< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » angelsound ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
angelsound ?
07/05/2008 @ 22:22
zusje

Online Status
Hallo iedereen,

Mijn ANgelsound is vandaag toegekomen en ik wilde hem natuurlijk onmiddelijk testen. Na wat zoeken vond ik een hartslag. Maar zowel ik als mijn man denken dat het mijn eigen hartslag is omdat die zo traag gaat (en als ik naar mijn hart luister is het idd net hetzelfde) Kan dit? Hebben jullie tips om dit toestel te gebruiken en het hartje van mijn kindje te horen?

groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 22:34
klaan6

Online Status
Misschien is het gewoon nog te vroeg om met zulk toestelletje van buitenaf de hartslag te horen.
Ik had het nu bij mijn 3de zwangerschap ook op 13,5 week bij de huisdokter. Ze kon maar geen hartslag van het beebje vinden. Mijn huisarts zei dat dit niet abnormaal is in deze fase. Het kindje heeft immers nog een zee van plaats en zwemt lustig heen en weer waardoor je de hartslag moeilijker kan vinden.
Binnen enkele dagen/weken is het weer wat groter, waardoor de kans om het hart te signaleren en beluisteren groter is.
Blijven volhouden, mss is het ook oefening baardkunst (of hoe schrijf je dat?) !
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 23:02
mr

wij konden het hartje op 10-11 weken al horen met de angelsound. maar dat zal wat van persoon tot persoon afhangen. ik zou zeggen, goed veel gel gebruiken, geduld hebben, en vooral LAAG zoeken (net boven het schaamhaar). als je het hartje beet hebt hoor je dat onmiddellijk, het gaat veel sneller dan je eigen hartslag (2-3 keer per seconde). er is echt geen enkele vergissing mogelijk, zoals je wel zal merken wanneer je het zelf eens gehoord hebt!
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:06
sara m

Online Status Bekijk profiel
Ik heb de mijne ook juist gisteren toegekregen. Gisteren vond ik hem redelijk gemakkelijk. Vanmorgen wilde ik mijn echtgenoot ook laten meeluisteren. Het was iets moeilijker, omdat ik hem juist vond op de plaats waar ik mijn eigen hartslag ook hoorde. Op de achtergrond die van de baby als het ware...

Ik vind dat het echt klinkt als een treintje. Veel sneller dan die van jezelf!

Ik heb ook wel 'oortjes' gebruikt, want door het gewone hoofdtelefoontje hoorde ik niet veel.

Groetjes!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:17
tammie 32

Online Status
hoi
ik heb de angelsound ook al even en het is super.
in het begin moesten wij ook heel veel zoeken en zoeken je kan het verschil duidelijk horen en anders moet je tellen de baby zijn hartslag is veel sneller en gaat tussen de 110 en 160 slagen per minuut.
de onze rond de 80.
je hoort het echt duidelijk.
ik ben nu 19 weken en soms moet ik ook nog zoeken het zwemt nog heen en weer hier .
veel geluk
en geniet ervan .
xxxxxxxx tammie

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 20:13
femke hanne

Online Status Stuur bericht
ik heb de angelsound vandaag met de post ontvangen en hoorde voor het avondeten echt al duidelijk het hartje - supersnel gaat dat!
Mijn kindjes hebben al kunnen meeluisteren. Na het eten wou ik mijn man ook laten luisteren en ik vond het niet meer. Af en toe heel vaag en in de verte. Dat was natuurlijk zo jammer! Straks zal ik nog eens proberen, misschien waren mijn darmen teveel aan het verwerken?

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 06:07
F'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb ook een angelsound, al vanaf m'n 13de week. Heb het hartje toen ook direct gevonden, maar moest wel eerst goed zoeken. Heel laag zoeken, net boven de haargrens of zelfs eronder!
En goed luisteren, veel gel gebruiken. Het hartje van het kindje klopt zo'n 2x sneller dan die van de mama. Het hartje van ons kindje slaat meestal 150 slagen/min.

Je moet dan eerst de eerste 10 seconden het aantal slagen tellen dat je hoort, dan x6 doen.

Ik moet zeggen dat ik heel CONTENT ben van m'n angelsound, ik luister er elke dag 3x mee naar ons kindje. Ik zou er echt niet meer zonder kunnen. Want in het begin voor ik het kindje begon te voelen, was ik meer ongerust. En toen moest ik alleen maar m'n angelsound uithalen, en hoorde ik het hartje. En was weer direct gerust!

O ja, eventueel een andere koptelefoon gebruiken. Heb al veel gelezen dat de koptelefoon die erbij zat, niet goed werkt ofzo. De mijne eigenlijk wel. Maar had er toch zowiezo 2 besteld, voor m'n ventje natuurlijk en nu gebruik ik altijd die.

Groetjes en succes nog met je angelsound!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 22:32
Geja

Online Status Bekijk profiel
Hai,
Ik had tijdens mijn zwangerschap ook de angel sound.
Ik hoorde het hartje pas rond de 18 de week....
Helemaal zeker weet ik het niet meer. Wel weet ik zeker dat ik in de 15 de week helemaal terleurgesteld was dat ik nog steeds niets kon horen.
Blijven proberen, zodra je hem hoort...weet je zeker dat dit de goede is. Ik vergeleek op een gegeven moment. Ging eerst op mijn borst naar mijn eigen tempo luisteren en dan op de andere plek
Vanaf het moment dat ik het eindelijk kon horen was het een heel mooi ding. Ik zou hem niet gemist kunnen hebben. Tot het laatste moment van de zwangerschap, toen Tygo door minder ruimte ineens weinig bewoog...was dit iedere avond een geruststelling.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 09:17
zusje

Online Status
bedankt voor de vele tips! Ik heb gisteravond voor de eerste keer het hartje gehoord! Was fanbtastisch! Toch ongelofelijk dat er een klein leventje in je buik aan het groeien is!!

Mijn koptelefoon werkt ook niet super , maar aan één kant! ga ook mijn eigen oortjes gebruiken.

groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]