[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2008 @ 21:06 snoezie | Dag allemaal, Misschien ben ik hier niet op de juiste plaats maar dacht toch dat jullie me konden helpen. Ik en mijn vriend hebben deze week meerdere keren gevreeen zonder voorbehoedsmiddelen heeft zich wel op tijd terug getrokken. Als ik alles goed uitreken kwam mijn eisprong deze week hoeveel kans heb ik op een zwangerschap? Niet dat we dit er zouden vinden in tegen deel maar zouden liever nog ff wachten. |
| 20/04/2008 @ 22:22 luckybird ![]() | Rusisch roulet noemen ze het ook wel. |
| 25/04/2008 @ 22:11 Lena | Ja, dat kan ! Het is mij zelf overkomen... Man was echt op tijd buiten maar wel degelijk zwanger geworden. De kans is mss niet zo groot maar als je van jezelf al erg vruchtbaar bent kan het hoor !! |
| 03/05/2008 @ 12:34 klaan6 | Ik kan dit alles alleen maar bevestigen. Ik ben zo ook zwanger geraakt van ons 3de kindje... Het zijn er hier 3 op 3 jaar (2005 - 2007 - 2008) ! De kans dat je zwanger bent is er dus. ![]() |
| 06/05/2008 @ 12:16 Iselha | Absoluut mogelijk! Ik heb zo twee van mijn drie zonen gekregen. Als het me goed voorstaat heb je trouwens meer kans op een zoon als ze verwekt worden met voorvocht. Is dat bij iedereen zo? |
| 06/05/2008 @ 23:05 klaan6 | Bij ons niet ! ![]() |
| 07/05/2008 @ 16:30 Emma | Wij doen het al ruim 2 jaar volgens 'voor het zingen de kerk uit' maar ik ben er nog nooit zwanger van geraakt ![]() ![]() |
[Reageer]

zwanger van voorvocht???