< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Opnieuw zwanger worden na verlies.

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Opnieuw zwanger worden na verlies.
08/05/2008 @ 12:14
grietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden

Vanessa, veel succes volgende week om te bevallen van jouw wonder. Geniet er van want het is zooooo zalig. Je zal wel eens vloeken tijdens de bevalling maar achteraf was het eigenlijk wel heel speciaal!

ik weet echt niet meer hoe mijn lichaam in elkaar zit en dat na 2 zwangerschappen!

senario:

sinds een week doe ik al ovuatietestjes als ik voor de 2de keer naar toilet ga 's morgens om 9u30. Telkens geven ze een licht streepje aan. Sinds een paar dagen doe ik nog eens zelfonderzoek maar zo weet ik wat meer. Gisteren voelde ik wat steken en lichte pijn naar niet de pijn zoals vorige maand en tijdens mijn zwangerschappen van Victor en Arthur. Dus ik dacht een eisprong . Testje gedaan en dat was negatief. Deze ochtend opnieuw testje en terug licht positief . als ik mezelf onderzoek voel ik mijn baarmoederhals hoger zitten en staat die wat open. (maar kan dat ook nog een gevolg zijn van de zwangerschap en door 2 kindjes te baren?, ik heb een website gevonden waar het in uitgelegd staat dat je na een bevalling en spleetje kan hebben en dat die niet volledig dicht is maar gisteren was het zo ongeveer een cm open) Wat dan weer goed is maar het klopt niet met de testjes. GRRRRRRRRRRRR Dus zou ik niet genoeg hormoon aanmaken deze zeer voor dat eitje?
Ondertussen zit al een paar dagen met hoofdpijn maar dan denk ik dat het van het weer zal zijn. Hoe dan ook we hebben er deze week al wat op los geklust en het is wel leuk. Zit er niet aan te denken dat het moet om zwanger te worden want heb een voorgevoel dat het toch niet zal lukken. Ik had gisteren zelfs de slappe lach in bed en dat is heeeeel lang geleden.

Nu weet ik niet goed wat ik moet doen volgende week donderdag bij de gynico. Bloed laten trekken en nog 2 weken verlenging vragen om thuis te blijven (voor een eventuele zwangerschap) of toch gaan werken denkende dat het niets zal zijn deze maand?

Ingewikkelde dingen he! Pffff zwanger worden is soms toch een opgave ze!!!

liefs,

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 12:30
ENGELMAMA

hallo,

vandaag testjes toegekomen met 1dag vertraging.

getest en opnieuw 2streepjes maar nu beginnen ze wat lichter te worden.

ik denk dus dat ik alweer een latere eisprong heb gehad wat mijn cyclus nu op 37dagen brengt.

gisteren zal ik dus mijn ei habben gehad, gelukkig hebben we nog geklust (wat na 14dagen echt niet met volle goesting was)

nu maar afwachten tot die komen (of niet?? komen)

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 12:48
grietje

Hallo,

engelmama ik ben zwanger geworden van Victor met een cyclus van 36 dagen! Dus het kan nog. Dat wat toen mijn korste cyclus na 6 maanden gestopt te zijn met de pil.

Ik geraak er ook niet uit met de testjes. Misschien dat ik deze namiddag nog er eentje tegenaan gooi en als ze op zijn dan doe ik het niet meer.

Anders moet je dit eens lezen, misschien herken je sommige dingen hoe je lichaam is/

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&

liefs

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 12:56
ENGELMAMA

ik kom op de hoofdpagina van de site terecht als ik klik op het adres?

waar moet ik naartoe??

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:18
grietje

klik gezond leven

dan
anticonceptie , en dan zie je daar een hand met ene klein plantje staan:
geboorteregeling op natuurlijke wijze

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:18
grietje

Hallo,

hier ben ik weer. Ik heb nog eens een testje gedaan en nu negatief. Er staat op dat je het niet met ochtendurine mag doen, wat ik niet doe maar ik denk dat het beter is dus in de namiddag dat je de testjes doet. Nu weet ik natuurlijk niet of ik een ei gehad heb of niet. Maar dat is niets want we hebben ons best gedaan .

Ik ga gokken op een cyclus van 35 dagen. Dus we zullen nog wat verder ons best doen. En luisteren wat de gynico zegt volgende week. Dus weer banner aanpassen.

liefs
Griet

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 21:42
ENGELMAMA

ik neem hier eventjes afscheid van jullie want het wordt me allemaal een beetje te moeilijk (mentaal!)

ik wens iedereen een spoedige
en een gezond

daag en tot later engelmama

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:07
grietje

engelmama, ik hoop dat je wat rust vind en dat je heel snel mag zeggen dat je mama bent.

gisteren een beetje roze bloedverlies, vandaag meer. Wat moet ik hiervan denken????
Hoe mijn cyclus in elkaar zit weet ik niet maar we hebben wel ons best gedaan.ik heb daarnet een mail naar mijn gyncio gestuurd. Hopelijk krijg ik snel antwoord.

pfff dat het maar snel donderdag is dat ik op controle mag gaan.
Mijn voorgevoel zegt dat ik dit jaar niet mijn werk ga zien en dat dit keer alles goed gaat aflopen. Ben eens benieuwd of ik dit keer juist zit.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]