Hela,
Met veel verwondering las ik het feit dat de OM diertjes in huis mag houden? hangt deze af van Kind&Gezin of een andere controlerende instantie? Dit mag echt niet, en dan idd toch liefst geen ratjes?
Ik denk ook dat je best op je gevoel afgaat? Maar best wel voldoende relativeren...Wat jij gezien hebt is slechts een momentopname van een volledige dag? Misschien leek alles erger dan het eigenlijk...anderzijds...wat is roepen? Je stem verheffen tegen een peutertje vindt ik wel kunnen, roepen, tjah, is ook mijn ding niet...
Weeg eens wat zaken af met betrekkin tot je eigen mop? Heb je de indruk dat hij er gestimuleerd wordt om te ontwikkelen, fysiek, emotioneel, sociaal? Welke voeding krijgt hij er? Hoe lijkt de leefomgeving? Netjes? Zie je je kindje steeds met een vuil mondje, vuil neusje, volle pamper? Heeft hij de kleertjes nog aan? Moeilijke beslissing maar ga op je gevoel af?

Moeten jullie een borg betalen? Hmmm, hier niet? Nog nooit van gehoord...
Brrr, de nachten blijven hier giezelig kort...telkens haar tuut eruit valt wordt ze wakker, vreselijk...papa denkt dat we het tuuje wat achterwege moeten laten...hmmm, wordt een ramp..

Dan begint ze te duimen denk ik...
Elise, hoe gaat het met je mop? A beter?
Elke...dat papje...geef je dit dan als tssendoortje? Lust hij ook geen water met zo'n theekorreltjes of zo? Lijkt me moeilijk zeg...
Annabel lijkt gek op broodkorstjes...wel gevaarlijk zeg...ze wil persé sabbelen op zo'n ing maar heeft nog geen tandjes...hou enorm mijn hart vast...wel grappig...ze maakt reeds kauwbewegingen...
Probleem is nu wel dat ze steeds een stukje wil als wij er eten...
Ik denk bijna de autostoel uit te halen ook...is er eentje voor groep 1,2 en3, dus vanaf 11 kg of zo...ik zie echter wel dat haar gewicht nu plotseling enorm gestagneerd is...ze woog een 3-ta weken geleden 8 kg, nu slechts 200 g meer...is dat normaal? Mijn vader zij ook dat ze wat verscherpt was...

En de maxi cosi zal nu ook dra vervangen worden door de echte buggyzit...die draagbak hebben wij nooit gebruikt, tjah, misschien een 4-tal keren...hebben jullie de buggy al uitgehaald? Gelukkig hebben we er 2 staan...ene die kan gekanteld worden, van een oudere Quinny met alles erbij, en de andere van zo'n quinny Zapp, die zeer makkelijk en klein opplooit, maar dus niet gekantelt kan worden...erg jammer eigenlijk...want die zijn super wendbaar...
Goed, terug wat huishoudeijk werk en vriend wat opbeuren na een vreselijke nacht...
grts