk er al naar uit om Arne te vertellen dat hij een broer of zus krijgt. Hij heeft dat namelijk gevraagd aan de sint : hij wou geen speelgoed maar een broertje of zusje. Dus die gaat ongelooflijk blij zijn 
) en dan hoop ik dat we (mijn/onze) wens even in stand-by kunnen zetten en dan na 1-2 jaar pas aan een 4e gaan denken, wat niet makkelijk si want dat kruist nu al zo vaak mijn gedachten.