[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2008 @ 08:42 Loekie | Hoi Ellen, Ik ben op 28 april bevallen van Estelle na een zwangerschap van 27 weken. Ook ik had HELLP waardoor het allemaal veel sneller gegaan is dan verwacht... Ik moet mijn medicatie voor hoge bloeddruk minstens een maand nemen waarna ik op controle moet bij de dokter om te kijken of het nog nodig is. Ik zou het dus niet echt weten hoelang het allemaal duurt. Gaat alles goed met je zoontje? Groetjes, Loekie ![]() |
| 06/05/2008 @ 08:43 Loekie ![]() | Ik was niet aangmeld... |
| 06/05/2008 @ 11:34 Ellen ![]() | Dan ben je nog maar pas bevallen dan? |
| 07/05/2008 @ 15:18 Ellen ![]() | nu heb ik ook alles weer gelezen op je profiel . Zo verstrooid dat ik ben de laatste tijd. Solly ![]() |
| 03/06/2008 @ 10:32 Ellen ![]() | Hélà Loekie, En hoe ist nu met jou en Estelle? Ik heb je al ff niet meer gehoord daarmee! groetjes Ellen |
| 14/08/2008 @ 19:08 | Pré-eclampsie bevallen op 36weken Hey Ellen en Loekie, Ik ben 2 maand geleden bevallen van een prachtige dochter (op 15 juni 2008). Begin die maand, werd ook bij mij zwangerschapsvergiftiging vastgesteld. Ik had al een tijdje last van vocht ophouden (Ik zag er dus ook alles behalve mooi zwanger uit Diezelfde zondagavond, ben ik jegens hoofdpijn en maagpijn toch maar op controle geweest in ziekenhuis (HH Leuven) en daar hebben ze mij redelijk snel duidelijk gemaakt dat ik waarschijnlijk diezelfde avond nog een spoedkeizersnede zou krijgen. En jawel een uurtje later was mijn dochter geboren. Das toch serieus verschieten en stressen op zo'n moment. Ze woog 2kg100 en mat 45cm, dus moest naar neonatologie. De volgende dag pas in late namiddag pas naar mijn dochtertje mogen gaan kijken en ook pas eerste keer in mijn armen gekregen. De volgende dag ook met afkolven begonnen enzo, maar mijn bloeddruk wou maar niet zakken. Waardoor ik op woensdag een cardioechografie kreeg, waaruit bleek dat ik door deze hele situatie ruis op mijn hart had en nog vocht rond mijn hart. Ik kreeg dus redelijk zware medicatie toegedient, waardoor ik borstvoeding moest stoppen. Ik kreeg dus nog eens de last van stuwing erbij. na een anderhalve week mocht ik naar huis, en dochtertje een kleine week later, met een gewicht van nog maar 2kg300. Maar ze doet het nu prima. Flink eten, flink slapen en ook af en toe eens flink huilen en lawaai maken .Het is fijn om te horen dat er nog mensen zijn in dezelfde situatie (alhoewel ik zo'n zwangerschap en bevalling niemand toewens). Vind het fijn jullie verhaal ook gehoord te hebben. Groetjes, Truus |
| 19/08/2008 @ 20:41 mupke ![]() | loekie en ellen hoe gaat het bij jullie?? |
[Reageer]

zwangerschapsvergiftiging HELLP