< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » December 2008-Club » Kerstkindje 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » December 2008-Club
Kerstkindje 2008
13/06/2008 @ 13:15
Annabel

Online Status Bekijk profiel
Hey Dames
Ik ga hier wat minder komen kijken vanaf nu denk ik. Kom effe afscheid nemen en ik wens voor ieder van jullie een mooi, gezond babytje in December! Veel succes allemaal.
Ik heb hier goed nieuws: mijn ventje heeft me gevraagd om te trouwen. Ik wou helemaal niet trouwen, maar toen hij me vroeg heb ik toch geen sekonde getwijfeld. Dus ergens volgend jaar stappen wij in het huwelijksbootje.
Vandaag heb ik weer contact opgenomen met Life, om te zien hoe het verder gaat. We hebben een afspraak de 25ste voor een gesprek, dan zullen we weten wat de volgende stappen zijn. Ik weet dat ik mijn lichaam wat rust moet gunnen, maar ik zou toch niet te lang willen wachten om opnieuw te proberen.
Groetjes

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 21:54
Tessa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,

@Annabel Van harte proficiat met jullie verloving.. Hopelijk mag je vlug terug zwanger zijn ik gun het je allesinds van harte..

Ik heb vandaag het hartje gehoord via de angelsound en ben zeer gelukkig, morgen moet ik terug naar de gynea en hopelijk is alles dan ook in orde.. Ik laat jullie morgen zeker iets weten..

Groetjes

Tesje

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 10:39
Merel

@Annabel : ik wens je het allerbeste en een fijne trouwdag!!!

@Tessa : hoe was de echo?

Ik ben maandag op controle geweest en had dan de 12-weken echo. Alles lijkt erop dat het beebje het naar zijn zin heeft. Babytje was nu 6,5 cm (t.o.v. 1,5 cm 4 weken geleden). Het neusbeentje was duidelijk, de nekplooimeting heeft ze niet perfect kunnen bepalen maar ze heeft in de doorsnede gezien dat het er dun en goed uitziet.

's Nachts kreeg ik plots buikpijn en sindsdien heb ik last van diarree en heb ook een ambetante hoest. Vanavond dus nog even naar de dokter en dan vertrekken we op reis!!! Joepie.

@Vé : mijn volgende echo is ook pas midden augustus...maar ja, we mogen nu terug optimistisch zijn eh!!!
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 13:53
Tessa

Hey dames,

We moesten om 18u20 bij de gynea zijn, maar die had net een bevalling, dus tegen dan we binnen waren was het iets voor 20u, dus dat was effe wachten.. Maar alles was in orde zei hij, ons beebje is nu 6.6cm(t.o.v 2cm 3.5 weken geleden) en was al hevig aan het wippen, het was een echt zotteke zoals zijn/haar papa..De nekplooi was ook ok die was 1.4.. Moet pas 25 juli teruggaan, en ondertussen eens op controle bij de dokter.. Ik ben volgens de echo nu 12w6d dus nu loop ik voor, de vorige keer achter, raar hé.. Allesinds we zijn zeer gelukkig.. De gynea heeft ook bloed geprikt om te zien of daar alles in orde is en die uitslag weet ik binnen een week.. Hopelijk is dat ook in orde..

@Merel leuk hé die 12w echo, amai zo groot al en bweeglijk, had de tranen in men ogen, was echt ontroerd. Ik zou willen blijven kijken, maar er waren wel wat wachtenden na ons dus ja..

Heb me een angelsound gekocht en kan dus thuis het hartje beluisteren, ik ga dat 1 keer per week doen, dat werkt toch geruststellend, ik heb het nu al 1 keer gedaan en het was wel komiek, maar we hoorde het en das het belangrijkste..

Nog veel succes en jullie allemaal..

Tesje

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 13:57
Tessa

Dat van de angelsound had ik blijkbaar al verteld..sorry..
Groetjes

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 22:32
merel

Online Status
Ziezo terug in ons landje! De reis was heel leuk geweest...

Ik vertelde jullie nog dat ik plots na het bezoek bij de gyne last had van overgeven en diarree. Dat is na een 2tal dagen volledig gestopt en blijkt dat iedereen die op hetzelfde feestje was net de dag ervoor ook zo ziek geweest was. Hebben we nu allemaal iets slecht gegeten of was dat een virusje? Moet ik nu bang zijn dat ik iets verkeerd gegeten heb en toen een bacterie opgelopen heb? ...'k heb verder niets gevoeld in mijn buik ofzo...wat denken jullie? Moet ik dat melden aan de dokter?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]