[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/05/2008 @ 23:26 Komi | Hoi allemaal! Zijn er mensen die al eens zwangerschapstest van mat care gebruikt hebben die je zou kunnen gebruiken vanaf 6 dagen VOOR VERWACHTE NOD ? Ik vroeg me ook af of het soms gebeurt dat je eerst negatief test en uiteindelijk een paar dagen later toch positief? ( Ik heb namelijk die mat care test gedaan omdat ik vanalles voelde dat ik nooit gevoeld eerder gevoeld heb. Maar hij was negatief. De NOD moet nog wel komen...Misschien is er nog hoop ) |
| 01/05/2008 @ 23:32 Tammy | Hoi, Heb geen ervaring met die snelle testen, maar wel met zwangerschaptesten in 't algemeen. Deze zwangerschap heb ik 4 dagen moeten testen voor ze positief was. Kreeg men eerste positieve test dus pas 4 dagen na NOD, dat was een gewone clearblue test, de digitale gaf pas een dag later positief aan. Alles kan dus nog zeker voor je. Positief blijven denken hoor !!!! Ik duim voor je mee Mijn gyn zei dat ik maar traag hcg aanmaak, eerste bloedname was dag 5 na NOD en had toen waarde 59, week nadien waarde 800 en nog een week later een waarde van 23130 en gisteren op de echo waren er 2 beebjes te zien ![]() Veel succes alvast !!! ![]() ![]() |
| 01/05/2008 @ 23:37 Komi | wat leuk voor je!! Proficiat alvast!! Er is dus nog hoop ben benieuwd! Zie je t een beetje zitten de tweeling? |
| 01/05/2008 @ 23:40 Tammy | Hey, Ja hoor, zie die tweeling helemaal zitten al zullen we vanalles moeten ondernemen zoals verhuizen naar een grotere woning enzo eens ze enkele maandjes oud zullen zijn en beginnen kruipen. Maar da's allemaal niet zo erg hé. Ja, voor jou is alles nog mogelijk, fijn toch. Wat voel je eigenlijk wat je nog nooit gevoeld hebt? Groetjes |
| 01/05/2008 @ 23:44 Komi | Ja de nodige aanpassingen doen dat zal wel moeten. maar toch zo leuk!!! Wat ik allemaal voel al een hele week t gevoel dat mijn tante Roos gaat komen maar ze komt niet, wat steken in de onderbuik en lies, mijn eten lijkt ook vaak lang na een maaltijd nog hoog in mijn keel te zitten, ik ben ook ongelooflijk moe! dat is het zo n beetje... |
| 01/05/2008 @ 23:52 Komi | Oeps, bijna twee weken al dat ik allemaal voel. Mijn hoofd hangt precies ook aan een ballontje, het gevoel van een lage bloeddruk. En iets wat wsl niets betekent maar ik had een droom over een tweeling krijgen ![]() |
| 02/05/2008 @ 00:07 Tammy | Hey, Dat zeurende gevoel dat tante Roos gaat komen, dat ken 'k. Dat had ik ook voor elk van men 3 zwangerschappen. Extreme vermoeidheid zou ook een voorteken kunnen zijn daar heb ik nu enorme last van, en dat je eten niet lijkt te verteren heb 'k momenteel ook. Het lage bloeddruk gevoel herken 'k niet, hoofdpijn heb ik wel erg gehad in 't begi, is nu ietsje beter geworden. Nou dat die tweeling droom niets wil zeggen zou 'k zo niet durven stellen, ik had ook al een dikke week zo'n voorgevoel en is uitgekomen. Bij mij kwam dat wel door men buikgroei, ik ben nu al zo dik als ik men vorige zwangerschappen was op 12 à 16 weken, vond dat dus helemaal niet normaal meer. ![]() Vanwaar ergens ben je? Groetjes |
| 02/05/2008 @ 09:41 Komi | Hoi Hoi! Die vermoeidheid heb ik echt wel hard. Ik dacht eerst dat ik misschien een griepje aan het krijgen was en daardoor ook mijn maag wat overhoop lag, maar ik kan niet zeggen dat ik mij echt ziek voel. En het duurt nu ook al bijna twee weken. Het enige wat ik absoluut niet heb, is pijnlijke borsten of veranderingen daarin. Daarmee dacht ik dat het wel niets zou zijn deze maand. tenzij dat nog kan komen maar heb gelezen dat dat vrij snel zou gebeuren. De tweelingdroom ...heb hem niet meer gehad, maar wie weet...Ik woon in Vlaams-Brabant, niet zo ver van Mechelen. Groetjes! |
| 02/05/2008 @ 11:22 Komi | En sinds gisteren heb ik ook iets bizar: ik heb precies spiertrillingen in mijn buik. Of zenuwtrillingen, geen idee. Heel vreemd! Het zit aan de linkerkant van mijn buik en af en toe trilt er daar iets ![]() |
| 02/05/2008 @ 12:47 Tammy | Hoi Komi, Die tintelingen in je buik herken ik niet, het enige wat ik wel had en nu soms nog is het gevoel van ongesteld te worden. Wat die borsten betreft, hier is daar ook helemaal geen verscil in te merken, ze voelen ook niet zwaarder ofzo en toch zijn we hartstikke zwanger van een tweeling, het is dus niet noodzakelijk dat je dat moet hebben hoor. Ieder lichaam is anders en reageerd dus ook anders. Men vorige 2 zwangerschappen had ik dat wel. Naar mijn idee heb je nog alle kansen van de wereld hoor, blijft dus nog even lekker spannend en ik duim alvast voor jullie. Ik ben ook woonachtig in Vlaams-Brabant, wij wonen in Rotselaar mocht je dat kennen. Hoe oud ben je? Ik word er in juli 27, men man in september 26. Sinds 2005 zijn we gehuwd. Groetjes ![]() |
| 02/05/2008 @ 13:49 debo | Hey Komi pas toch op met al die "tekens". Wanneer je daar op begint te letten, dan voel je nog meer dingen. Ik dacht dat een 2tal maanden geleden ook, hoewel ik de pil toen nog nam. Nu ben ik gestopt en ja hoor, ik voel ook weer vanalles en als ik ernaar op zoek ga, vind ik nog meer. Maar ik kan echt niet zwanger zijn, steeds veilig gevreeën. Maar wie weet hé... Bij mij is het nog afwachten. Als je binnenkort toch een positieve test doet:proficiat! (ik wil je ook niet ontmoedigen hoor) |
| 02/05/2008 @ 18:54 Komi | Hej, Ik probeer er niet te hard in te geloven hoor. Anders zou de teleurstelling alleen maar groot zijn. Eigenlijk is het erg dat we allemaal de dagen aan het aftellen zijn, terwijl we ook vaak denken dat het leven te snel gaat! Maar het is iets dat je automatisch doet he. Ik probeer nu zoveel mogelijk dingen te doen die je anders, wanneer je zwanger zou zijn, niet meer kan doen. En ook op en top genieten van elkaar, zonder dat er een kleintje is. Dat zorgt voor rust en is natuurlijk prima voor de relatie. En op die manier kan het misschien ook beter lukken...We shall see! Duimpjes omhoog! Tammy, ik word in oktober 27 en mijn vriend is even oud. We zijn (nog) niet getrouwd maar dat is niet uitgesloten ![]() Groetjes |
| 03/05/2008 @ 19:55 Tammy | Hey Komi, Lekker weekend hé, 't is zo'n prachtig weertje. Had vandaag het geluk dat 'k me niet te moe voelde dus heb er toch wat van genoten buiten. En voor jou word het spannend hé, morgen je NOD. Heb je al enig voorvoel? Blijf hard duimen voor je hoor. Zou fijn zijn mochten we nu samen zwanger zijn, hebben tenslotte al enkele dingen gemeen hé. Tot hoors ! ![]() ![]() |
| 03/05/2008 @ 21:02 Komi | Hej tammy, Tgoh, ik voel helemaal niets meer Ik vrees dat het niets zal worden. ben nog altijd wel ongelooflijk moe ( heb net 2u geslapen, ik kon niet meer). Maar verder is alles wat ik voelde helemaal weg. Er is nog een sprankeltje hoop maar het zal niks zijn. Op naar de volgende ronde...tenzij toch...Veel liefs! P.s. o ik had het ook zo leuk gevonden! Blijven we wat "babbelen" hier? |
| 03/05/2008 @ 21:15 | hoe veel kost een zwangertest?kan ik nu en antwoord krijgen |
| 03/05/2008 @ 21:16 Komi | jana, dat verschilt van winkel tot winkel. Op internet kan je er vanaf 4 euro bestellen, maar in het kruidvat en carrefour evengoed voor ongeveer diezelfde prijs...misschien net wat duurder |
| 04/05/2008 @ 00:49 Tammy | Hey Komi, 'k Blijf voor je duimen hoor, zolang er geen bloed is blijft er hoop toch Tuurlijk, wil graag blijven babbelen! Heb je soms msn messenger? Zou misschien makkelijker zijn om te blijven praten. Tot gauw ! ![]() |
| 04/05/2008 @ 09:31 Komi | hej Tammy! normaal vandaag die tante roos ( vanmorgen toch al een test gedaan, kon het niet laten maar helaas negatief) Het zal voor de volgende ronde zijn.Als je je email doorgeeft dan voeg ik je meteen toe aan mijn lijst! ![]() |
| 04/05/2008 @ 11:52 Tammy |
| 04/05/2008 @ 22:35 Komi | Hoi Hoi! Heb je toegevoegd op msn Ik heb nog geen tante Roos gezien vandaag, maar wat niet is kan nog komen he... |
[Reageer]

zwangerschapstest
)

Ik vrees dat het niets zal worden. ben nog altijd wel ongelooflijk moe ( heb net 2u geslapen, ik kon niet meer). Maar verder is alles wat ik voelde helemaal weg. Er is nog een sprankeltje hoop maar het zal niks zijn. Op naar de volgende ronde...tenzij toch...