Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 14:39 sterretje ![]() | hey ster77... spijtig dat je zijn doorgekomen...!volgende ronde beter hé twee weekjes griekenland: heb je ervan genoten? groetjes ![]() |
03/07/2008 @ 07:54![]() | Hey mensen, ik heb men net doorgekregen![]() Pff, ergens wel een teleurstelling, maar zal het maar positief bekijken zekers. Ik heb net zo'n testen besteld uit Nederland waar je tot 6dagen voor je NOD kan mee testen,(goed voor men volgende ronde dan he) Ik heb ze met verzendkosten bij 12,49 euro betaald . Er zitten 6 zwangerschaptesten in voor 9,99euro die tot 6dagen voor de NOD kunnen testen. Als je intresse hebt ga maar eens kijken op http://www.sensitest.nl. Meiden op naar men volgende ronde dan maar. Liefs ![]() |
03/07/2008 @ 17:10![]() | Ja, Ik weet het, maar volgende x beter he. Enne klussen is idd. wel leuk ![]() Ow ja, ik heb op http://www.sensitest.nl testen bestelt die 6dagen voor de nod kunnen testen op een zwangerschap. ze kosten 12,49 euro en er zitten 6 testen in het pakket. Is echt ni veel he. In de 12,49euro zit ook de verzendingskosten bij he. Ik vindt het een aanrader voor al de dames die niet graag wachten. Deze x hoef ik niet mee te testen, ik moet weer effe wachten tot men groene dagen er zijn, dan effe goed klussen en dan kan ik ook beginnen aftellen voor die test te doen. Je moet maar eens op die site gaan kijken Liefs ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie gaat er nog voor een kindje in juli 2008?
!
!
!
zijn doorgekomen...!

!
!
ik kan echt niet lang meer wachten 
.
, maar er zullen wel betere tijden komen. Dat het weer wat meer tegenzit, want ons dieptepunt hadden we eigenlijk allang bereikt...
... hopelijk krijg je snel goed nieuws!!!
...
gehad!
shit periode meemaken,...

!
hard aan het klussen hoor voordien al... ben eens benieuwd.. deze ochtend al stekende pijn gehad, zuo ik mijn eisprong vroeger hebben? ach we zien wel...