< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » tweeling voor december

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
tweeling voor december
18/07/2008 @ 12:23
Vera

Het is hier al een tijdje zo stil, dat ik dacht nog maar eens iets te posten. Kan voor de rest toch niets meer doen.
Vanaf vandaag moet ik dus in rust, nog geen platte rust, maar mag eigenlijk niets meer doen, behalve liggen, zitten, plassen en me wassen. En ik zit nog maar in de helft. Ben vandaag bij de dokter geweest en heb dus al geregeld harde buiken bij de minste inspanning. Nu moet ik dagelijks suppo's gaan opsteken om contracties tegen te gaan. Waarschijnlijk heb ik ook weer een blaasontsteking omdat mijn blaas niet meer volledig ledigd owv de ligging van het onderste kindje, dus nog maar eens een antibioticakuur. Gelukkig was mijn baarmoederhals nog hetzelfde, dat gaat om de 2 weken gecontroleerd worden. 1 placenta ligt er wel tegen, wat mss eens bloedingen zou kunnen geven. 1 kindje ligt dus behoorlijk laag, wat nadelig is voor mijn zwakke baarmoederhals, hopelijk gaat het kindje nog wat verhuizen.
Maar voor de rest is alles prima hoor. Mijn gewicht is nog onder controle (+ 3kg), ben niet te misselijk soms enkel wat maagzuur en ik voel ze continue bewegen . IK probeer optimistich te blijven, ook al heb ik enorme angsten om een miskraam of vroeggeboorte.
En we kunnen al zeker 1 roze tutje kopen, mama content . Jammer kan ik niet gaan shoppen, mss toch binnenkort een rolstoel gaan huren, zou toch ook graag zelf de lijst gaan leggen.
Ik ga vanaf dinsdag 2 weken op loge bij mijn ouders, omdat mijn man moet werken en we geen opvang hebben voor mijn zoontje. Daarna kan hij terug naar de onthaalmoeder en vanaf september naar school.

Allez, ik zal maar stoppen met mijn gezaag en geklaag. Hopelijk gaat het met de rest wel wat beter.

@ Flairtje: ik denk nog dagelijks aan jou, veel sterkte
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 11:36
Maartje

Online Status
Hoi Vera,

Blij dat er nog eens iemand op de topic reageert. Dacht al dat het volledig stilgevallen was. 't Laatste nieuws was ook niet zo fijn, vandaar waarschijnlijk. Hopelijk is alles OK met Flairtje. Het laat mij ook niet los.
Wel jammer dat je al moet rusten. Ik zou de muren er van oplopen want ik ben daar veel te zenuwachtig voor en met 2 bengels in huis zou het al helemaal niet evident zijn.

Ben gisteren naar de gyn geweest. We weten nu ook het geslacht van onze 2 sterretjes: 2 jongens. Dat zal nogal vonken geven met 5 mannen in huis ;)

Groetjes,

Maartje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]