Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 21:47 dreamcatcher | ik wil graag moeder worden hallo allemaal. Dit is de eerste keer dat ik op dit site ben. ik vind het zo spannend. vanaf vorig jaar begonnen de kriebels bij mij. mijn man was er niet klaar voor , maar gelukkig nu wel![]() ik hou jullie op de hoogte. groetjes es |
| Gisteren @ 21:50 dreamcatcher | ik wil graag moeder worden trouwens kan iemand mij vertellen hoe ik een banner kan maken wat dat lijk mij leuk en handig om bij te houden en te zien. alvast bedankt |
Gisteren @ 22:55![]() | welkom dreamcatcher! en heel veel succes! |
| Vandaag @ 10:25 Belleke | Hallo, Zo een leuk weertje hé! Dat brengt een mens toch direct in een blije stemming ![]() Ik heb sinds gisteren het gevoel dat mijn eisprong eraan komt. Hoeveel dagen op voorhand voel je dat? Ik dacht dat ik ongeveer een cyclus had van 33 dagen omdat ik over 3 maand eens een maand mijn pil gelaten heb maar dat kan deze maand misschien korter zijn. Zo spannend!! Dan zou ik nu in mijn vruchtbare periode moeten zijn. Ik zal ze denk ik toch niet missen want we doen het 48u systeem. Toch zeker die eerste maand als je nog niet goed weet wat wanneer gaat gebeuren. Groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Aftellen tot juli 2008

haha
, maar gelukkig nu wel