[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 12:28 Bieltje | Hey stampertje, Bij ons is ook warm. Zo'n 24 graden boven om te slapen. Onze velux blijft 's nachts openstaan en heb tegen de muggen een muggengaas gespannen tegen de velux. Zolang er geen wind is kan het geen kwaad om het raam te laten openstaan volgens mij. En het was deze morgen zo'n 21 graden dus toch 3 graden minder. Aurélie slaapt enkel met een lichte pyjama met korte armen en zonder voetjes en daarover een lakentje. Ze is wel een uur vroeger wakker dus ze slaapt wel niet zo goed maar frisser krijg ik het er ook niet. Is wel leuk dat warme weer maar idd een beetje te warm voor mij ook. Heb ook al gedacht als het nog een tijdje zo warm blijft om haar bedje naar beneden te verhuizen waar het toch iets frisser is. Groetjes ![]() |
| 10/05/2008 @ 21:20 Lilian33 ![]() | Je kunt de ventilator mischien een uurtje voordat de kleine gaat slapen vast aanzetten, dan is de kamer al wat koeler. Succes ! ![]() |
| 17/05/2008 @ 22:33 stampertje ![]() | Piepschuim??? Gewoon tussen het raam en hat muggending? En dat houdt de warmte tegen? Zet je dat nog met iets vast? Ik ga het uitproberen. Bedankt voor de tip. Stampertje |
[Reageer]

slaapzak en warmte