< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Deken, fleece of dekbedje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Deken, fleece of dekbedje?
03/04/2008 @ 23:38
Jessica

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Mijn dochter slaapt onder een lakentje en een fleece dekentje dat dubbel gevouwen ligt. In haar kamer is het 18° en zo heeft ze zeker geen koud. Hoewel ze vaak haar dekentje wegtrappelt hoor maar ze wordt hier nooit wakker van.
Ik heb de fleece dekentjes bij Dreambaby gekocht en gewoon eerst gewassen voor ik het gebruikte.
Een dekbedje heb ik ook al in huis maar dat ga ik maar tegen de volgende winter gebruiken, ook wegens wiegedood. Ben liever wat extra voorzichtig!
Groetjes!

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 23:47

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hei,

mijn dochter is nu wel al 17 maanden, maar vroeger als ze baby was sliep zij in een slaapzak, met daarover een lakentje, een dun fleece dekentje en daarover nog een dekentje, bij haar op de kamer is het wel een beetje frisser, nu proberen we wel de slaapzak weg te laten, dus nu slaapt ze gewoon los onder een lakentje, fleece deken en nog een ander dekentje bovenop, nu ligt ze wel soms "bloot", ze wroet zodanig dat ze uiteindelijk boven haar dekens ligt en dan begint ze te wenen, eigenlijk alleen tegen de morgend aan hoor, 's nachts doet ze dat niet, dat is al een geluk!

Voila, dat was het!

Groetjes

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 07:13
sabje

Online Status
die van mij ligt in een slaapzakje en een dekentje eroverheen.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 09:29
Geja

Hai,
Wij zijn heel snel een slaapzakje gaan gebruiken.
Ik vind het ideaal. Zal ook echt niet overgaan maar als ik moest kiezen zou ik gewoon gaan voor lakentje en wollen deken.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 09:31
Geja

Vind het slaapzakje ook ideaal als hij keertje echt niet wil slapen of ziek is. Kan hij lekker warm en velig bij ons op bed. Op het aankleedkussen tussen ons in.

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 15:29
ABke

Met fleecedekentjes moet je oppassen, die laten geen warmte vrij!

Senne slaapt onder een wash-cotton met overtrek en in een slaapzak omdat hij anders heel z'n bed rondkruipt 's nachts.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]