[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/03/2008 @ 23:08 | hebben jullie misschien een geboortekaartje of een kopie daar van, van jullie kindje over??? zo ja dan maak je mij daar heel blij mee.sinds ik op 28 maart 2006 (bijna 2 jaar geleden) mama ben geworden van Luuk spaar ik geboortekaartjes van kindjes die net als mijn Luuk alleen een mama hebben.sinds ik spaar heb ik er al bijna 80 van, maar ik weet dat er nog veel meer kindjes zijn met alleen een mama. ook andere kaartjes zijn welkom, maar toch vooral wel alleen mama's ik hoop op positieve reacties ![]() |
| 12/04/2008 @ 10:03 fiere mama ![]() | Ik wil je gerust een kaartje sturen van Anse. Ik zou het wel leuk vinden om een kaartje van Luuk terug te krijgen. Ik spaar nl. ook geboortekaartjes :-) Je kan me mailen op mamafier@hotmail.com Groetjes, veerle en anse x |
| 24/04/2008 @ 11:04 calimero? | vraagje ik wordt alleenstaande moeder en wat hebben jullie gedaan als alleenstaande moeder op het geboorte kaartje? aleen jijzelf of ooke vader er bij vernoemd momenteel staat er op het ontwerp alleen maar mijn naam en een gedichtje uit mijn eigen geschreven dus in ik vorm inplaats van wij? wat hebben jullie gedaan? |
| 25/06/2008 @ 18:13 konijntje | Indien papa niet wil vermeld worden, dat ook niet doen. Zo ga ik dat toch doen. Wij hebben een goed contact maar de afspraak is dat hij niet wordt vermeld. |
| 02/07/2008 @ 14:31 Egni | Hoi Ik twijfel nog of 'hij' erbij komt op het kaartje. Ik denk ook omdat ik stiekem nog hoop heb dat hij bij gaat draaien, wel interesse gaat tonen en een leuke vader gaat zijn. Maar als ik realistisch ben, denk ik: dan was hij 6 maanden geleden wel wat enthousiaster geweest ![]() Dus... ben nog in dubio.... |
[Reageer]

geboortekaartjes
zo ja dan maak je mij daar heel blij mee.
spaar ik geboortekaartjes van kindjes die net als mijn Luuk alleen een mama hebben.