[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2008 @ 22:22 zusje | Hallo iedereen, Mijn ANgelsound is vandaag toegekomen en ik wilde hem natuurlijk onmiddelijk testen. Na wat zoeken vond ik een hartslag. Maar zowel ik als mijn man denken dat het mijn eigen hartslag is omdat die zo traag gaat (en als ik naar mijn hart luister is het idd net hetzelfde) Kan dit? Hebben jullie tips om dit toestel te gebruiken en het hartje van mijn kindje te horen? groetjes |
| 07/05/2008 @ 22:34 klaan6 | Misschien is het gewoon nog te vroeg om met zulk toestelletje van buitenaf de hartslag te horen. Ik had het nu bij mijn 3de zwangerschap ook op 13,5 week bij de huisdokter. Ze kon maar geen hartslag van het beebje vinden. Mijn huisarts zei dat dit niet abnormaal is in deze fase. Het kindje heeft immers nog een zee van plaats en zwemt lustig heen en weer waardoor je de hartslag moeilijker kan vinden. Binnen enkele dagen/weken is het weer wat groter, waardoor de kans om het hart te signaleren en beluisteren groter is. Blijven volhouden, mss is het ook oefening baardkunst (of hoe schrijf je dat?) ! |
| 07/05/2008 @ 23:02 mr | wij konden het hartje op 10-11 weken al horen met de angelsound. maar dat zal wat van persoon tot persoon afhangen. ik zou zeggen, goed veel gel gebruiken, geduld hebben, en vooral LAAG zoeken (net boven het schaamhaar). als je het hartje beet hebt hoor je dat onmiddellijk, het gaat veel sneller dan je eigen hartslag (2-3 keer per seconde). er is echt geen enkele vergissing mogelijk, zoals je wel zal merken wanneer je het zelf eens gehoord hebt! |
| 08/05/2008 @ 09:17 tammie 32 | hoi ik heb de angelsound ook al even en het is super. in het begin moesten wij ook heel veel zoeken en zoeken je kan het verschil duidelijk horen en anders moet je tellen de baby zijn hartslag is veel sneller en gaat tussen de 110 en 160 slagen per minuut. de onze rond de 80. je hoort het echt duidelijk. ik ben nu 19 weken en soms moet ik ook nog zoeken het zwemt nog heen en weer hier . veel geluk en geniet ervan . xxxxxxxx tammie |
| 11/05/2008 @ 09:17 zusje | bedankt voor de vele tips! Ik heb gisteravond voor de eerste keer het hartje gehoord! Was fanbtastisch! Toch ongelofelijk dat er een klein leventje in je buik aan het groeien is!! Mijn koptelefoon werkt ook niet super , maar aan één kant! ga ook mijn eigen oortjes gebruiken. groetjes! |
[Reageer]

angelsound ?

en nu gebruik ik altijd die.