< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 9Maand-site: reacties » Volgorde topics op de historiekpagina

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 9Maand-site: reacties
Volgorde topics op de historiekpagina
09/05/2008 @ 12:26
An

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het is mij opgevallen dat de topics niet meer zo logisch geordend staan de laatste tijd. De maanden September 2008 t/m januari 2009 staan zo maar ergens in het midden i.p.v. onderaan (zoals je zou verwachten). Is dit met een reden? Volgens mij kan iedereen het makkelijker vinden als het gewoon in de chronologische volgorde staat of niet?

groetjes An

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:28
Karen

Hoi An!

Bij mij staan ze wel gewoon op volgorde, dat is dan gek! Ik zou denken dat het misschien aan je instellingen ligt? Al zou ik niet weten hoe je dat kan veranderen. Als je een topic geopend hebt, kan je sorteren op Replies of vieuws of gestart op of gestart door en op laatste commentaar .. dat staat dan in de blauwe balk. Je kan dan kiezen door erop te klikken, misschien komen ze dan in de juiste volgorde voor je?

Maar goed, dat is alleen als je het topic geopend hebt ... dus weet niet of hiermee jou probleem is opgelost?

Succes!

Liefs,
Karen

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 17:27

Online Status Bekijk profiel
Je hebt waarschijnlijk de forum-onderwerp sortering voor je account aangepast. Als je niet ingetekend bent worden de onderwerpen gesorteerd met de meest recente reactie eerst. Wanneer je als ingetekende gebruiker deze sortering aanpast wordt die door de site voor je onthouden en dus telkens opnieuw gebruikt tot je ze weer aanpast.

Kijk dus even in het onderwerpen-overzicht naast welke kolom-titel het pijltje staat. Als dat niet bij "Laatste Commentaar" is dan moet je daar gewoon even op klikken om je probleem op te lossen.
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 20:00
Louise

Online Status Stuur bericht
Ik denk dat An bedoelt dat de onderwerpen niet gegroepeerd staan op de "historiek" pagina, ik heb me nl dezelfde bedenking gemaakt. Is daar ook iets aan te doen?

grtjs,
L

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 20:03
An

Hoi Steve,
Bedankt voor je reactie maar volgens mij bedoelen we allebei iets anders. Waar ik het over heb is de volgorde van de topics als je inlogt: de historiek. (Deze pagina: http://www.9maand.com/nieuw/ )
Ik lees lang mee op het mei 2006 forum en heb gedurende de tijd alle nieuw maand-topics eronder zien verschijnen. Dus daaronder de topics met als kop juni 2006, daarna de topics met als kop juli 2006 etc. Sinds augustus 2008 zie ik die onderwerpen ergens midden op de site verschijnen en daarna de volgende maanden dáár eronder. Vind ik gewoon niet logisch. Ik ben nu uitgerekend voor december 2008 en zou volgens mij het onderwep onderaan moeten vinden maar nu staan die maanden ergens tussen 'peuters' en 'babynamen'.
Snap je wat ik bedoel?

P.s. Volgens mijn man (ICT-er) hebben mijn instellingen er helemaal niets mee te maken.

[Laatst gewijzigd door An - 09/05/2008 @ 20:04] - Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 10:02
An

De vraag blijft dus bestaan: Is er iets te doen aan de volgorde van de topics in de historiek? De maanden staan niet logisch, en dus niet alleen bij mij...

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:17

Als je het over de historiek hebt moet je dat natuurlijk ook vermelden.
Je initiële vraag is gewoon over het feit dat de "topics niet meer op volgorde staan". Als ik topics lees dan veronderstel ik dat het over het forum gaat.

Hoe dan ook, ik zal het eens bekijken als ik er wat tijd voor vind. Je man heeft overigens gelijk, in deze situatie. Maar mijn antwoord op je vraag was wel degelijk correct gezien het ontbreken van de nodige gegevens

-S.
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:28
An

Bedankt Steve!
Enneh, sorry voor mijn onduidelijke vraag; zal wel zwangerschapsdementie zijn. Maar we begrijpen elkaar en ik hoop dat er wat orde in de volgorde kan komen. Dat helpt ons warrige zwangeren wat beter op weg misschien.

groetjes Anne

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 20:24

Ik heb het forum gedeelte van de historiek-pagina ietwat aangepast.
De nieuwe reacties worden nu gesorteerd per categorie, daarbinnen per forum en binnen een forum met de meest recente reacties eerst.
Ook zijn de overzichten nu dichtgeklapt, zodat je geen ellenlange lijst hebt met reacties.

Hopelijk is het zo wat meer naar wens.

-S.
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:06
An

Poeh, ziet dat er even anders uit! Ik vind het wel fijn zo hoor! Thanx!!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:13
Hilde

Whoeee da's raar
Effe wennen maar dat zal niet lang duren

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]