Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/03/2008 @ 12:27 vero77 ![]() | ik heb een draagzak van tomy, zo een met een buitenhoes aan.zodat de beentjes bedekt zijn. ga deze dan meer beginnen gebruiken |
| 19/03/2008 @ 13:55 Elsje | Ons kereltje wilde ook nooit in de wandelwagen. Dan gilde hij alles bij elkaar. Dat doet hij nog steeds. Welliswaar iets minder snel, na een half uurtje wil hij eruit. Dan is hij het meer dan zat. Ben er nooit achter gekomen wat hij er niet leuk aan vindt. Ook autorijden is niet echt in trek. Na 45 min. is hij er klaar mee. Ik denk dat sommige kindje gewoon niet graag 'vast' zitten. Ze willen bewegen denk ik. Ben blij dat hij nu kan lopen, nu alleen nog meelopen en niet op de grond gaan zitten pielen ![]() |
| 19/03/2008 @ 14:39 | Simon vond het ook nooit bijzonder leuk in de kinderwagen tot we de buggy, een bugaboo, ombouwden tot buggy en die dan heel plat legden. In de draagzak vond hij het altijd superleuk. Misschien dat eens proberen. |
20/03/2008 @ 15:28![]() | Ik heb een quinny buzz en ik denk wel da je dat zitje volledig kan platleggen! Maar is da wel goed voor z'n ruggetje om da nu al te veranderen? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

niet mee kunnen gaan wandelen?

Tegenwoordig maken we dus enkel landelijke wandelingetjes