< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » geen kindje meer in 2008

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/04/2008 @ 09:52
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Ik ben een jonge mama (25) van een zoontje van 16 maand, juli 2007 hadden we beslist dat het tijd was voor een broertje of een zusje. Helaas tot op de dag van vandaag nog steeds niet zwanger.
Dus ook geen kindje meer in 2008, ik heb het er behoorlijk moeilijk mee, maar ja het is niet anders.
Wie had er net zoals ik op gehoopt een kindje te krijgen in 2008 en is het helaas ook niet gelukt?

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 09:55
Kija

Hey Mirjam!!

Tja dat geld voor mij ook, ik voel het best als zwaar aan. Verheugde me erop om onze jongste spruit een speelkameraadje te geven en ook voor onszelf dat we compleet zijn. De leeftijd tussen de 2 jongste zal groter en groter worden. Maar ja, je heb het niet altijd in de hand hè, ik moet me er maar bij neerleggen en zien wanneer het onze tijd weer is.

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 09:59
Mirjam

Hey Kija!

tja moedertje natuur is niet altijd even lief he.
Helaas moeten we ons daarbij neerleggen en hopen dat het niet te lang meer duurt he.
Hopelijk mogen we nog een winter-kindje begin 2009 krijgen he.

groetjes Mirjam

[Laatst gewijzigd door Mirjam - 22/04/2008 @ 09:59] - Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 14:26

ik dacht mijn kindje nog net in dec te mogen krijgen,...jammer genoeg heb ik vandaag een miskraam gekregen,.....voor ons dus ook geen 2008 baby,...................
Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 14:31
lollie

Online Status Stuur bericht
Esmee, wat erg....
Hopelijk kan je het een plaatsje geven

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 15:21
Arzu

Online Status Bekijk profiel
wij zijn ook al 2.5 jaar bezig met zwanger raken, en nu gaan we de mmm.
ik heb ook gedacht 2006,2007,2008 helaas meiden dan laten we hopen dat het 2009 word!
xxx

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 19:35
Kija

Esmee, dat is spijtig, moeder natuur heeft schijnbaar andere plannen met ons

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 19:50
jokske

Online Status Bekijk profiel
hier ook geen kindje meer voor 2008, helaas ook al bezig sinds 2007 september!

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 19:15
Mirjam

Hey

Ik ben deze namiddag naar m'n gyn geweest.
Omdat ik nu toch al 9 vruchtloze maanden achter de rug heb heeft ze een inwendige echo gedaan.
Ik heb dan goed nieuws en slecht nieuws gekregen.
Het slechte nieuws is dat ik meerdere kleine folikels aanmaak in plaats van 1 grote waardoor de kans op zwanger worden veel kleiner is.
Het goede nieuws is dat ik nog vroeg in m'n cyclus zit en dat ik nu al direct met pilletjes kan beginnen (metformine).
Als ik deze cyclus niet zwanger ben en dus ongesteld word dan moet ik m'n gyn op haar rechtstreekse nummer bellen en moet dan na 2 weken naar haar voor een echo om te zien of ik goed op de pilletjes reageer.
Nu maar hopen dat die pilletjes goed hun werk gaan doen.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 14:00
E.

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ook ik weet sinds gisteren dat een baby er voor 2008 niet meer inzit.. Wij zijn al bezig voor een 2de kindje sinds december 2006, dus ik heb eerst nog gehoopt op 2007, maar helaas wordt het nu zelfs 2009. Ik heb wel 2 miskramen gehad (maart en oktober 2007).
Hopelijk kunnen we allemaal onze baby vasthouden in 2009..

Groetjes

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 01:10
Loes

hoi allemaal,
Helaas geen kindje meer in 2008. Ik was zwanger en uitgerekend in november, maar helaas had ik een molazwangerschap. Een heel zeldzaam iets waarbij de hcgwaarden nog maanden in je bloed blijven. Als ze niet goed dalen krijg ik chemotherapie tot nu toe dalen ze goed, moet elke week prikken (profiel). Op dit moment staan ze op 422. dinsdag mag ik opnieuw prikken. Pas als de waarden weer op 0 staan, gaat voor ons een wachtperiode in van 6 maanden waarin ik absoluut NIET zwanger mag worden. Waarschijnlijk niet eens een 2009 kindje dus, maar wie weet lukt het net. Doel is in ieder geval wel om zwanger te worden in 2009.

duim met jullie mee dat we allemaal dit jaar nog zwanger mogen worden!!

liefs loes

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 18:49
Kija

Amai Loes, das niet best nee, je waarden kunnen ook weer omhoog gaan hè, ik hoop het beste voor je en dat je in 2009 toch en wonder mag omarmen

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 18:54
mel

hallo ook hier geen kindje in 2008, alles staat op mijn profiel voor wie het wil lezen, ik hoop dat het 2009 wordt maar heb geen zekerheid hé, veel succes allemaal

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 08:21
Mirjam

Hey meiden

Nog eens ff nieuws langs mijn kant. Als ik m'n temp bekijk lijkt het erop dat er nog steeds geen eisprong geweest is . Heb een beetje schrik dat ik niet op m'n pilletjes reageer.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]