Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/05/2008 @ 12:48 grietje ![]() | Hallo, engelmama ik ben zwanger geworden van Victor met een cyclus van 36 dagen! Dus het kan nog. Dat wat toen mijn korste cyclus na 6 maanden gestopt te zijn met de pil. Ik geraak er ook niet uit met de testjes. Misschien dat ik deze namiddag nog er eentje tegenaan gooi en als ze op zijn dan doe ik het niet meer. Anders moet je dit eens lezen, misschien herken je sommige dingen hoe je lichaam is/ http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art& liefs |
| 08/05/2008 @ 12:56 ENGELMAMA ![]() | ik kom op de hoofdpagina van de site terecht als ik klik op het adres? waar moet ik naartoe?? |
| 08/05/2008 @ 13:18 grietje ![]() | klik gezond leven dan anticonceptie , en dan zie je daar een hand met ene klein plantje staan: geboorteregeling op natuurlijke wijze |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Opnieuw zwanger worden na verlies.

maar zo weet ik wat meer. Gisteren voelde ik wat steken en lichte pijn naar niet de pijn zoals vorige maand en tijdens mijn zwangerschappen van Victor en Arthur. Dus ik dacht een eisprong .
Testje gedaan en dat was negatief.
Deze ochtend opnieuw testje en terug licht positief . als ik mezelf onderzoek voel ik mijn baarmoederhals hoger zitten en staat die wat open. (maar kan dat ook nog een gevolg zijn van de zwangerschap en door 2 kindjes te baren?, ik heb een website gevonden waar het in uitgelegd staat dat je na een bevalling en spleetje kan hebben en dat die niet volledig dicht is maar gisteren was het zo ongeveer een cm open) Wat dan weer goed is maar het klopt niet met de testjes. GRRRRRRRRRRRR Dus zou ik niet genoeg hormoon aanmaken deze zeer voor dat eitje? 

komen (of niet?? komen)
.