< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Holebi-ouderschap » Voor welke leuke vrouw/ stel mag ik (homo uit NH) donor zijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Holebi-ouderschap
Voor welke leuke vrouw/ stel mag ik (homo uit NH) donor zijn
24/04/2008 @ 15:40

Online Status
Lieve en serieuze man zoekt vrouw die ook graag kind(eren) wil. (D.m.v. Z.I.).

Ik ben homo (ook al zie of merk je dat niet), 47 jaar, heb een leuke baan, ben gezond, rook en drink niet, hoog IQ, leef een zelfstandig leven, heb veel interesses, ben gelukkig... maar ik mis enorm het hebben van eigen kinderen.

Ik ben 187 cm lang/ 79 kg zwaar/ atletische bouw/ geen buik-bril-baard of iets van dien aard/ zie er goed uit/ donkerblond/ groene ogen/

Uiteraard is het mijn rol als 'vader' geheel bespreekbaar, maar mijn voorkeur gaat wel meer uit naar een zekere rol die ik mag spelen voor het kind.

Mocht je in Noord-Holland wonen... dan heeft dat mijn voorkeur ivm de
bereikbaarheid. Ben je er ook klaar voor?, wil je eens kennismaken met me?... zullen we eens zien of onze ideeën overeenkomen?...

Alsjeblieft schrijf me dan eens - geheel discreet (geboden/ gevraagd)!

Mijn recente foto zul je uiteraard vooraf mogen zien.
Tests zijn uiteraard ook ok.

Wellicht tot spoedig ziens!

; ))
Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 12:16

donor
Ik ben een vrouw van 37 jaar, alleenstaand. Ik zoek iemand die mij op korte termijn wil helpen om een kind te krijgen. Mijn zus van 39 heeft onlangs een baby gekregen en dat heeft me net dat zetje gegeven om mijn wens nu echt concreet te willen omzetten in waarheid.. Ik spreek hieronder over 'je' omdat er immers maar 1 biologische vader zal zijn.

Aangezien ik het belangrijk vind dat het kind zoveel mogelijk lijkt op een kind dat ik zou krijgen van iemand waar ik in het normale leven op val, heeft het mijn voorkeur als je donker haar hebt en bruine ogen. Huidskleur is niet belangrijk. Daar val ik nou eenmaal op en het zou niet reëel zijn om dus met bv. een blonde donor in zee te gaan. Ik heb HBO-niveau, een eigen huis met voor- en achtertuin zodat het kind buiten kan spelen en een fijne familie. Het kind zal dus alle warmte van mij en mijn familie krijgen en in een 'warm nest' opgroeien. Ik woon in een landelijke omgeving met scholen en winkels dichtbij in een veilige buurt met veel gezinnen. Ik heb blond, lang haar, groene ogen en heb modellenwerk gedaan, dus zie er redelijk goed uit. Ik zoek: Iemand met HBO-of Universitaire opleiding, goede gezondheid, geen erfelijke ziekten, recente HIV-test waaruit blijkt dat je geen HIV hebt, intelligent, verzorgend (indien een rol spelend in het leven van het kind), stabiel, geen psychiatrische achtergrond (waarom ik dat graag wil, zal ik in een nader contact uitleggen) en iemand die dit zeer serieus neemt en eventueel een rol in het leven van het kind zou willen spelen. Als het kind dus naar haar/zijn vader vraagt, dan moet het mogelijk zijn om haar/hem info te verschaffen. Liefst ook contact met het kind, maar ik heb er begrip voor als je dat niet wilt. Mail me aub met een aantal duidelijke foto's van jezelf en zoveel mogelijk info over jezelf: karakter, opleiding, werk enz.

Indien je contact wilt met het kind, verwacht ik ook dat je een bijdrage levert bij de opvoeding van het kind, hoe zie jij dat?

PS ik woon op de Veluwe (Gelderland) en heb geen auto.

Gr. I. Van Vliet
Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 11:04

Online Status
via mail
zie mijn mailtje
[Laatst gewijzigd door Geno - 28/08/2008 @ 08:35] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]