< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » onverwacht zwanger van zevende kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
onverwacht zwanger van zevende kindje
07/05/2008 @ 12:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zalig genieten met de kids van het goede weer , terwijl zij buiten spelen ramen lappen, was buiten hangen ...
amaai met dit weer staat men been weer dik rood en het voht sijpelt er al uit, bij zärgon had ik dit pas in de zesde maand mja vanaf 20 weken mag ik terug men medicijnen slikken voor drainatie maar in een veel lichtere versie.
men ventje begint stilaan aan de zwangerschap te wennen ie had het er echt moeilijk mee maar we hebben nog even hé.

straks gaan we het zwembad opzetten want de echte lekkere temperaturen zijn op op komst .
de tuin is helemaal zomers klaar , gezellig bbq, buiten eten, deels buiten leven :) zalig gewoon .

hierna nog één keer naar de osteopaat hopenlijk is men rug en nek dan volledig in orde .

groetjes allemaal

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:49
leen

Online Status Bekijk profiel
Hey Maxnic,

Veel succes bij de gyne morgen !! Kom zeker vertellen hoe het geweest is, OK ?
Ik zal duimen dat alles OK is met je kleintje.
Hoe reageerde je gyne trouwens op je zwangerschap ?

Groetjes en hopelijk tot gauw,

Leen
Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

net terug van de arts, alles verloopt perfect, hartje prima , de baby bewoog heel flink.
de nekplooi meting was ook okido ben ik toch gerust nu :)
kreeg 3 prachtige echo's mee , het gezichtje de armpjes en eentje met de beentjes op , zo klein en al zo mooi hé.

voel me kiplekker, enkel men been wringt wat tegen maar had niets beter verwa

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:23
kristien

Online Status Stuur bericht
He Maxnic,

Ben blij voor je dat alles in orde is met je babytje,en maar goed ook dat je je kiplekker voelt,als je ziek bent is het ook niet leuk.
En hier hebben de kinderen ook al genoten van het warme weer.

Geniet van je zwangerschap en zou je willen weten wat het geslacht is of wacht je liever tot met de geboorte?

En ook nog van mij nog een laate proficiat met je huwelijksverjaardag,wij zijn ook al bijna 19j samen.

Groetjes Kristien

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:53
k'tje

Hallo,

Ik kon het niet laten om even te reageren op dit topic. Ik heb enorme bewondering voor jullie! Zelf had ik altijd graag een kroostrijk gezin gewild. Momenteel heb ik 2 kinderen (een dochtertje van 3j en een zoontje dat vandaag 1j wordt) en helaas zal het bij deze 2 blijven. Ik heb 2 zware zwangerschappen achter de rug. Bij de laatste zwangerschap heb ik in totaal 8w kunnen gaan werken, de rest was platte rust. Mijn lichaam kan écht geen 3de zwangerschap meer aan. Ik was altijd al een lichtgewichtje, en nu heb ik al helemaal ondergewicht (en ik krijg het ni voor mekaar om bij te komen...). Soms doet het wel een beetje pijn om te beseffen dat ik nooit meer zwanger zal zijn.
Maar goed, wat ik gewoon wil zeggen: een dikke proficiat voor jullie fantastische gezin!

K'tje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]