[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/04/2008 @ 00:12 Naat | Hallo allemaal, Ik heb eergisteren mijn eerste echo gehad. Nu blijkt dat er rechtsboven het vruchtje een hematoom zit. Zijn hier meerdere mensen die hier ervaring mee hebben? Graag hoor ik iets van jullie.Maak me namelijk nogal ongerust. Groetjes |
| 23/04/2008 @ 16:02 Naat | Hoi twijfelaartje. Nee ik heb nog geen bloedverlies gehad. De Gyne zei ook niet echt veel en niet duidelijk.Mijn eigen gyne was ook niet in de buurt toen ik de echo had en de echoscopiste had er meteen een bij geroepen.Woensdag 7 mei moet ik terug voor controle (om te kijken of ie wegtrekt)en krijg ik mijn eigen gyne weer te spreken. Daarbij kreeg ik van deze gyne te horen dat ik moet bevallen aan het infuus omdat ik streptococcen heb.Hier kwam ik achter omdat mijn eerste zoontje met 32weken en 2 dagen is geboren.Wat de gyne toen destijds met de uitslag heeft gezegd is eigenlijk een beetje langs me heen gegaan omdat ik op mijn roze wolk zat.Nu probeer ik ook echt te rusten en me er niet al teveel zorgen om te maken,maar net als vannacht als ik dan in slaap val krijg ik steeds nachtmerries en zo worden die 14 dagen wachten erg lang.Gelukkig dat bij jou kindje er niets ernstig is en dat ik nu ook een verhaal heb gehoord wat wel goed afloopt.Stelt me weer een beetje gerust ![]() .Verder wens ik je verder een gezonde en fijne zwangerschap toe ![]() Groetjes |
| 13/05/2008 @ 19:11 Naat | Hallo Floor. Bij de laatste echoafgelopen woensdag was hij een heel stuk geslonken. Ik was dol enthousiast.Zijn we vrijdag krijg ik een bloeding.Verloskundige gebeld die is meteen gekomen. Even het hartje geluisterd.Alles in orde dus ja ze is weer gegaan.Zaterdag ook een bloeding gehad.Maar ze had al gezegd dat het 3 a 4 dagen kon aanhouden. Ik ben er ondertussen wel achtergekomen dat veel mensen het hebben of hebben gehad en dat het toch echt wel vaker de goede kant opgaat als de slechte kant en ja op internet staan inderdaad de schrikbaarenste verhalen.Ik was tijdens mijn bloedingen ontzettend moe.Heb mn moeder gebeld om op Jeremy te passen die is nu bijna 11 maanden en heb echt geslapen en gerust.Dit heeft me verschrikkelijk veel goed gedaan. Ik zou zeggen luister naar je gevoel en geef toe aan je moeheid als je die ook hebt. Maak je niet teveel zorgen. Toitoi en hoe ver ben je als ik vragen mag? Groetjes naat |
| 13/05/2008 @ 20:34 Vé | Ik had bij mijn eerste echo op 4-5 weken ook een hematoom van 2cm. 12 dagen later was die niet meer te zien op de echo, dus helemaal verdwenen. Ik heb zelfs geen bloeding gehad. Vandaag ben ik net 8 weken ver. geniet nog van jullie zwangerschap. |
| 15/05/2008 @ 17:52 Floor ![]() | Niemand nog? Ik denk telkens als het bloeden 2 dagen gestopt is: joepie, dat gaat de goede richting uit en dan telkens onverwacht na heel rustig zijn, komt er weer een vloot. ![]() |
| 16/05/2008 @ 22:17 Naat | Hey Floor, Ik ken het gevoel ja. Gelukkig zijn het bij mij maar kleine beetjes. Ben ook erg blij als het weer woensdag is en dat ik de echo weer heb gezien :D:D:D Succes Groetjes |
[Reageer]

Hematoom

.