Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/06/2008 @ 20:40 Pinkie | Hoi Luckybird, jij mag ook al weer gaan testen zeker he? Voor m'n gevoel gaat de tijd toch niet zo snel. Die testen lijken alweer zo'n tijd geleden. Heb je er weer zin in? Voel je al wat? Ann en Heleen, wat erg voor jullie, sterkte! |
| 29/06/2008 @ 20:49 luckybird ![]() | vandaag negatief.... |
| 29/06/2008 @ 20:52 Pinkie | Geen nood, ik ken niemand die 6 dagen voor NOD positief testte. voor jou! |
| 30/06/2008 @ 12:44 luckybird ![]() | vandaag ook weer negatief. bij de 1e teste ik pas 5 dagen na NOD positief, dus ik heb nog even voor de boeg dan .Ik wacht netjes af. |
| 30/06/2008 @ 18:51 Pinkie | Het kan nog best ja, dat is het leuke he, je test wel negatief in het begin maar eigenlijk kan hij ook nog niet positief zijn. Zet 'm op |
| 30/06/2008 @ 20:13 Pinkie | Hoi Bianka, Leuk dat je even reageert! Die testen zijn idd gevoelig, dat is ook wat ze willen onderzoeken. Een paar mensen hebben 4 dagen voor NOD positief getest. Jammer dat jij niet mee kan doen ![]() Jij ook succes he! ![]() |
| 02/07/2008 @ 18:25 Pinkie | En Luckybird, hoe is het nou? Ik heb gister of vandaag m'n eisprong, even m'n temp afwachten. ![]() |
| 02/07/2008 @ 21:11 luckybird ![]() | nog steeds negatief..., maar het kan nog alle kanten op. Ik hou jullie op de hoogte. groetjes |
| Gisteren @ 18:58 Pinkie | Luckybird, hoe gaat het met de testen? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Gratis zwangerschapstesten

mijn man was gister nl niet in de buurt.
(bij wie niet).
voor jou!
.