< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » eiceldonor gezocht voor lief koppel

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
eiceldonor gezocht voor lief koppel
22/04/2008 @ 16:56

Online Status
hallo iedereen,

wij zijn een koppel die heel graag kinderen wenst maar door een probleem die voornamelijk bij mij ligt ( mijn eierstokken zijn verdroogd doordat ik een ziekte heb maar mijn baarmoeder is uitstekend) kunnen wij niet natuurlijk zwanger raken en hebben we hulp nodig van iemand die voor ons eicellen wenst te doneren.
Wij zijn momenteel in behandeling in uz gent maar de wachtlijsten zijn er ellenlang en wanneer wij iemand mochten vinden die voor ons eicellen kan doneren dan hebben wij voorang en kunnen wij rapper een poging krijgen om zwanger te raken en dan krijgen wij ook een 2de poging aangeboden wat je niet krijgt wanneer je wacht gewoon op de lijst en niets doet van inspanning ervoor.
Uz gent stelt wel enkele voorwaarden om te mogen doneren nl jonger dan 35 jaar , geen erfelijke ziekten.
Nu is het zo dat wij er alles voor doen om onze droom ooit een kindje in ons armen te sluiten te kunnen waarmaken en vandaar ook deze oproep, het is onze enige hoop nog.
Wij weten dat het niet evident is voor een vrouw om eicellen af te staan , wij zijn er heel bewust over, het schrikt ook mensen af om er ook maar aan te denken terwijl het zo een geweldig gevoel kan geven dat je een koppel hebt kunnen helpen met hun levensdroom.
Wij zijn ondertussen meer dan 3 jaar bezig met eiceldonatie, hebben al een 2 tal terugplaatsingen gekregen maar telkens met jammer genoeg negatief resultaat. Wij weten wat een donor doet voor ons en zijn hen daar heel dankbaar voor, wij weten ook dat er enkele risico's verbonden zijn aan het doneren van eicellen maar al onze donors die we tot nu toe gehad hebben hebben het heel goed doorstaan zonder enkel probleem , ze houden je als donor ook genoeg onder controle daarvoor en de risico's zijn ook minimaal.
Nu zullen er ook mensen zijn die denken , waarom geen adoptie, wel omdat ik het jammer vind dan , ik wil mijn man het niet ontnemen hem geen eigen kind te schenken het ligt namelijk niet bij hem maar bij mij en dat geluk wil ik hem niet ontnemen plus dat ik "zijn" kind wel zelf kan dragen en dat hij zijn vrouw zwanger kan zien en het proces kan volgen van de zwangerschap en ook al is dit met geen eicellen van mezelf ik zal het kindje met evenveel liefde dragen want doordat ik zelf zwanger kan zijn ga ik ook een band kunnen opbouwen ermee , het zal geen enkel verschil geven voor mij en mijn man.
Nu is het ook zo dat ze in gent werken met wisseldonatie, dat betekend dat alles anoniem kan gebeuren en er geen enkel risico of gevoel moet ontstaan van onzekerheid voor de toekomst. Het ontvangend koppel moet op zoek naar een donor maar krijgt uiteindelijk eicellen teruggeplaatst van nog een andere vrouw.
Mocht dit verhaal je enigzins aanspreken en je voelt er wel iets voor om een koppel te helpen met hun kinderwens dan kan je altijd mailen naar kleinwonder@hotmail.com
Voor verdere inlichtingen, alle vragen enzo mail gerust
bedankt voor de aandacht en mischien tot schrijfs
groetjes
anoniempje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]