< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper
Gisteren @ 18:47
Muis

Online Status Bekijk profiel
Hoi,
heb juist eens vlug in het wekelijks nieuws gekeken, mijn ventje haalt dat altijd de donderdag na zijn <werk.

Mariposa, je staat erin met je dochtertje. Maar ik denk dat haar naam verkeerd staat geschreven...

En Tweety, ik heb je ook teruggevonden.
Leuk!

Groetjes Muis

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:13
mariposa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
o leuk om te weten
kga der morgen zeker achter gaan! ben benieuwd wat ze van haar naam zouden gemaakt hebben

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:44
evi

hey,

muis, kheb het ontwerp doorgezonden wi, maar das nog maar voorlopig, We hebben die 2 kaartjes topegesmeten als je weet wak bedoel. volgende week krijg ik het uiteindelijke ontwerp. en van de prijs zou het zoiets zijn tuss 250 EN 300 euro ongeveer voor 150kaartjes, maar er blijven maar mensen vragen stuur een kaartje hé.

nog een vraagje: wij hebben nu 155 kaartjes dat we moeten zenden naar de mensen, hoe ga je daar op voort hoeveel schuimwijn je moet kopen. we gaan er binnen 2 weken om naar de auchan, heel lekker roséschuimwijn van op babyborrel geproeft mmmm. maar ja hoeveel moet je er meebrengen, tis nie da mijn ventje daar dan direct terug om kan hé?
en zouden jullie nog doopsuiker bijbestellen? ik heb er 150 bestelt maar stel dat ik dan tekort kom. er hangt een kaartje op mijn werk voor iedereen dus als er dan mensen komen die geen kaartje had hebben, krijgen die toch wel een doopsuiker hé. wat denken jullie?

ahja. voor mijn verjaardag heb ik van mijn ventje, zo'n armbandje gekregen voor ons ventje int witgoud met zijn naam op. ik wilde niets voor mezelf en dan heeft hij dat maar gaan halen. En om zijn fout goed te maken op mij verjaardag met heel da geval met da kind daar. heeft hij een boeket met 22rozen laten thuisbezorgen. kwas direct alles vergeten

groetjes

Link naar deze reactie
Vandaag @ 00:08
Muis

Barstende koppijn, niet kunnen slapen...

evi, allé, je ventje heeft zijn charmes bovengehaald. soms moet je daar zelf wat aan sleutelen.
Ka je niet wachten om bij te bestellen, eerst zien hoe het vlot met de doopsuiker?
Langs de andere kant, er zijn er ook die een kadootje brengen en die je dan ook eentje moet geven. (van ons ga je ook wel iets krijgen, noortje zal da wel meebrengen naar de opvang...)
En van die schuimwijn.
Ist een borrelfeest of ist voor bij je thuis?
Wij hebben een feest gegeven voor 150 pers.en hadden 20 dozen van 6 flessen witte wijn gehaald. Wij hadden er nog 10 dozen over. OOk fruitsap geschonken en andere dranken, maar elk kreeg een glas toen ze binnenkwamen.

groetjes

Link naar deze reactie
Vandaag @ 00:12
Muis

evi, heb juist es gekeken.
Zal mooi zijn jullie kaartje!
Dat turquoise blauw, of hoe noemen ze da, zie ik ook heel graag!
Je hebt smaak!

Muis

Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:36
evi

Hey

hihihi, pff en verlangen da ik doe!!! ie begint nu wel echt fel te stampen ze, ne zit altijd in min weg!!! En als ie beweegt en papa wil ker voelen stopt hij!

muis: weet je al iets meer van die ivf? nee we geven geen babyborrel, gewoon als de mensen komen.

groetjes en e goe weekend

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]