< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Seks na een miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Seks na een miskraam
02/10/2008 @ 11:09
Amelienos

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden!

Ik kan wel op internet hoor van thuis uit, maar het was me gisterenavond wat druk thuis!
We hebben een tijdje moeten wachten bij de gyn en moesten dan nog eten en de afwas doen!
We hadden bezoek van zijn mama en mij mamaa dusja vind dat nogal onbeleefd om dan op internet te zitten surfen.

MAAR!!!
De echo was gewoon supergoe!!!
Ik heb heel lichtjes een hartje horen kloppen en het ook heel mooi gezien! Ik zag het vruchtje meteen toen ze die echo-staaf binnenbracht! Ze zei meteen het is er maar eentje! Ikke en mijn ventje zo oef, want dat had niet goed gekomen aangezien we niet zoveel ruimte hebben in ons huisje!
Het was zo een halve cm groot en ben 1 dag minder lang uitgerekend dus het is voor 26 mei volgend jaar! Ik moet op 29 oktober teruggaan, dan ben ik 10 weken! Hopelijk is het er snel zenne, maar ben gewoon al superblij!
Ze zei ook dat het prutske mooi bovenaan lag, allé het was heel goed!

Mijn broeken beginnen ook serieus te spannen, de broek die ik nu aanheb staat zelfs open want anders krijg ik buikpijn en wordt ik nog misselijker!
Ik ga dit weekend ook achter een broek, het is misschien wel wa vroeg maar het is echt niet leuk zo met spannende broeken rondlopen!

Nu gaan we aftellen voor de volgende die op echo moet!
Wie moet wanneer weer gaan?

Vele groetjes!!

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 12:11
thrallgi

Wauw Amelienos, zo goed, ben zo blij voor je .Het hartje ook ook gehoord, machtig he dat.
Mijn volgende afspraak is op 9/10, ik mocht kiezen...de 24 ste pas of al eens tussenin gaan.Ik ben blij dat ik tussenin al eens mag gaan, zeker nu het hier zware afbraakwerken zijn en ik dubbel oppas met wat ik doe...zal geruster zijn om het nog eens te zien, en hopen dat het al goed gegroeid is , zodat ze ziet dat ik verder ben dan ze dacht , sneller die twaalf weken voorbij...Hihi
Hihi Lizzy zwangerschapsstrings, ik draag nooit strings, dat irriteert me, zal een gewoonte zijn zeker.Ik ben blij dat je zo overtuigd bent van je zwangerschap, hoop dat ik dat snel ook kan zijn.Oh ja ik merk ondanks de reserves die ik nog wat heb dat ik er ook wel in begin te geloven deze keer.
Ah jullie zitten allemaal al met wat buikje, ok zal dus normaal zijn.nog wat werken hier.

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 14:27
Amelienos

Wou even een banner testen van een andere site.
Een hele mooie, maar het lukt hier niet.

Zo ene met een puzzel en hoe langer je zwanger bent hoe meer puzzelstukjes er wegvallen.
Maar het lukt niet!

[Laatst gewijzigd door Amelienos - 02/10/2008 @ 14:29] - Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:59
Grace

Online Status
Super, Amelienos! Heel hard gefeliciteerd!

Het ziet er allemaal veel rooskleuriger uit voor ons, zeker in vergelijking met de tijd toen we elkaar hier virtueel ontmoetten... En ik moet zeggen ik ben daar allesbehalve rouwig om Ik begin er ook elke dag meer en meer vertrouwen in te hebben, zeker sinds de echo met het kloppend hartje.

Ik heb wel een beetje spijt dat ik nog twee weken moet wachten op de volgende echo. Ik had ook de kans gekregen om tussentijds nog eens te komen ipv meteen 4 weken later, maar ik wou me toen niet laten kennen en was euforisch door het kloppend hartje. Maar ondertussen is de euforie wat uitgewerkt en wou ik dat ik toen anders beslist had... Maar ja, geduld is een schone deugd...

Dames, op naar de 12 weken voor ons allemaal en dan kunnen we honderduit over onze zorgeloze zwangerschappen tetteren! Ik kijk er al naar uit!

Liefs, Grace x

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 17:35
thrallgi

Hallo meisjes,
Alles ok?Hier wel maar ik ben zoooo moe, al dat afbreken er komt geen eind aan en maandag moet ik alweer gaan werken.Oh ja, 't zal zo leuk zijn eens die verbouwingen gedaan zijn.
Wat ik eens wou vragen...ik weet dat we zo snel mogelijk voor een kinderopvang al moeten rondvragen, werk op tijd inlichten( is al gedaan),.... maar wat moet er nog zoal gebeuren?

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 22:30
Lizzy

Online Status Bekijk profiel
Hey mammaatjes,

Onze verloskundige geeft steeds aan welke stappen we moeten ondernemen.
Wij hebben al de papieren op de post gedaan voor de aanvraag van het kinderdagverblijf.
Nu heb ik inmiddels bloed geprikt, wij doen dus wel de nekplooimeting.
Volgende week vrijdag gaan Oscar en ik naar de Gemeente om ons kindje te erkennen, als je niet getrouwd bent en je wil wel dat je kind de achternaam van je partner gaat dragen ga je naar de Gemeente om "de ongeboren vrucht" te erkennen, wanneer jullie kindje dan geboren is hoef ik er ook niet bij te zijn als ons kindje aangegeven moet worden.
Voor de 16 weken moet je de kraamzorg geregeld hebben ...

Meer geinformeerd ben ik nog niet hihi .... maar alles komt vanzelf op ons pad ....
Alles komt goed ...

Ik zit ineens met heel veel twijfels in mijn lijf.... of ik er allemaal wel aan toe ben, of Oscar echt de ware is voor mij ..... omdat ik het zooooooo eng vind, als ik aan de bevalling denk word ik misselijk ..... misschien omdat het nu wel eens echt zou kunnen gaan gebeuren ....
Ben ik de enige? Of delen jullie die gedachtes ook wel met mij?

Liefs

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 16:24
Grace

Online Status
Lizzy: Ik denk dat iedereen die in positieve zin zekerheid heeft gekregen over het verdere verloop van haar zwangerschap, soms angstig wordt van de gedachte of je wel helemaal 100% klaar bent voor zo'n kleintje. Voorlopig ontbreekt dit gevoel nog steeds bij mij omdat ik nog niet onbezorgd durf nadenken over de eigenlijke geboorte en het nieuwe leven dat je hebt met een kindje erbij. Je leest het alleszins dat het heel erg vaak voorkomt, die onzekerheden en vragen van toekomstige moeders. Het toont volgens mij alleen maar dat je bewust probeert ervoor te zorgen dat je de beste mama voor je kindje zal worden en da's heel erg mooi, vind ik.

Thrallgi: Ik kan je niet meteen helpen met die praktische dingen, want wij hebben nog niets in orde gebracht. Ik heb een soort bijgeloof dat ik me met zulke dingen niet mag bezig houden zolang die 3 maanden-grens gepasseerd is. Ik weet het, stom natuurlijk, maar ja, nog twee weekjes geduld en dan vlieg ik er ook vollenbak in! Ik ga alleszins zo snel mogelijk kinderopvang regelen en dan mijn werkgever verwittigen en voor de rest ga ik alles op me laten afkomen zoals Lizzy zegt... Veel succes alleszins en maak hier gerust een to do-lijstje

Amelienos: Niet teveel last van kwaaltjes? hier is het sinds deze week een heel pak beter... De kwaaltjes zijn er nog maar veel draaglijker: ik lig niet meer om 19u al te slapen en de misselijkheid is enkel nog na het eten. Mijn borsten zijn nog steeds pijnlijk, maar dat geeft niet...

Allemaal een gezellig weekend!
Grace x

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 09:49
Amelienos

Heykes iedereen!

Ik heb wel ook al gebeld voor een kinderdagverblijf.
Binnen een 2-tal weken weet ik van iets. Dan zou ik wel al op mijn gemak zijn ze als ik daar kan gaan.
Het is niet ver van mij thuis en een vriendin van mij haar zoontje is daar ook dus die kan mijn kindje dan af en toe mischien eens meenemen of ik het hare.

De erkenning kan eventueel voor of mag ook na de bevalling.
Ik ga het voor doen als ik zo een 6 maand ben.

De misselijkheid is vermoeiend vind ik en ben zo al heel moe.
Ik lig 's avonds altijd in de zetel en slaap al om 9u maar voel me dan wel beter de dag nadien.

Tja zal het nog even moeten volhouden.

Groetjes!

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 14:09
Grace

Online Status
Joehoe! Week 11 start vandaag! Nog twee weken en ik mag eindelijk opgelucht ademen!
Ik heb ook ondertussen een afspraak gekregen bij de gyn voor de 12-wekenecho. Vrijdag 17/10 is het eindelijk zover! Nog 11 keer slapen!

Dikke zoen allemaal!

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 16:08
Lizzy

Hier in Nederland is het zo Amelienos, wanneer je partner jullie kindje erkent voor de bevalling dan mag het kindje met jouw toestemming de achternaam van de partner aannemen, wanneer je dit na je bevalling doet, mag je partner ten eerste niet alleen aangifte doen van jullie kindje en krijgt het kindje automatisch jouw achternaam.
Dus voor de geboorte is handiger ...... in dat geval ...

Stof tot nadenken he?

Wij gaan het deze week ook doen, leuk, weten we nog geen geslacht maar staat in ieder geval vast wat de achternaam gaat worden!
Wordt het net even weer wat echter ....

Liefs

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 19:28
thrallgi

Hey meisjes,
Ik heb hier zaterdagavond een accidentje gehad bij onze afbraakwerken , mijn vingers kwamen terecht onder een betonnen steunbalk, nu zit ik me twee gebroken vingertoppen....Die verbouwingen toch... , pas ik nog zo op voor het beebje en hef ik geen zware dingen, dan kom ik zoiets tegen....Mijn verlof was eigenlijk vandaag ten einde maar door mijn 'accidentje' ben ik nog een hele tijd thuis...Vind het wat dubbel...xtra rust zal wel ok zijn voor het beebje en ik, maar ik vind het zo beu voor mijn collega's nu, en ja het is wel pijnlijk en vervelend zo....Oh ja zal 't ziekteverlof proberen goed te benutten ondanks mijn 'handicap.Donderdag opnieuw voor de echo, ik zal blij zijn want ik moest een rx laten nemen van mijn arts, ondanks mijn.één rx met twee loden schorten en een loden deken op mijn buik...hoop zo dat het baby'ke nog ok is.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:10
Lizzy

Oei Thrallgi, daar zat je nou net niet op te wachten he hihi
Gaat het een beetje met de pijn?

Dames, kijk eens naar onze banner!! Het gaat snel dames!
Hoe lang het wachten eigenlijk ook duurde .... we gaan allemaal die grens halen!! En verder, we gaan ons kindje op de wereld zetten!

Liefs

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:33
Amelienos

Oesje Thrallgi das ni zo leuk e! Alhoewel zoals je zegt de tijd dat je nu thuis bent kan je gebruiken om lekker uit te rusten.j

Hier valt de misselijkheid goed mee, het valt me wel op dat maandag altijd een slechte dag is!
Maar ja nog eventjes!

Ja inderdaad Lizzy onze banners gaan nogal een gang e!

Groetjes!

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 13:38
Lizzy

Hoihoi!!

Ik ben weer eens blij .... langzaamaan brokkelt mijn onzekerheid in hypochondrie een beetje af ....

Mijn bloed is onderzocht en ik werd helemaal gek van onzekerheid.
Altijd maar bang dat ik iets engs heb.
2 weken niets gehoord en ze zeiden, geen nieuws, goed nieuws ... ik denk, toch maar eens bellen.

Maar ik ben ubergezond!!
Alle waardes waren goed, ik heb geen HIV, geen hepatitis B, geen Syfilis, geen antistoffen tegen ons kindje, geen suikerziekte en ik heb goede bescherming tegen de rode hond en de pest enzo, goed ijzergehalte .... alles was gewoon heel erg goed!!

Vrijdag moet ik nog naar het ziekenhuis om mijn lichaam te laten nakijken op melanoom omdat mijn moeder dit heeft gehad en je pigment met zwangerschappen harder groeit.

maar anders staat me niets meer in de weg om een gezond kindje op de wereld te zetten, als de nekplooimeting nou ook goed is dinsdag, ben ik helemaal blij want dan wordt vast ook de kansberekening op een kleintje met het syndroom van down ook een goed uitslag ...

Sorry dat ik even een ikke berichtje stuur maar ben heel opgelucht!

Liefs

[Laatst gewijzigd door Lizzy - 08/10/2008 @ 13:39] - Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 15:06
Grace

Online Status
Waw, Lizzy, morgen staat er op je banner '12WEKEN' te blinken!!!!!!!!!!!!!! Dat moet een fantastisch gevoel geven! En inderdaad het gaat voor iedereen aardig vooruit, al moet ik zeggen dat de tijd die verstreken is altijd sneller lijkt te hebben gegaan dan de tijd die nog moet komen tot aan die 12-wekengrens... dat blijft maar tergend traag duren, althans zo voelt het aan...

Thrallgi, wat vervelend van je vingers, hopelijk niet teveel last van pijn...

Amelienos, hier komen en gaan de kwaaltjes ook onvoorspelbaar. Ik dacht vorige week dat ik ze kwijt was, maar sinds deze week, is het soms weer in alle hevigheid...Ze zeggen dat het een goed teken is, he...

Alle 3 een fijne werkdag nog!
Gracex

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 10:33
Amelienos

Heykes iedereen!

Das de bedoeling e Lizzyke om uw hart hier te komen luchten!
Jaja jij bent vandaag 12 weken seg! Amai de tijd gaat snel e! Ik vind het toch ook bij mij!
Dinsdag ben ik ook al 8 weken e, terwijl ik nog weet dat ik een test gedaan had en ik toen 4 weken was en een paar dagen!

En nu al bijna 8 weken!

Ik denk dat het snel zal gaan vanaf de feestdagen! Dan ben ik in de helft en jullie dan zeker al over de helft!

Voor de rest ook op en af e. De ene dag heel misselijk en de andere wa minder, maar ben wel extreem moe ze! Om half negen beginnen mijn ogen echt toe te vallen.

Groetjes!

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 20:51
thrallgi

Hey meisjes, terug van de tweede echo...alles was ok , oefff.Het kindje was al heel wat duidelijker dan op de vorige echo, blij dat ik nog eens mocht piepen.Het hartje klopte nog steeds heel hevig( 150 slagen per minuut) en het zwaaide en maakte salto's hihi, ik ben verliefd, durf er al iets meer in te geloven.Ah ja en het baby'tje was ook alweer wat 'op het schema' van de banner hier.Vorige keer dacht ik dus 8weken en twee dagen te zijn, maar volgens die afmetingen was ik maar 7 weken en drie dagen, wel nu zou ik 9 weken en 5 dagen zijn...we zien wel bij de volgende echo, mss ben ik dan weer op 5/5 uitgerekend.Volgende keer mag ik 23/05/09...sorry voor het ego berichtje maar ik ga later wa meer reageren, ben moe.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:06
Lizzy

Geeft niets hoor Thrallgi!
Dat mag best!

Fijn dat alles weer opnieuw goed is en je kleintje goed gegroeid is ... vertrouw er nu maar lekker op, want dit gaat helemaal goed komen!!
Trouwens, als het hartje 150 keer per minuut gaat kan het goed een meisje worden he??
een meisjeshart klopt sneller dan die van een jongen ... en die van jou klopte sneller dan 140 keer per minuut ..
Heb het wel eens gelezen, ben benieuwd of die theorie klopt ...

Ik heb weer zorgprobleem zoveel .... ik moet vandaag naar het ziekenhuis een moedervlekje laten verwijderen, en dat zit erg dichtbij mijn vagina ... ik moet verdoofd worden en ben banng dat het ons kindje zal schaden ... ik zit stijf van de angst.

Daarnaast verlies ik steeds een beetje rozige vloed als ik me lichamelijk ingespannen heb ..

Ik heb gisteravond gewoon nog vrolijk het hartje heel hard horen kloppen met onze angelsound dus het zal allemaal nog wel goed zitten, maar ik maak me weer helemaal druk ....

Liefs

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:44
thrallgi

Lizzy toch, meid, veel sterkte...nu ja de ingreep zal waarschijnlijk al achter de rug zijn intussen, hoop dat het goed verlopen is .Leuk dat je zelf al het hartje kan horen met de angelsound, het lijkt me heerlijk.Ik zou eigenlijk het liefst zo een echo toestel hebben, ik zou constant willen gluren, zo mooi als da klein wezentje beweegt.
Meisjeshartje sneller? nog niets van gehoord, volgens de chinese horoscoop hier zou't 'n meisje zijn, volgens mijn ventje ook...ik weet het écht niet, als't maar ok is.Ik moet mezelf en mijn vriend zo afremmen in de winkel, zoveel leuke kleren...gister nog een kruippakje gekocht met een konijntje met wortelkes erop
Idd Ammelienos, de tijd gaat echt snel he, hopen dat het bij ons alle vier goed blijft gaan, we zijn heel goed bezig; mama's in spe.Ik ben ook nog steeds misselijk( met ups en downs) soms wel het gevoel dat dit misselijk zijn nooit meer overgaat .Ben zo blij zwanger te zijn maar ben die misselijkheid zo kotsbeuuuuu .Oh ja teken dat alles goed gaat dus nog wat doorbijten.
Grace nog een weekje en je hebt je echo, spannend, hoe gaat het met jou?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]