< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwanger worden na verlies in de zwangerschap

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwanger worden na verlies in de zwangerschap
28/06/2008 @ 18:38
N'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@lotte: net als jij hier ook maar 1 keer in de vruchtbare periode. Ze zeggen dat dat genoeg kan zijn maar dat wil ik niet geloven. Ik ben wel es gaan kijken en moest ik nu zwanger zijn, zou ik bevallen op de dag dat we begonnen zijn met verkeren. Zou wel leuk zijn als geschenkje natuurlijk maar ik zet er dit keer zeker geen geld op!

@nele: dat randjesfietsen lukt echt niet hieR... ik probeer wel heel stillekes om nog een orgasme te krijgen nadat mijne vent al uit bed gesprongen is als hij klaargekomen is, maar dan is 't al vaak van: ligt es stil (terwijl hij ni weet waarmee ik bezig ben hihi) dus laat staan dak moet gaan randjesfietsen hé... HIHI... maar vorige keer is het ook zonder gelukt dus daar gaan we nu ook weer voor !!

Groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 08:05
Jelana

We zijn dus met z'n drieen terug gekeerd uit reis.
Deze ochtend had ik een positieve test (na 1 sec was de streep er al)

Ik maak onmiddellijk een afspraak bij de huisdokter om mijn bloed te nemen. Dan zal ik eens kijken voor de banner ...

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:24
lotte1211

Online Status
hey jelana,

Proficiat meid!!! Ben zo bij voor jullie!!! Hoop dat alles goed mag blijven gaan en geniet ervan!!!

@ N'tje: Alles goed met jou???

Met mij alles goed het zijn hier spannende dagen voor mij! Voel geen ongi voel geen zwangerschapssymptomen ook niet dus blijf positief!!!

groetjes lotte

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 18:59
N'tje

Hey Jelana,
GEFELICITEERD !!!! Was dit de 1e of 2e ronde? Ben 't effe kwijt!

Lotte,

Hier niets speciaals... ik ga ervanuit dat het wel niets zal zijn aangezien we maar een keertje geklust hebben op 't goeie moment dus de kans is klein maar bestaat. heb wel weer pijn aan mijn borsten maar dat had ik vorige maand ook dus daar kan ik niet op verder gaan. we zien wel weer!

groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:30
nele

he jelana, super!!! proficiat en geniet ervan en geef ons ook een beetje vruchtbaarheidshormoontjes!!

hier intussen vanalles veranderd... ik zat er echt helemaal door, tijdens onze "klusperiode" (vorige week) een hevige discussie gehad, daardoor beseft dat het zo niet verder kan, een afspraak gemaakt in het UZ Gent voor eind oktober en mijn man beloofd dat ik tot dan er zo weinig mogelijk mee bezig zal zijn want ik maakte hem én mijzelf echt veel te zot. En sindsdien gaat het echt beter, voel mij ontspannen, amuseer mij én we hebben nog eens lekker gevreeen.
We zien wel weer!
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:05
Jelana

Het was de 2de ronde.

Maar de eerste ronde hebben niet echt ons best gedaan. Dat was voor we op reis vertrokken en ik wou eigenlijk niet zwanger op reis vertrekken zodat ik alles van me af kan zetten en genieten!!
Dat is blijkbaar gelukt !!

Het is al 1 ding dat ik weet, we kunnen echt zwanger geraken. Maar de twijfels blijven zeker omdat ik me echt goed voel. Hier en daar een licht kwaaltje maar echt niet veel.

De gyn belt me nog terug met een datum. Ik kijk er echt al naar uit!!
Soms is het moeilijk om positief te blijven en andere momenten ben ik dolgelukkig.
Al die emoties, een vrouw moet toch veel doorstaan hé

N'tje, je weet maar nooit. Eentje is genoeg!!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 13:20
N'tje

Hier zijn de er al weer sinds vanmorgen. Mooi op tijd dus. Cyclus van 29 dagen deze keer, 't is aan het korten!
Eerlijkgezegd ben ik blij dat het deze maand niks is. Mijne vent hangt fameus mijn voeten uit de laatste dagen en vandaag is het hoogtepunt. Meneer is ziek (ja ik weet het zieke mannen zijn altijd erg) maar ik was dus mijn ontbijt met een eitje aan het eten toen hij opstond en naar beneden kwam en 't was direct van : da stinkt, ik moet kotsen en hij loopt naar de keuken en begint daar te zagen dak geen rekening houdt met hem zo! Ik heb alles bijeen gepakt en ben in de badkamer gaan verder ontbijten! Gezellig zelle... Dan ben ik terug beneden gegaan en maakte het afwasmachien leeg maar elk lawaaike bracht ne zucht teweer in de living. Ben dan in tranen uitgebarsten want zie het écht ni meer zitten allemaal. Misschien wa last van mijn hormonen of zo... Enfin er zijn wel ergere dingen in de wereld zeker?

Allesinds veel liefs van mij!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:35
lotte1211

Online Status
hallo allemaal,

@ N'tje: ooow ik zie dat het niet echt denderend is bij jou!!! Ja het zijn mss de hormonen die hun werk doen!! En het kan ook niet altijd rooskleurig zijn in je relatie!! Van mij is het soms ook verre van rooskleurig !!!!

@jelena: Alles goed met je???? En de kwaalkes??

Ik heb nog steeds mijn niet gezien!!!( laat mijn banner maar doorlopen é!) Heb gisteren getest maar test neg!! Wacht tot achter het weekend en test maandag of dinsdag wel weer eens!! Ik vind het echt raar want voel ook helemaal nx alleen maar af en toe eens ms pijn!! Maar ze komen niet!! Dus zit met een grote ? in mijn hoofd!!!

Fijn weekend allemaal

Ik zit met weekenddienst!! Best zo, zo denk ik niet teveel na!!!

groetjes lotte

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:13
Jelana

En Lotte, heb je al getest? Ik duim voor je!!

Ik heb niets speciaals te melden. Heb geen kwaaltjes. Alleen wat moe (en soms misselijk maar ik denk dat ik het mij inbeeld).
Dat maakt me echt bang!!

Hoewel ik al veel gelezen heb en veel vrouwen in het begin geen kwaaltjes hebben en later ook niet ofwel komen ze nog ...

Ik mag volgende week dinsdag naar de gyn. Vrijdag heb ik nog eens bloed laten trekken en was op 3 dagen tijd van 525 naar 1800 dus een heel goede stijging. Ik denk dat ik donderdag nog eens ga, dan ben ik weer wat gerust voor het weekend.

N'tje, ik had al op een ander toppic gereageerd. Hopelijk gaat het beter nu.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:20
lotte1211

Online Status
hallo meiden,

Heb intussentijd nog steeds geen ms gezien!!! Heb al 3 testen gedaan en steeds negatief!! Pffff heb nu vandaag gebeld nar de gyné en heb een afspraak genomen en krijg mijn afspraak maar volgende week vrijdag om 15u 45!!! Pff ga hier helemaal zot worden!!!

@ jelana: En hoe gaat het met jou??? En de kwaalkes???

@n'tje: al een eindje geleden dat ik je nog gehoord heb!! Alles goed met je???

Groetjes lotte

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 16:12
Jelana

Ik heb nog geen kwaaltje, misschien alleen een beetje moe.

Misschien test je nog te vroeg?? Heb je eigenlijk een regelmatige cyclus?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]