< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » niet mee kunnen gaan wandelen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
niet mee kunnen gaan wandelen?
19/03/2008 @ 12:27
vero77

Online Status Bekijk profiel
ik heb een draagzak van tomy, zo een met een buitenhoes aan.zodat de beentjes bedekt zijn.
ga deze dan meer beginnen gebruiken

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 13:55
Elsje

Online Status
Ons kereltje wilde ook nooit in de wandelwagen. Dan gilde hij alles bij elkaar. Dat doet hij nog steeds. Welliswaar iets minder snel, na een half uurtje wil hij eruit. Dan is hij het meer dan zat.

Ben er nooit achter gekomen wat hij er niet leuk aan vindt. Ook autorijden is niet echt in trek. Na 45 min. is hij er klaar mee. Ik denk dat sommige kindje gewoon niet graag 'vast' zitten. Ze willen bewegen denk ik.

Ben blij dat hij nu kan lopen, nu alleen nog meelopen en niet op de grond gaan zitten pielen

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 14:39

Online Status
Simon vond het ook nooit bijzonder leuk in de kinderwagen tot we de buggy, een bugaboo, ombouwden tot buggy en die dan heel plat legden.
In de draagzak vond hij het altijd superleuk.
Misschien dat eens proberen.

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 15:54
Jo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Haha, Vero, maar dan wel het liefste aan de Middellandse Zee, maar ik denk niet dat ik m'n ventje meteen ga meekrijgen

Onze smurf is gewoon een hele actieve baby, hij kruipt/sluipt de hele tijd rond en trekt zich overal aan recht. In de auto zit hij idd ook niet graag te lang, na maximum een half uur valt hij ofwel in slaap ofwel begint het 'concert'. Dus plannen we de autoritten vaak op de momenten dat hij z'n slaapjes doet.

Groetjes,

Jo

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 21:59

Pfff, had hem vandaag nog eens eegenomen in de kinderwagen! Man man man, hij is dus van 8u tot 20u wakker geweest, met als gevolg dat hij oververmoeid was en huilen à volenté!!
Nu is hij eindelijk in slaap gevallen!

Marieke, vanaf wanneer heb jij je buggy omgebouwd? Ik denk namelijk dat Yadi dat ook liever gaat hebben want hij is ook enorm geïnteresseerd in alles!

xxx

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 10:36

vero
ik heb het hier ook gehad en nu nog steeds.
iedere dag oefen ik om te gaan wandelen hij moet dit leren!
nu heb ik gisteren de zitting gedraaid zodat hij naar de andere kant kijkt (niet naar mij) en recht gezet en dit is gelukt voor een blokje rond!!zal liever de straat zien dan zijn mama
welke buggy heb je? als je de zitting plat kunt leggen zou ik het daar al in proberen hoor met nog een nestzakje in!!

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 15:28

Ik heb een quinny buzz en ik denk wel da je dat zitje volledig kan platleggen!
Maar is da wel goed voor z'n ruggetje om da nu al te veranderen?

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 16:04

hier ook de buzz
inderdaad je kunt het platleggen
mischien eens proberen natuurlijk geen uur,maar kan geen kwaad om het eens te testen he
de maxi-cosi is nog veel slechter voor het ruggetje he

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 17:38

Hey hey

Ik heb ons venteke vandaag een hele dag meegezeuld in z'n draagdoek
Geen kik heeft hij gelaten!
Ik denk dus dat de draagdoek voor ons op het moment de beste oplossing is!
Al ben ik wel bang dat hij dan nooit aan z'n kinderwagen gaan wennen, en ik hem toch een beetje ga verwennen aan het steeds bij mama zijn!

Hoe denken jullie hierover?

[Laatst gewijzigd door Vero - 21/03/2008 @ 17:41] - Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 21:34

Hoi hoi,

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Zodra ze steentjes voelde onder de wielen hield ze op met huilen. Zodra ze weg waren was het gillen. Het werd minder toen ik haar in een wagenpak in de wagen neerlegde. En ze werdt nog blijer toen ik er de babybelly inlegde. Met 3 maanden heb ik haar in de wandelwagen gelegd en alle problemen waren opgelost. Helaas de eerste weken lekker de stad in, zat er echt niet in.

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 21:36

vero ik heb ook een Quinny Buzz en ik legde Lorelai ook in de wandelwagen. Alleen natuurlijk voor de korte ritjes. Met de wandel wagen naar me toe in de ligstand, van je af kan hij nog platter.

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 10:09

hey hey

wow Daantje... ik kan niet meer volgen, wagenpak...babybelly??? Kan je da ff uitleggen aub?

Yadi is nu net 2 maand geworden, dus ik ga zéker nog een maandje wachten voor ik hem in de wandelwagen leg hoor. Hopelijk werkt dit ook bij hem, want ik vind het echt lastig om nu op plaatsen te komen waar veel volk is Tegenwoordig maken we dus enkel landelijke wandelingetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]