[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2008 @ 22:41 Ris | Minder pijnlijke borsten & weeig onderbuikgevoel Ik ben nu 7 weken zwanger (m.b.v. Clomid) en had in het begin heel erg harde en gespannen borsten, sinds deze week is dat minder is dit normaal? Ook heb ik sinds 2 weken elke avond het gevoel alsof ik ongesteld moet worden....je weet wel, zo'n weeig gevoel in de onderbuik, herkent iemand dit? Het maakt me allemaal zo onzeker! ![]() Grtz Ris |
| 07/05/2008 @ 07:12 Ris | Hoi Jes, dank je voor je snelle reactie, ga vandaag maar eens lekker genieten en vrijdag heb ik mijn eerste echo al, dus spannend!!!! |
| 07/05/2008 @ 22:29 Rianne | hoi hoi, mijn borsten waren ook ineens weer ietsje kleiner en geen gespannen gevoel meer, nu wel weer, dus wisselt steeds! En gevoel nin mijn buik heb ik nog steeds wel eens, schijnt oprekken te zijn. En de echo was goed, dus positief hoor!! Succes en geniet ervan! |
| 11/05/2008 @ 22:03 Marije | Isabel ik zou nog een weekej wachten en echt op je nod testen. Dan heb je waarschijnlijk genoeg hcg waarde, waardoor je test positief kan uitpakken. Heel veel succes! |
| 15/05/2008 @ 11:44 sneakiesthippo | inderdaad vreemd dat je bloed verliest als je nog niet in je stopweek zat. Soms komt het voor he! Misschien dat je je onbewust ook heel erg druk maakt en dn kan je lichaam ook ontregelt raken. Mocht je wel zwanger geweest zijn en het zou een vroegtijdige miskraam zijn wat je nu heb dan kan je er niets tegen doen. Ook evt. zou het als het nit zo veel boed is een innestelingsbloeding kunnen zijn. Erg vervelend maar als ik jou was zou ik het even afwachten en als hij goed doorzet kan je een week eerder beginnen met klussen!! Ook wel weer positief dan denk! Heel veel succes! |
[Reageer]

Minder pijnlijke borsten & weeig onderbuikgevoel