< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Minder pijnlijke borsten & weeig onderbuikgevoel

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Minder pijnlijke borsten & weeig onderbuikgevoel
06/05/2008 @ 22:41
Ris

Online Status
Minder pijnlijke borsten &amp; weeig onderbuikgevoel
Ik ben nu 7 weken zwanger (m.b.v. Clomid) en had in het begin heel erg harde en gespannen borsten, sinds deze week is dat minder is dit normaal? Ook heb ik sinds 2 weken elke avond het gevoel alsof ik ongesteld moet worden....je weet wel, zo'n weeig gevoel in de onderbuik, herkent iemand dit? Het maakt me allemaal zo onzeker!

Grtz Ris

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 23:28
jes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meid,

je borsten staan niet altijd even gespannen hoor, of doen niet altijd evenveel pijn
en dat ongi-gevoel is normaal ik heb het had tot men 11 weken
geniet van je prille zwangerschap alles komt goed, voel je je echt ongerust bel even je gyn en vraag of ie wilt een echo doen
succes

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 07:12
Ris

Online Status
Hoi Jes, dank je voor je snelle reactie, ga vandaag maar eens lekker genieten en vrijdag heb ik mijn eerste echo al, dus spannend!!!!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 07:20

ris

dat gevoel in de onderbuik heb ik ook. ik heb het erover gehad met mijne gyne en hij zei dat het de baarmoeder is die uitzet en dat alles in orde is.
ik heb eergisteren mijn echo gehad en ons kleintje beweegt goed en alles is normaal
maak je maar niet te veel zorgen het komt wel goed
groetjes.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 22:29
Rianne

Online Status
hoi hoi,

mijn borsten waren ook ineens weer ietsje kleiner en geen gespannen gevoel meer, nu wel weer, dus wisselt steeds!
En gevoel nin mijn buik heb ik nog steeds wel eens, schijnt oprekken te zijn.
En de echo was goed, dus positief hoor!!

Succes en geniet ervan!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 23:04

Online Status Stuur bericht
hallo allemaal!
Ik heb vandaag van de dokter vernomen dat mijn bloedtest effectief positief is, maar dat ik in nog een zeer vroeg stadium zit. Ik ben heel blij, maar tegelijk ben ik nu heel ongerust dat ik de vrucht niet zal houden.
Ik heb nu ook sinds deze avond, zo een licht trekkerig gevoel aan de zijkant van mijn onderbuik.
Ik ben er echt niet gerust in!!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 07:59
Isabelle

Ik stel mij even voor. Mijn naam is Isabelle 21 jaar en ben nu al reeds 4 jaar samen met mijn vriend( 24 jaar). 2 jaar geleden was ik zwanger, toen die tijd stond ik er niet zo goed voor al nu. Mijn vriend en ik gingen beide nog naar school. Daarom heben we besloten om de zwangerschap af te breken. Nu 2 Jaar later hebben wij allebei werk gevonden. Onze liefde voor elkaar is sterker dan ooit! We zijn klaar om een kind in ons leven te ontvangen. We hebben besloten om het vanaf volgende maand ( na mijn regels) te proberen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik vlug de plezieren mag kennen van moeder zijn.

Dus mijn vriend en ik hebben begin deze maand besloten om vanaf volgende maand met ons kindje te beginnen. Omdat hij vroeger zich altijd terugtrok ( Na mijn abortus: ik nam toen ook de pil en ben zwanger geraakt dus heeft hij besloten om zich terug te trekken) hebben wij dan ook besloten dat hij da niet meer moest doen dus ook niet deze maand! Nu heb ik verschrikelijk pijn in mijn borsten en tepels en ze zijn heel gevoelig! Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik neem mijn pil elke dag op het zelfde tijdstip en ben niet ziek geweest. Een baby zou super zijn maar ik vind dat het zo vlug is en zeker dat ik mijn pil nog steeds neem! Kan er iemand mij helpen?

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:01
Isabelle

Hoi
Ik heb sinds gisteren nu ook een heel raar gevoel in mijn buik! Presies alsof ik opzwel, alsof mijn buik opgeblazen is. Borsten doen nog steeds pijn en moet ook nog steeds veel naar toilet.

Heb er gisteren met mijn vriend over gehad en we gaan waarschijnlijk dit weekend een testje doen ( ofwel volgende week want dit weekend is nogal druk).

Heeft er iemand ook dit gevoel in zijn buik?

groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 09:26
joopie

Hoi bienvenu'tje

Ik zal je proberen even gerust te stellen...

Je banner geeft aan dat je ruim 6 weken zwanger bent en dat is afgaande van een eisprong rond de 14de dag... Als jij jouw eisprong rond dag 20 hebt gehad zou je dus bijna een week minder lang zwanger zijn wat kan verklaren dat je wat minder ver bent in je zwangerschap wat de dokter zegt... Het hoeft niet maar dat kan wel.

Dan het gevoel ik je buik, dat kan heel goed zijn van je baarmoeder die zich gaat oprekken omdat er een baby in moet gaan groeien.

Probeer te genieten van je zwangerschap en je niet al te veel zorgen te maken. Wanneer mag je voor een echo ??

Liefs Joopie

p.s Ik begrijp echt dat je je zorgen maakt, ik doe het zelf namelijk ook !!!

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 21:04
Isabelle

Hoi iedereen

Eerst en vooral: Gefeliciteerd aan alle moeders en toekomstige moeders!!!

Ik heb gisteren een testje gedaan en ..... niets!!! misschien toch een beetje vroeg!

Heb wel iets raar aan de hand heb gisteren een beetje bloed verloren nogthans mijn regels zouden volgende week zondag moeten komen. Ik heb dit nog nooit gehad! Kan er iemand mij zeggen of die dat ook heeft meegemaakt en wat het kan zijn?

Voor de rest heb alle symptomen: gespannen en gevoelige borsten en tepels, raar gevoel in mijn buik en die zet ook een beetje uit, heel veel naar wc, humeur wisselingen!Heb ook al 3 dagen last van misselijkheid en heb vandaag moeten overgeven!

Wanneer kan ik best opnieuw een testje proberen? En zou ik mijn pil nog verder nemen?

groetjes isabelle

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 22:03
Marije

Online Status
Isabel ik zou nog een weekej wachten en echt op je nod testen. Dan heb je waarschijnlijk genoeg hcg waarde, waardoor je test positief kan uitpakken. Heel veel succes!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:11
Isabelle

ik heb nieuws! Slecht nieuws: ik verlies bloed maar vind het allemaal niet zo normaal! Ik heb helemaal het gevoel niet van regels hebben en toen ze begonnen zijn ze zo opeens gekomen! Meestal voel ik dat aankomen en dan begint dat geleidelijk te 'bloeden' nu was het presies alles in 1 keer! Heb toch de test gedaan was negatief! Kan het toch zijn dat ik zwanger ben ookal verlies ik bloed? Zo veel vragen en ook teleurgesteld maar ja vanaf nu neem ik de pil niet meer dus...

Hopelijk kan iemand mij raad geven!
Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 11:44
sneakiesthippo

Online Status
inderdaad vreemd dat je bloed verliest als je nog niet in je stopweek zat. Soms komt het voor he! Misschien dat je je onbewust ook heel erg druk maakt en dn kan je lichaam ook ontregelt raken.
Mocht je wel zwanger geweest zijn en het zou een vroegtijdige miskraam zijn wat je nu heb dan kan je er niets tegen doen. Ook evt. zou het als het nit zo veel boed is een innestelingsbloeding kunnen zijn. Erg vervelend maar als ik jou was zou ik het even afwachten en als hij goed doorzet kan je een week eerder beginnen met klussen!! Ook wel weer positief dan denk!
Heel veel succes!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 09:05
Isabelle

Inderdaad! Alles heeft zo zijn voor en nadelen! Maar ja we maken het er ons niet druk over! Binnen 5 dagen komt vruchtbare periode eraan dan zullen we (extra) ons best doen!

Groetjes Isabelle
Wat kan ons lichaam ons toch voor de gek houden!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 23:19

Dag Joopie,
sorry dat ik pas laat reageer! Ik kom er eigenlijk niet zo vee ltoe om op het web te gaan, alhoewel ik het super vind om hier met iedereen te praten.
Ik ben nu 8 weken ver, geen pijn meer, totaal geen last of zo, enkel ONZETTEND moe!!! Ik ozu dagen kunnen slapen. Maar ja, als het dat maar is. Heb gisteren ook voor de 2e keer bloed laten trekken en alles is PRIMA in orde op de grafiek.
Gisteren toonde de dokter me waar ik 2weken geleden stond op de curve & waar ik normaal nu ongeveer zou moeten staan en dat was zelfs nog beter nu blijkt.
Ik geniet nu zo veel mogelijk van alles. Maar blijf wel met de voeten op de grond, want je weet maar nooit.
9juni mag ik voor de eerste echo naarde gyneacoloog.SPANNEND!!!!!

groetjes iedereen!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:35
Jolien

Hoi

Dat is normaal denk ik hoor. Vanaf ik wist dat ik zwanger was, zo'n 6 weken, zijn die pijnlijke borsten die ik van te voren had ook beginnen afnemen. Die menstruatiepijn zou ook normaal zijn volgens m'n gyn -> baarmoeder die beetje uitzet,...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]