Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/07/2008 @ 13:15 Sara79 | Dezelfde naam als vrienden Ik heb momenteel precies hetzelfde probleem. Vrienden van ons (ze wonen ook nog eens in dezelfde straat) hebben een zoon gekregen die dezelfde naam gekregen heeft als wij in gedachte hadden voor onze (eventuele) zoon (nog 7 weken te gaan). We hebben al een zoon en het kan net zo goed een meisje worden, maar wij willen absoluut niet dezelfde naam kiezen nu. Dat is wel enorm balen, voelde me even ontwricht toen ik het hoorde, maar we willen echt een andere naam kiezen om toch iets van origineel te zijn. Dus nu zijn we aan het proberen om een andere jongensnaam eigen te maken, we hadden nog een andere optie, maar dat voelt zo tweede keus. Toch denk ik wel dat ik daar aan kan wennen en dat die naam uiteindelijk gevoelsmatig mooier kan gaan worden. Het sterke is ook dat deze jongensnaam zelden voorkomt en toevallig dat wij en zij deze dus in gedachte hadden. Nu hoop ik eigenlijk dat het een meid wordt, maar goed, we zien het gebeuren... Groeten Sara ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zelfde naam!!!!