Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/06/2008 @ 10:39 Merel | @Annabel : ik wens je het allerbeste en een fijne trouwdag!!! @Tessa : hoe was de echo? Ik ben maandag op controle geweest en had dan de 12-weken echo. Alles lijkt erop dat het beebje het naar zijn zin heeft. Babytje was nu 6,5 cm (t.o.v. 1,5 cm 4 weken geleden). Het neusbeentje was duidelijk, de nekplooimeting heeft ze niet perfect kunnen bepalen maar ze heeft in de doorsnede gezien dat het er dun en goed uitziet. ![]() 's Nachts kreeg ik plots buikpijn en sindsdien heb ik last van diarree en heb ook een ambetante hoest. Vanavond dus nog even naar de dokter en dan vertrekken we op reis!!! Joepie. @Vé : mijn volgende echo is ook pas midden augustus...maar ja, we mogen nu terug optimistisch zijn eh!!! |
| 18/06/2008 @ 13:57 Tessa ![]() | Dat van de angelsound had ik blijkbaar al verteld..sorry.. ![]() Groetjes |
| 29/06/2008 @ 22:32 merel | Ziezo terug in ons landje! De reis was heel leuk geweest... Ik vertelde jullie nog dat ik plots na het bezoek bij de gyne last had van overgeven en diarree. Dat is na een 2tal dagen volledig gestopt en blijkt dat iedereen die op hetzelfde feestje was net de dag ervoor ook zo ziek geweest was. Hebben we nu allemaal iets slecht gegeten of was dat een virusje? Moet ik nu bang zijn dat ik iets verkeerd gegeten heb en toen een bacterie opgelopen heb? ...'k heb verder niets gevoeld in mijn buik ofzo...wat denken jullie? Moet ik dat melden aan de dokter? ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Kerstkindje 2008

Maar alles was in orde zei hij, ons beebje is nu 6.6cm(t.o.v 2cm 3.5 weken geleden) en was al hevig aan het wippen, het was een echt zotteke zoals zijn/haar papa..De nekplooi was ook ok die was 1.4.. Moet pas 25 juli teruggaan, en ondertussen eens op controle bij de dokter.. Ik ben volgens de echo nu 12w6d dus nu loop ik voor, de vorige keer achter, raar hé.. Allesinds we zijn zeer gelukkig.. De gynea heeft ook bloed geprikt om te zien of daar alles in orde is en die uitslag weet ik binnen een week.. Hopelijk is dat ook in orde..