< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Pilstop in april en afwachten.Wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Pilstop in april en afwachten.Wie nog?
06/09/2008 @ 20:30
luckybird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Debo, het is wel normaal dat je jaloers zou zijn hoor.
Ik heb dat zelf ook als ik zie.
Mijn vriendin dacht laatst perongeluk te zijn. Ik heb haar eerlijk gezegt dat ik stik jaloers zou zijn maar gelukkig was het loos alarm.

Gelukkig kan ik het tegen haar ook zeggen. Ook toen ik hoorde dat er al 2 van mijn zwangerschapsyogaclubje dit jaar nog uitgerekend zijn, steekt dat wel een beetje. Maar ik gun het iedereen natuurlijk van harte. Alleen mezelf natuurlijk het meest en dat lijkt me heel gezond

Jij komt ook snel aan de beurt meid.

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 21:11
luckybird

vandaag.... het is ons nog niet gegund debo. Komende ronde beter????

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 19:25
debo

Online Status
Ach nee toch

jammer hé. Het is nog niet aan ons. Maar we komen ooit wel tussen al de zwangeren te staan. Mijn collega's vragen ook al te pas en te onpas wanneer nr 2 eraan komt. Ze moesten eens weten...

Die persoon die dacht dat je zwanger was, heeft het dus mis.
Volgende ronde beter, dat moet wel hé

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 21:02
luckybird

hoi debo,

Die klant van me had het inderdaad mis. Helaas, maar geeft niet, want het was leuk als ze het goed had, maar ik hield in mijn achterhoofd toch een beetje reserve. Wie weet dat ze het dan op korte termijn alsnog goed heeft.....
Mensen in de omgeving beginnen af en toe ook wel te vragen, soms denk ik wel eens je moest eens weten en soms kan ik de opmerking ook niet waarderen.... maar ja.

we wachten netjes af, nou afwachten helemaal is niet het juiste woord. We klussen netjes af

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 12:48
debo

Online Status
Veel succes!!! Ik zie dat je veel kans hetb deze dagen

[Laatst gewijzigd door debo - 20/09/2008 @ 12:49] - Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 21:49
luckybird

Jij ook weer veel suc6, want bij jou komt ook de goede tijd eraan!!!!

groetjes

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 13:17
debo

Online Status
Mijn banner klopt niet helemaal meer. Mijn eisprong is nog niet geweest,maar zo te voelen zal dat voor vanavond of morgen zijn. Ik zal het wel merken.
We hebben wel het zekere voor het onzekere genomen en zijn al even regelmatig aan het klussen.
Ik heb er eindelijk eens even over kunnen praten met mijn vriend. Ik zit er zo mee dat mijn cyclussen zo lang zijn en dat ik dus 'minder' kansen heb om zwanger te raken. En als mijn vriend dan weinig zin heeft op de goeie dagen, word ik bijna gek. Je hebt al zo weinig kans dat het lukt en dan vind ik dat je die mogelijke kansen optimaal moet benutten. Maar mijn vriend wil alles heel spontaan laten gebeuren en wil niets horen van eisprongen en de bijhorende kwaaltjes terwijl ik wel al die dingen voel.
Maar goed, hij snapt het nu wel

Nu hopen dat het lukt deze ronde, anders is het pas voor november

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 20:19
luckybird

Ik voor je!!!!
Hopelijk kunnen we samen snel goed nieuws brengen hier....

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 13:57
debo

Online Status
Hey

ik ben zoooo ziek geweest gisteren, vandaag gaat het beter. Nog steeds misselijk, maar niet meer moeten overgeven. Er zat dan ook niks in mijn maag meer.
Mijn vriend die vond het nog goed nieuws ook, die dacht dat het aan een mogelijke zwangerschap lag. Maar das wel heel vlug zo ziek hé.
Het is nog niet eens ingenesteld...
Ik denk da ik gewoon iets verkeerd gegeten heb. Ik kan niet eens aan eten denken nu, maar ik heb toch een boterham binnengekregen.We zien wel...

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 22:23
luckybird

Hier de vandaag weer....
En het voelt anders dan anders. Denk dat ik de HA maar ga raadplegen na het weekend.

Op naar de volgende ronde maar weer

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 17:30
debo

Online Status
Hey Luckybird,

ben je naar de dokter geweest? En had die iets te melden?

Hier nog geen nieuws, ik verwacht mijn regels zondag. We zullen dan wel zien.

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 18:02
Keun

Online Status Bekijk profiel
LAat iets weten he de zondag

Ik ga morgenvroeg een testje wagen si

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:50
luckybird

Hey Debo,
Nog niet bij de HA geweest, ik was nl ceremoniemeester op de bruiloft van vrienden afgelopen vrijdag en moest veel werken de afgelopen weken, dus eigenlijk te weinig tijd.
Ik wacht wel weer ff een ronde af, want mijn groene periode staat ook voor de deur. Dus we gaan eerst maar weer ff klusserdeklus.

Hopelijk gaat het nu goed, want we zijn er niet echt mee bezig geweest nog afgelopen dagen, meestal helpt het als de gedachten bij andere dingen zijn.

groetjes en ik hoop snel dat jullie goed nieuws brengen. Spannend hoor Keun en debo!!!!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:51
debo

Online Status
Hey

zaterdagavond en zondagmorgen niks te merken, maar tegen de middag was het weer zover! Ongesteld!
Ik had het wel gedacht deze keer, maar toch...
Weer een ronde verder en de klusdagen zijn nog lang ni in zicht.

Bij jou beter nieuws, Keun?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:57
Keun

Online Status Bekijk profiel
nog steeds geen nieuws

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]