< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » starten met IVF

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/05/2008 @ 23:25
mel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
amai nouki dit is wel onverwacht nieuws maar je hebt gelijk hoor, als het niet lukt dan lukt het niet hé, ik denk dat we allemaal wel eens zo een relatie hebben gehad, het zal wel even wennen zijn natuurlijk, ik wens je veel succes als BAM moeder, hopelijk ben je vlug zwanger hé

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:18
Muis

Online Status Bekijk profiel
oeps, nouki, da's minder goe nieuws. Maar blijkbaar ist de beste oplossing. Het is beter nu dan later...

Heeft iem.ervaring met hatching?
Ze belden van Leuven of ik wou deelnemen aan een studie tijdens mijn cryo-cyclus.

groetjes
Muis

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 21:35
Zi'ke 29

Online Status
Hey dames,

ben van deze morgen terug van men weekje vakantie.
Heeft gelijk deugd gedaan, effe niet aan zwanger worden denken.

Maar heb ginder (gisteren) wel men gekregen dus 4e IUI is weer niet gelukt .

Nouki,
wat jammer voor je dat je relatie afgesprongen is, maar inderdaad beter nu beseffen dan binnen een paar jaar hé.

Muis,
Wat is hatching?
Nog geen ervaring mee in ieder geval.
In ieder geval veel succes met deze IVF.
zal duimen

Wij hebben 20 juni een afspraak voor bespreking IVF.
Maar ik en men ventje hebben besloten om ondertussen ook voort te doen met IUI.
Wie weet lukt het ons toch nog, voor we met IVF moeten starten.
We blijven hopen hé

Veel liefs
Zita

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 23:57
Nouki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik ben op deze moment effe de kluts kwijt. Had mijn relatie dus beëindigd en er is ondertussen zoveel gebeurd dat ik niet eens meer weet of mijn beslissing van vorige week wel zo goed was.
Het is helemaal anders uitgelopen dan ik had gedacht. Mijn vriend is er helemaal onderdoor gegaan en zijn al bestaande depressie is volledig losgebroken. Hij heeft zich dan ook gisteren vrijwillig laten opnemen om volledig binnenste buiten gekeerd te worden. Ik vind het zo margi om te zeggen dat mijn vriend psychisch opgevolgd wordt in het ziekenhuis maar het is nu niet anders.... Ik ga maar eerst afwachten wat dat geeft om te zien hoe het dan verder moet. Even een paar dagen rust om na te denken want zijn problemen hebben mij toch ook aan het wankelen gezet... wat als die problemen opgelost worden, kan het dan terug worden zoals vroeger, zoals toen er nog niets mis was? Ik zit dus even in 'wacht'.....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]