< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » Bijna prijs!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/05/2008 @ 10:50
nijn

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Maandag ben ik op controle geweest en alles was nog perfect in orde. De baby was nog niet ingedaald (maar daarvoor heeft het nog ruim alle tijd) en ik had ook nog geen opening, ik had zelfs nog veel vruchtwater. Ik heb dan een nieuwe afspraak gekregen en die is maar voor binnen 2 weken, de gyn denkt dus echt dat het nog wat zal duren.
Groot was onze verbazing natuurlijk toen ik woensdagavond plots last kreeg van harde buiken. Ik ben dan in bad geweest maar het beterde niet echt, dan maar uit het bad gekomen en in mijn bed gaan liggen. Ben dan wel in slaap gevallen en de volgende morgen had ik nergens last van.
We zijn wel blij dat het niet echt is doorgebroken want met die feestdagen zouden we geen kaartje en geen doopsuiker gehad hebben! tot nu toe is het ook een iets kleinere baby dus elke dag dat het blijft zitten is wat gewicht bij!
Ben nu wel heel nieuwsgierig of ik al opening zou hebben! Maar ja, moet nu wel nog een tijdje wachten é.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 11:15
debo

Online Status
Hehe

toen ik op controle ging op, een dikke week voor de uitgerekende datum, zei de gyn dat ik zeker over tijd zou gaan en hij gaf me nog een afspraak. Wel, dezelfde nacht is mijn water gebroken en tegen dat ik die nieuwe afspraak had, zat ik thuis met mijn beebje!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]