< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » zwangerschapstest: licht streepje blijft licht ook na 1.5 wk

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
zwangerschapstest: licht streepje blijft licht ook na 1.5 wk
29/04/2008 @ 08:20
Bobbie

Online Status
Hoi
Ik heb op mijn NOD een test gedaan, deze gaf een zeer licht streepje. We waren heel blij. maar tests 1 week later en zelfs na 11 dagen na NOD gaven nog steeds een licht streepje. Het streepje was weliswaar duidelijk, maar moet het streepje niet steeds donkerder worden omdat het HCG moet toenemen?
Is dit iets om bezorgd over te zijn?
Moet ik hier de verloskundige over bellen, of kan ik net zo goed wachten tot de eerste controle?
Groetjes
Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 08:57

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi ik snap dat je hier bezorgd om ben dat was ik ook maar geloof me je bent echt zwanger hoor ik had toen ook de vk gebeld enige wat zij zei een streep is een streep hoe licht ook kreeg ook pes met 12 weken een eerste echo was best een onzekere tijd maar er was echt al een mensje te zien met 12 weken het schijnt vaker voor te komen dat een test niet donkerder word heel veel succes en zou je maar niet teveel zorgen maken

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 09:46
sanlala

het schijnt zelfs wel voor te komen dat vrouwen die 6 maand zwanger zijn niet eens positief testen (een vriendin van mijn had dit voor de grap getest en bleek waar.)
Een streep is een streep hoe licht hij ook is, en als je duiveltjes wegblijven is het helemaal duidelijk toch?!

Geniet er maar lekker van!

groetjes San

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 10:06
Bobbie

Online Status
Nou ja, ik geloof wel dat ik zwanger ben.
Alleen ik vraag me af of mn HCG waarde dan niet te laag is.
Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 10:14

dat was ook wat ik dacht en heb daar nooit antwoord op gehad en hoeft ook niet meer heb een mini mensje gezien en geloof er nu zeker in dat mn hcg toch goed gestegen is! je zou kunnen vragen of ze bloed willen afnemen daar heb ik ook om gevraagd maar dit wouden ze bij mij niet doen misschien dat ze het bij jou wel willen doen

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 10:37
Ingibjorg

Ik heb zelfs helemaal nooit een positieve urine test in handen gehad... En ik ben nu toch echt "rond en gezond" zoals de familie het noemt...

Liefs en geniet van je zwangerschap!

Ingibjorg

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]