Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 09:50 Keun ![]() | ja inderdaad...daarom dat ik nog even wacht maar ik geraak ten vroegsten donderdag maar in een winkel ![]() Ik heb ook al aan gedacht dat mijn cyclus gewoon mijn regels overslaat ![]() |
| Gisteren @ 18:05 | nou domper en geen domper op naar de volgende want bij mij is net de langsgekomen.. tis niet veel maargoed toch een kleurtje he...maar dat zeg ik op naar de volgende ben blij dat ik teminste wel weet dat mij er weer is..maar ik weet niet wanneer mijn volgende nu moet zijn.weten jullie hoe ik dat nu moet berekenen? of zal het gewoon weer als vanouds zijn of moet ik anders gaan tellen, dat het nu verder verschuift kusjes mij |
| Gisteren @ 20:43 Keun ![]() | @ mir...Gewoon de dagen erbij tellen dat je overtijd bent en zo tel je een nieuwe cyclus... Bij mij nog altijd niks... |
| Gisteren @ 20:50 Isabelle | Hoi iedereen Eerst en vooral: Gefeliciteerd aan alle moeders en toekomstige moeders!!! Ik heb gisteren een testje gedaan en ..... niets!!! misschien toch een beetje vroeg! Heb wel iets raar aan de hand heb gisteren een beetje bloed verloren nogthans mijn regels zouden volgende week zondag moeten komen. Ik heb dit nog nooit gehad! Kan er iemand mij zeggen of die dat ook heeft meegemaakt en wat het kan zijn? Voor de rest heb alle symptomen: gespannen en gevoelige borsten en tepels, raar gevoel in mijn buik en die zet ook een beetje uit, heel veel naar wc, humeur wisselingen!Heb ook al 3 dagen last van misselijkheid!! Wanneer kan ik best opnieuw een testje proberen? En zou ik mijn pil nog verder nemen? groetjes isabelle |
| Gisteren @ 21:06 | @ Keun, thanks, dan is mijn volgende NOD rond de 5 juni als ik het goed heb. Gaan we dat aanhouden. Ben nog steeds voor je duimen meid. kus mir |
| Vandaag @ 08:21 | het was ook echt maar een druppie, maar zal het wel beschouwen al mijn periode. Dus rekenen we wel weer op de volgende keer... nu lekker in het zonnetje, fijne 2e pinksterdag! |
| Vandaag @ 10:32 Keun ![]() | ier nog altijd niks...kval in herhaling ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

april 2008 gestopt

te zien.