< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Mama's van 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/07/2008 @ 19:51
laissa

Online Status Bekijk profiel
Hoi Evy,

Goh wat spannend zeg. hopelijk stijgt uw hcg waarde!
En anders hop naar de volgende ronde he meid!

dikke zoen,

groetjes,

Ines & laissa

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 21:16
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik hoop ook dat HCG stijgt want 8 is echt wel laag he...
maar bij Torben had ik na een week ook maar 70 en nu was het na 1dag overtijd 8... we zien wel...
als het is fijn als het niet is ook geen probleem, maar ik wil het weten... die onzekerheid he

[Laatst gewijzigd door Evy - 25/07/2008 @ 10:26] - Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 21:25
laissa

HOi

Ja die onzekerheid he!
Nog even op de tanden bijten meid...
Alleszins wij duimen mee

groetjes,

ps: hoe is het met de tandjes van torben?

laissa

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:26
Evy

we zien wel he...

Torben heeft nog steeds maar een tandje... geweldig hoor, net popeye
en bij Inesje al iets te zien?

Evy

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 16:11
laissa

Hoi meid,

Bij Inesje nog niets te zien, maar ze zevert nog al en is echt een lastige trien de laatste dagen . Ze doet veel huilen en zeuren....ik ga dadelijk de koffers inpakken! Ben verschrikkelijk benieuwd hoe het gaat verlopen met inesje op vakantie!

groetjes,

ps: tot volgende week en duim echt hard voor jou!

kusjes

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 20:06
Evy

juist... jij gaat op vakantie... neem niet alle zon mee he
geniet er maar van... enne als je terug bent uit vakantie dan weet ik al heel goed hoever het staat met beebje2...

ik heb er ergens wel een goed gevoel over maar durf niet te hard te hopen... tot hiertoe nog geen bloedverlies... alleen wel buikpijn...

Evy

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 17:15
Evy

kijk

torben wordt grote broer

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 10:04
laissa

Super!!!!!
Dikke proficiat meid!
Wat leuk zeg!
Hoe voel jij je?

Turkije was echt super! met inesje heel goed gegaan
tot binnenkort,

xxx
laissa en Ines

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 18:45
Evy

dank je dank je...

ik voel me vrij goed alleen wel misselijk en overgeven..

wat goed dat je vakantie goed was... vertel wat heb je allemaal gedaan?

evy

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 08:59
laissa

Dag Evy,

We hebben niet veel gedaan in bodrum veel gerust!
Veel gezwommen met de kleine; een boottrip (ganse dag en goed meegevallen met inesje); shoppen in bodrum....

Wel veel gegeten met 1.5 kg aangekomen
Voor de rest echt een lekker lui vakantie.

Alleen komen we zondagmiddag aan en maandagmorgen krijg ik telefoon (had net voor verlof gesolliciteerd naar een functie in lommel) dat ik donderdag selectieproeven moet gaan afleggen (bestaat uit drie delen: schriftelijke proef; psychotechnische proef; mondelinge proef)...moet dus dadelijk beginnen voor te bereiden want ruimtelijke ordening is best moeilijke materie en t'is nog nie gedaan hoor. Kreeg voor mijn vertrek een telefoontje voor een functie in Lummen voor een selectiegesprek op 6 aug, als in nu woensdag.....Dus dat moet ik ook nog voorbereiden. Ongelooflijk niet, alles weer tegelijk....Hopelijk krijg ik het voldoende voorbereid, want weet dat die proeven niet mals zijn.

Wens mij succes!

Verzorg je en tot binnenkort

groetjes,

laissa

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 19:47
Evy

Laissa
veel succes met je proeven!!! spannend... uiteraard alles komt altijd samen he, is meestal zo... maar ik voor je... houd me op de hoogte he...
Evy

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 15:39
laissa

Hoi Evy,

Selectiegesprek is goed gegaan deze morgend! Ben benieuwd. Tegen half september weet ik meer of ze mij of de andere persoon hebben gekozen. Ben net wakker, heb een middagdutje gedaan
Ik ga nu in de tuin wat lezen over ruimtelijke ordening voor morgen....

Dikke zoen,

laissa

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 11:26
Evy

heyhey

goh half september is wel nog lang... maar ik kei hard!!!!
en ik hoop dat vandaag ook goed gaat.. voor wat voor een functie solliciteer je vandaag?

Evy

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 09:37
laissa

hoi Evy,

ja half september is echt wel lang.....dus dat is minder. De functie, waarvoor ik als laatst heb gesolliciteerd, is stedenbouwkundig ambtenaar. Maandag moet ik de psychotechnische proeven afleggen...als ik geslaagd ben op schriftelijk en of psychotechnische proef dan mag ik het mondeling examen afleggen.

Groetjes,

laissa

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 10:21
Evy

Laissa,

ik duim hoor... laat iets weten als je iets weet he...
mss dat ik na mijn zwangerschap en bevallingsrust en ouderschapsrust ook ga veranderen van werk, maar dat is nog een jaar weg he...

hier ben ik echt wel zwanger.. misselijk, overgeven, moe, ... alles is aanwezig.. zelfs hele dag door misselijk en overgeven dat was bij Torben niet zo hoor, maar ja niet aan te doen... alles voor het goede doel he...

evy en beebje

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 13:01
laissa

dag evy,

Die zwangerschapsverschijnselen! niets mee aan te vangen! Ik had in het begin er ook last van en dan at ik gewoon iets kleins, beschuitjes met confi, en dan ging het bij mij over.

Gisteren psychotechnische proeven gehad (om kwaliteiten en profiel na te gaan). Ik ben geschikt bevonden door de bedrijfspsycholoog! Vandaag ging en ze me laten weten of ik geslaagd ben op schriftelijke proef. Als ik geslaagd ben, mag ik morgen de mondelinge proef afleggen....een heel gedoe!

Met inesje is het hier niet gemakkelijk. Volgens mij heeft ze last van verlatingsangst of scheidingsangst. Ze slaapt alleen als ik haar in ons bed leg en dan ernaast ga liggen...twee seconden later valt ze in slaap en zo leg ik haar in haar eigen bedje, maar dat is zo verkeerd wat ik doe en eigenlijk kies ik gewoon voor de gemakkelijkste oplossing, terwijl ik weet dat ik even moet volharden maar hoor haar niet graag huilen! echt hartverscheurend.....

snik snik

groetjes,

laissa

[Laatst gewijzigd door laissa - 12/08/2008 @ 13:22] - Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:01
Evy

heyhey

oh zo spannend.. ik voor je...

tja lastige periode met inesje... maar heb ik met Torben ook gehad en ik legde hem ook bij onshoor... en nu gaat hij ook gewoon naar zijn bedje... is zo zielig als ze zo huilen he...
ik ben nu aan het proberen Torben steeds rond 20.30u in zijn bedje te steken en da s ook huilen huilen huilen hoor...
nu is hij al twee dagen om 21u in slaap gevallen dus vond ik wel goed;... hij slaapt dan beter dan als hij later in zijn bed gaat, dus is wel goed...

oh zeg laat me iets weten eh!!!

Evy

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 19:11
laissa

Hoi Evy,

T'is echt spannend he. Zodra ik iets hoor laat ik het u weten. Intussen ben ik rond aan het kijken of er nog andere interessante vacatures zijn.

Met inesje gaat het beter. Ze valt al terug in slaap in haar bedje, alleen wordt ze tussen 2-3u wakker en dan wil ze niet meer terug slapen, dan haal ik haar ook uit bed en leg ik haar bij mij. Ben aan het denken om haar bedje terug in mijn kamer te zetten, totdat ze weer vertrouwd is met haar bedje...manlief twijfelt of we dat moeten doen....ik weet het ook niet meer. Morgen gaat ze voor het eerst weer in 4 weken naar de onthaalmoeder....Ben benieuwd hoe het daar zal gaan.

Wel goed dat Torben nu om 21u gaat slapen he! Eigenlijk gewoon blijven volhouden he...Structuur is erg belangrijk voor de kleine kruimels!

Hoe gaat het met de zwangerschap? Nog last van misselijkheid? Ben echt blij voor jou!

Verzorg je en tot binnenkort
laissa

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 21:28
Evy

hier vandaag normaal echo, belt het afsprakenbureel toch wel af zeker.. grr krijg ik iets van he... ben dan maar langs de vroedvrouw geweest... uiteraard nog geen hartje te horen, maar wel gegroeide baarmoeder, veel bloedvaten te horen en klotsend vruchtwater... dus normaal zou alles goed moeten zijn...
jammer dat ik ons wurmpje nog niet gezien heb...

normaal kan ik vrijdag voor mijn echo, maar ik moet dan vanalles regelen op het werk, en ik wil eerlijk gezegd dat mijn man mee kan.. verdomme... stomme gyne... ach ja ik zie nog wel wat ik doe.. ik verander in elk geval van gyne.. dat is al de 4e keer dat ze me het lapt, bij torben ook 3 keer.. is niet leuk...

groetjes van toch een beetje teleurgestelde Evy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]