[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/04/2008 @ 16:16 mama | autotax grote gezinnen (belgië) Is het zo dat je geen autotax/belasting moet betalen vanaf 4 kinderen? Iemand op het werk van mijn man beweert van niet. Omdat wij sinds kort de ouders zijn van 4 kinderen vraag ik mij dit dus af. Dank bij voorbaat! ![]() |
| 29/04/2008 @ 20:34 leen ![]() | Ik geloof er niet veel van. Maar moest iemand het wel weten, weet het te zeggen ! Ook wij hebben sinds kort 4 kinderen en alle financiële meevallers zijn meegenomen... Leen |
| 01/05/2008 @ 16:02 Britt ![]() | ik heb gehoord dat je geen belastingen meer moet betalen als je tien kinderen hebt. Maar of dat waar is... |
| 02/05/2008 @ 08:42 danielle | goedemorgen iedereen, ik wil niet bot uit de hoek komen maar heeft iemand al geweten dat je geen belastingen moet betalen als je zoveel kinderen hebt, ja de persoonsbelasting wordt verminderd naarmate dat je zoveel kinderen hebt en dan nog, wij moeten dit jaar bijna 400 euro betalen en iedereen staat bij mijn man ten laste zelfs ik en toch nog moeten we betalen, ze zullen en moeten hun geld hebben hoor op de ene of andere manier en als het moet zullen ze wel iets uitvinden zodat je wel iets moet betalen. het inschrijvingsgeld voor het gebruikt van een nieuwe auto die moet je blijven betalen het zijn de vroegere zegels die je er moest opkleven die nu niet meer bestaan en elk jaar moet je dan ook nog eens de autobelasting betalen voor het gebruik van onze wegen. Mijn EXCUSSES voor het nogal bot uit de hoek te komen maar hier in Belgie zuigen ze liever de mensen leeg dan dat ze op een deftige en normale manier hun kinderen kunnen groot brengen. Groetjes ![]() ![]() |
| 02/05/2008 @ 11:48 brientje ![]() | Wij hebben er ook 7 en betalen ook nog steeds autotaks hoor (waarvan zelf 2 kindjes met een handicap) ![]() |
[Reageer]

autotax grote gezinnen (belgië)