[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2008 @ 17:47 mama Marin | Hoi, aangezien ik niet weet wat de regels in België zijn, richt ik me vooral tot de Nederlandse moeders. Wie kan mij vertellen tot wanneer mijn bevallingsverlof duurt obv onderstaande gegevens : uitgerekende datum : woe 5 maart geboortedatum : woe 19 maart start zwangerschapsverlof : vrij 1 febr (35.2 weken zwanger) Groetjes |
| 03/05/2008 @ 20:16 maartje ![]() | hoi Je krijgt in Nederland in totaal 16 weken zwangerschapsverlof. En altijd 10 weken na de bevalling. Hopelijk weet je nu genoeg anders hoor ik het wel gr Maartje |
| 03/05/2008 @ 21:03 Janet1975 | He mama Marin heb je geen brief ontvangen van het uwv. Hierin staan de exact datums vermeld. 16 weken is idd totaal maar: Ben je binnen 4 weken voordat je met verlof ging ziek geweest dan tellen deze dagen ook als zwangerschapsverlof. Meer dan 2 weken te laat bevallen dan krijg je er 2 weken bij. |
| 09/05/2008 @ 10:38 Noortje ![]() | Hey beste is dat je eens naar de mutualiteit belt. Die kunnen u exact zeggen hoe het in elkaar zit want zij betalen je immers uit... Noor |
| 09/05/2008 @ 11:49 Ellen'tje ![]() | ik heb ook brief gekregen met exacte datum op tot wanneer ik op mutualiteit stond |
[Reageer]

twijfel einde bevallingsverlof help?