Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/07/2008 @ 19:51 laissa ![]() | Hoi Evy, Goh wat spannend zeg. hopelijk stijgt uw hcg waarde! En anders hop naar de volgende ronde he meid! dikke zoen, groetjes, Ines & laissa |
| 24/07/2008 @ 21:25 laissa ![]() | HOi Ja die onzekerheid he! Nog even op de tanden bijten meid... Alleszins wij duimen mee groetjes, ps: hoe is het met de tandjes van torben? laissa |
| 25/07/2008 @ 10:26 Evy ![]() | we zien wel he... Torben heeft nog steeds maar een tandje... geweldig hoor, net popeye ![]() en bij Inesje al iets te zien? Evy ![]() |
| 28/07/2008 @ 17:15 Evy ![]() | kijk ![]() torben wordt grote broer |
| 04/08/2008 @ 10:04 laissa ![]() | ![]() ![]() Super!!!!! Dikke proficiat meid! Wat leuk zeg! Hoe voel jij je? Turkije was echt super! met inesje heel goed gegaan ![]() tot binnenkort, xxx laissa en Ines |
| 04/08/2008 @ 18:45 Evy ![]() | dank je dank je... ik voel me vrij goed alleen wel misselijk en overgeven.. wat goed dat je vakantie goed was... vertel wat heb je allemaal gedaan? evy ![]() |
| 05/08/2008 @ 19:47 Evy ![]() | Laissa veel succes met je proeven!!! spannend... uiteraard alles komt altijd samen he, is meestal zo... maar ik Evy ![]() |
| 07/08/2008 @ 11:26 Evy ![]() | heyhey goh half september is wel nog lang... maar ik en ik hoop dat vandaag ook goed gaat.. voor wat voor een functie solliciteer je vandaag? Evy ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Mama's van 2007

. Ze doet veel huilen en zeuren....ik ga dadelijk de koffers inpakken! Ben verschrikkelijk benieuwd hoe het gaat verlopen met inesje op vakantie!

en t'is nog nie gedaan hoor. Kreeg voor mijn vertrek een telefoontje voor een functie in Lummen voor een selectiegesprek op 6 aug, als in nu woensdag.....Dus dat moet ik ook nog voorbereiden. Ongelooflijk niet, alles weer tegelijk....Hopelijk krijg ik het voldoende voorbereid, want weet dat die proeven niet mals zijn.