[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/03/2008 @ 11:32 sterreke | Ik ben vorige maand gestopt met mijn pil en wacht deze maand dus af wanneer ik mijn natuurlijke menstruatie zal krijgen. ondertussen hebben we wel al goed geklust Ik vroeg me nu alleen af, ze zeggen dat je aan je afscheiding meestal merkt wanneer je vruchtbare dagen eraan komen. Wordt dan iets kleveriger. Nu, volgens mij komen nu mijn vruchtbare dagen eraan, theoretisch gezien en ik merk ook dat de afscheiding "draderiger" wordt. Dus in principe denk ik ook wel dat mijn vruchtbare dagen er idd aan komen. Zou dit betekenen dat ik normaal ook deze maand dadelijk mijn natuurlijke menstruatie terug krijg? Of kan het ook zijn dat je aan je lichaam ondervindt dat je vruchtbaar bent hoewel je menstruatie nog niet op gang komt? Ik weet het, t is misschien niet zo goed geformuleerd ma ik weet niet goed hoe ik het anders moet vragen |
19/03/2008 @ 21:14![]() | hallo sterreke, ja, hou ons op de hoogte hé. ben benieuwd... groetjes, ![]() |
| 21/03/2008 @ 12:11 lucy ![]() | ik ken dat wachten! ik ben niet zwanger en nog steeds niet ongesteld... |
| 21/03/2008 @ 14:54 | hey iedereen ik ben nog maar pas gestopt en ik kan niet wachten...... ik heb gezien op internet dat je kan ovulatietesten ed doen om zo je eisprong exacter te kunnen inschatten.. als je positief test, heb je na 24u binnen de 48 u je eisprong... zou het niet wat te gemakkelijk klinken? |
| 21/03/2008 @ 19:54 | ik heb een site gevonden, wel in Nederland waar je kan een starterskit bestellen, daar zitten dan zo ovulatietesten in en zwangerschapstesten, ben er serieus over aan het nadenken om te kopen in de carrefour kosten die testen rond de 25 eur voor 5, das toch wel duur he als je dat zo een paar maanden moet doen zo een starterskit zitten 25 ovulatietesten in en 5 zwangerschapstesten ik ga dat denk ik bestellen, ik ben van nature nogal ongeduldig van aard, ik houd het anders niet uit denk ik.; daarbij komt nog dat mijn cyclus vroeger nooit normaal was (voor ik aan de pil begon), en tijdens de periode dat ik de pil nam, mijn regels bijna nooit kreeg (was blijkbaar normaal volgens de gyn) |
| 24/03/2008 @ 19:15 | op de site van babyboomshop (Nederland) kan je de testen bestellen je krijgt 25 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten voor 27 eur (starters voordeel pakket) bovendien, als je op een forum meedeelt dat je dit voordelig pakket kan kopen, kan je zelf nog zo een pakket gratis verkrijgen dat zijn dan 50 ovultatietesten en 10 zwangerschapstesten voor 27 eur Je kan toch niet anders dan deze info delen met anderen die ook zwanger willen worden he... ze hebben ook tal van andere pakketten, echt interessant om eens naartoe te surfen hoor |
[Reageer]

Natuurlijke menstruatie opnieuw krijgen?

te zien, en doet mijn hele lichaam nog steeds raar...
Ik hoop dat je snel je duiveltjes krijgt want kan begrijpen dat je er
van wordt...

aangezien we de dagen voordien heel veel geklust hebben. ma nu heb ik van iemand anders gehoord dat dit ook normaal is in het tweede deel van de cyclus dat je soms tot aan je menstruatie die zeurende buikpijn kan hebben...Ik weet dat het heel naïef was van mij om iets anders te denken ma ja, t is zo de eerste keer en je denkt dan vanalles omdat je niet goed weet wat je allemaal voelt.