[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/04/2008 @ 16:50 a ![]() | Maru , heel veel succes vanavond ![]() |
| 16/04/2008 @ 19:12 Britt ![]() | succes maru! Mijn zus gaat ook adopteren. De hele familie heeft heel erg enthousiast gereageerd bij ons. Ik hoop dat dat bij jou hetzelfde is! |
| 17/04/2008 @ 09:21 Maru | Bedankt voor de reacties! Het was inderdaad wel goed verlopen... Ze waren wel enigzins verdrietig natuurlijk, maar vonden het goed dat we er zo positief tegenover staan, en goed weten wat we willen. Natuurlijk zal adoptie ook niet simpel zijn, ik denk dan aan de doorlichting, en de financiële kant van de zaak... Maar dat schrikt me wel niet af, we hebben tenslotte nog heel wat spaartijd! mijn schoonpapa had ooit eens gezegd dat wij bruine kindjes zouden krijgen (ik ben nogal een donker type...), dus ik zei dat ze nu naar alle waarschijnlijkheid nog wat donkerder als verwacht zullen zijn! ![]() Ik ben blij dat zij het ook zo zien zitten. Groetjes, Maru* |
| 17/04/2008 @ 10:22 Maru | Ja, de kansen zijn toch groot dat het een donker kindje wordt... Voor een chineesje moet je allebei minstens 30 zijn, en zolang kan ik nu ook weer niet wachten... Mijn vriend wil ook liefst een zo jong mogelijk kindje, en die minimum leeftijd verschilt ook van land tot land. tot nu toe dacht ik dat Ethiopië het laagst lag wat dat betreft. maar dat kunnen we nog allemaal uitzoeken hé. |
[Reageer]

Adoptiewens maar nog te jong
haha...

Heb zelf altijd gezegd dat als ik voor de keus komt te staan dat het een Chineesje zou worden
Ik vind het een geweldig idee dat jullie een kleintje de kans geven om op te groeien in een liefdevol gezin .
En bedankt nog voor je reactie...