< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » mirena + melk

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/05/2008 @ 21:01
Julie

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Hopelijk weet er iemand raad of heeft er iemand hetzelfde meegemaakt.
Ik heb nu al twee jaar mijn spiraal en sedert een goeie week verlies ik melk uit beide borsten, vooral 's morgens en 's avonds. De eerste dag dat ik dit had was ik zo geschrokken dat ik direct om een zwangerschaptest gegaan ben, deze was echter negatief. Ik dacht dat het wel zou overgaan maar deze avond na de douche verloor ik terug redelijk wat melk. Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Ik heb ook andere zwangerschapskwaaltjes (zeer moe, tegen de avond lage rugpijn en wat gevoelig in de onderbuik) Soms denk ik echt dat ik het me inbeeld. Niet dat het ongewenst zou zijn hoor integendeel.

Normaal heb ik op 30 mei een afspraak om mijn spiraal eruit te laten halen om dan te klussen voor een brusje voor kirsten. Zou het kunen dat ik zo graag al zwanger zou zijn dat ik hiervan ook al tekenen van krijg.

Misschien voor de zekerheid dinsdag toch nog maar eens een testje halen en proberen?

Hopelijk herkent er zich iemand in mijn situatie.

groetjes

julie

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 21:59

Online Status Bekijk profiel
hallo julie,

ik herken je verhaal.
ik heb zelf een mirena-spiraaltje van november 2007, paar maanden na de geboorte van mijn zoontje dus.
ik heb nog steeds melk uit mijn tepels... niet dat het er echt uitloopt maar het geeft soms zo een druk dat ik het er uit moet duwen en dan denk ik soms amai ik zou hier gerust mijn zoontje nog mee kunnen voeden.
maar ik neem nog medicatie vanwege een postnatale depressie die ik gehad heb en de dokter heeft gezegd dat dat een nevenwerking is.
ik heb bij de geboorte van mijn zoontje even borstvoeding gegeven. ik stond er niet volledig achter maar ik wou het eens meegemaakt hebben en dan ben ik er toch mee willen stoppen want aangezien mijn situatie (ik er alleen voor sta), ben ik overgeschakeld op flesjes zo kon iemand anders ook eens een flesje geven hé.
ik heb mijn regels juist dan toch gekregen, want ik had ook een beetje bang dat ik zwanger was want ik was overtijd al een hele poos want ik moest volgens mijn berekeningen op 26 april mijn regels moeten krijgen en ik voelde me ook al zo moe de laatste tijd en seks ja die heb ik nog gehad maar niet in de periode van mijn eisprong dus kon het eigenlijk niet maar toch je denkt eraan en dan ga je vanalles beginnen voelen, pijnlijke borsten, je kent het wel.
ik wou een testje gaan halen één van de komende dagen maar dat hoeft nu dus niet ik ben opgelucht want een 2de kindje was echt nog niet welkom. dat kan ik nog niet aan.
in jouw geval zou ik me ook maar niet al te grote zorgen maken, denk ik. maar misschien toch eens naar de dokter om bloed te trekken misschien is de vermoeidheid van een andere oorzaak?
kan inderdaad zijn dat je er wel mee bezigbent en zo je regels niet doorkomen, soort van schijnzwangerschap...?
ik heb het ook gehad want ik stond laatst in de spiegel en toen ik mijn buikje zag was het precies of ik was 5 maanden zwanger als ik kem vooruitstak... wel grappig eigenlijk nu kan ik ermee lachen. is gewoon van het eten, want ik eet weer goed en ik heb ook zin in de vreemdste dingen... dingen die ik normaal niet eet dus dacht ik ook weer oh neen, toch niet zwanger maar daar ben ik juist dan toch van verlost en ik vind het helemaal niet erg dat ik weer met die maandverbandjes moet worstelen. vroeger wel, nu niet meer ik heb ze gelukkig ook niet fel meer sinds de mirena. ik kom met een dun maandverbandje per dag toe dus dat zit wel snor.
ik kan nu weer volop genieten van mijn kleine mannetje :-)
groetjes,
dorientje

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:07
Julie

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Ik heb gisteren ook mijn maandstonden gekregen dus zwanger kan ik niet zijn.
Deze avond ga ik wel een bezoekje brengen aan de dokter ivm de vermoeidheid. Moet eigenlijk van mijn man want ik haal amper nog negen uur 's avonds.

bedankt alvast voor het reageren

groetjes
julie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]