[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 20:00 Louise ![]() | Ik denk dat An bedoelt dat de onderwerpen niet gegroepeerd staan op de "historiek" pagina, ik heb me nl dezelfde bedenking gemaakt. Is daar ook iets aan te doen? grtjs, L |
| 09/05/2008 @ 20:03 An ![]() | Hoi Steve, Bedankt voor je reactie maar volgens mij bedoelen we allebei iets anders. Waar ik het over heb is de volgorde van de topics als je inlogt: de historiek. (Deze pagina: http://www.9maand.com/nieuw/ ) Ik lees lang mee op het mei 2006 forum en heb gedurende de tijd alle nieuw maand-topics eronder zien verschijnen. Dus daaronder de topics met als kop juni 2006, daarna de topics met als kop juli 2006 etc. Sinds augustus 2008 zie ik die onderwerpen ergens midden op de site verschijnen en daarna de volgende maanden dáár eronder. Vind ik gewoon niet logisch. Ik ben nu uitgerekend voor december 2008 en zou volgens mij het onderwep onderaan moeten vinden maar nu staan die maanden ergens tussen 'peuters' en 'babynamen'. Snap je wat ik bedoel? P.s. Volgens mijn man (ICT-er) hebben mijn instellingen er helemaal niets mee te maken. |
| 12/05/2008 @ 10:02 An ![]() | De vraag blijft dus bestaan: Is er iets te doen aan de volgorde van de topics in de historiek? De maanden staan niet logisch, en dus niet alleen bij mij... |
13/05/2008 @ 20:24![]() | Ik heb het forum gedeelte van de historiek-pagina ietwat aangepast. De nieuwe reacties worden nu gesorteerd per categorie, daarbinnen per forum en binnen een forum met de meest recente reacties eerst. Ook zijn de overzichten nu dichtgeklapt, zodat je geen ellenlange lijst hebt met reacties. Hopelijk is het zo wat meer naar wens. -S. |
| 13/05/2008 @ 21:06 An ![]() | Poeh, ziet dat er even anders uit! Ik vind het wel fijn zo hoor! Thanx!! |
| 13/05/2008 @ 21:13 Hilde ![]() | Whoeee da's raar ![]() Effe wennen maar dat zal niet lang duren ![]() |
[Reageer]

Volgorde topics op de historiekpagina

.
Ik vind het wel fijn zo hoor! Thanx!!