< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wat is nuvaring?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wat is nuvaring?
22/03/2008 @ 21:39
Iselha

Ik lees hier en daar over de nuvaring. Kan iemand me uitleggen wat dit precies is en hoe het werkt?
Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 22:15
marjoontje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
kijk hier maar eens na.

http://www.nuvaring.nl

als je op googel gaat zoeken kom je nog wel meer site,s er van tegen.

groetjes marion,

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 22:28
Jojo

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

op de website kom je alle info tegen. Zelf heb ik de nuvaring ook gebruikt en ik vond het ideaal!!! Je voelde er niets van en hoefde 3 weken lang nergens aan te denken. Ik werd ook altijd misselijk van de pil, maar van de nuvaring niet!

Wel moet je erg nauwkeurig zijn en de ring niet 1 of 2 dagen later terugplaatsen. Bij mij staat het resultaat onder in mijn banner: een heel erg lief en mooi meisje dat erg welkom bij ons is!!!!

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 15:36
Eva_V80

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,
Ik gebruik nu ook al een tijdje de nuvaring en ben er heel erg content over. Eindelijk geen vieze pil meer nemen. Je steekt het er gewoon in en de ring zet zich goed. Ook de hormonen moeten niet helemaal meer door je lichaam. Ivm het op tijd in uithalen heb ik de nuvatime van mijn dokter gekregen. het is een digitale zandloper en elke dag vallen er bolletjes naar beneden na 21 dagen gaat er een pieptoon gedurende 5 uur om de 20 min om je te verwittigen dat je de ring moet verwijderen. Hetzelfde gebeurt als je de ring moet insteken. Maar hier alleen positieve ervaringen, dus zeker aan te raden.

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 21:47
Iselha

Ik heb de indruk dat dit een Nederlands product is. Heeft iemand een idee dat het ook in België verkrijgbaar is?
Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 22:00
silanioni

Nee hoor is ook in belgie verkrijgbaar. Ik ben ook belgische en gebruik de nuvaring al lang. Dus, mss gewoon eens met je dokter over hebben. Groetjes
Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 09:02
Lara

Online Status
Hier ook positieve ervaringen met de nuvaring! Je voelt hem absoluut niet zitten en ik voelde me stukken beter aangezien er veel minder hormonen in zitten dan de pil!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]