Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/04/2008 @ 14:29 Mariet | Mensen , laat het toch rusten!! We zitten hier op een forum, Nick is eruit, en we zullen elkaar in het dagelijks leven nooit gaan zien of spreken, dus vanwaar die flauwe (of hierboven) bijna hatelijke reacties!!!!wat wil men daar mee bereiken?? Het BLIJFT maar doorgaan......????!!!! Kindje Floor zal ook niet naar Amerika kunnen zonder dat ze dáár wordt uitgelachen, want daar betekend haar naam gewoon 'vloer'.. En zo kunnen wij nog wel even bezig blijven.....zo zijn er ZAT namen waar wat mee is, maar ook ZAT namen waar men in eerste instantie aan zal moeten wennen, maar daarna erg gewoon wordt omdat men niet beter weet.......RESPECT mensen....respect!!! |
| 26/04/2008 @ 12:01 *** | wij kennen ook een BOY (volwassen man die geen enkel probleem heeft met deze naam)...waarschijnlijk omdat deze naam , niet zoals de meeste van jullie denken, ook wordt uitgesproken als Boy!! Wordt NIET PRECIES zo uitgesproken als op z'n amerikaans of engels (wat langere variant; BOOOY) maar héél kort en krachtig, waardoor het je absoluut niet 123 doet denken aan het engelse woord BOY/JONGEN... jammer dat ik het niet kan inspreken op deze forum, dan is het misschienw at duidelijker |
| 26/04/2008 @ 18:10 nick | Hoi Leen en Greet, Omdat wij er nu inmiddels uit zijn en ons niet verder van de wijs willen laten brengen door het vele commentaar had ik besloten verder niet te reageren..... wil toch nog één keer een reactie geven; wat jullie zeggen van dat artikel dat kan kloppen hoor; dat er onder bepaalde klasse van de bevolking bepaalde namen wordt gegeven.. zo hebben bij ook bepaalde namen die onze voorkeur NIET genieten , juist omdat het weer teveel verwijst náár ...... (zonder denigrerend over te komen..) D e uitkomsten met de letter Y en A kan ik mij voor een deel wel in vinden , en voor een deel ook niet (kan zo namen opnoemen eindigend met deze letters die vaak gegeven worden in de "lagere klasse" maar ook een aantal juist voorkomend in de midden/hoge klasse...ik ga geen voorbeelden noemen want ik wil niemand beledigen..maar snap wat jullie bedoelen) Wat onze situatie betreft; wij zijn beide HBO afgestudeerd; mijn man in de economie, en ik als maatschappelijk werkster, en allebei nog steeds studerend Dus met andere woorden; Ik begrijp jullie standpunt deels, maar gaat niet altijd op, maar dat schreef een van jullie al.. wel blijft het BOY en SUMMER !!! (vader heeft een engelsklinkende naam, waardoor het inderdaard gelijk weer anders klinkt als wanneer er een oerhollandse naam achter komt.. Vond wat iemand anders schreef eerder deze middag erg treffend; ze schreef iets over de uitspraak; het moet idd niet BOOOY worden op z'n engels/amerikaans, maar kort en krachtig (maar is idd erg lastig uit te leggen) ... |
| 27/04/2008 @ 14:50 Sasja ![]() | Ik vind het leuke namen hoor. Als ikzelf een jongen was geweest hadden mijn ouders mij ook Boy genoemd. |
29/04/2008 @ 11:47 ![]() | Ik vind het topnamen ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

welk meisjesnaam past bij Boy??

), maar in feite werd daar niet naar gevraagd. Ik vind Summer trouwens de beste combinatie... en als de tweeling in de zomer geboren wordt, is het best wel leuk.
.

.