< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » Kindje: ja of neen!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/05/2008 @ 21:06
Elke_Theater

Online Status Bekijk profiel
Dag,

Deze week was één van de meest emotionele weken uit mijn leven! Ik ben Elke, ben salesmanager van beroep en 23 jaar oud. Woon op mijn eigen klein maar knus appartementje wat ik met veel trots gekocht heb op mijn 21ste. Ik ben altijd een vrijgevochten persoonlijkheid geweest. Dat dit mij allemaal zou overkomen, had ik mezelf nooit kunnen voorstellen. Mijn vriend en ik zijn nog maar anderhalve maand samen. Vrij kort als je bedenkt dat ik nu misschien zwanger ben. Maar toch, het was grote liefde tussen ons. Ik nam met de nodige regelmaat dagelijks mijn pil. Het blijft een raadsel hoe ik dan eventueel zwanger ben kunnen worden. Ik voelde de laatste twee weken aan alles dat ik eventueel zwanger kon zijn. Was misselijk, doodmoe, had zin in de meest ongelofelijke dingen zoals o.a. pickleschips (terwijl ik dit vroeger niet eens kon ruiken!), was meteen uit mijn lood geslaan bij het minste probleempje terwijl ik anders sterk ben in iedere situatie,... Ik besloot dus afgelopen dinsdag een predictor in huis te halen. Ik deed met de knikkende knieën de test. Er kwamen twee horizontale lijntjes tevoorschijn. Het tweede doorslaggevende lijntje was er maar was vrij wazig. Ik besloot dus naar de dokter te gaan om bloed te laten nemen. Mijn vriend had ondertussen al gezegd dat hij het kind onder geen enkel beding wou houden. Voor hem was een abortus de enige uitweg. Hij zou dit financieel, emotinoneel en psychisch niet aankunnen en hij wou absoluuuut geen kinderen. Toen ik bij de dokter wegging, kon ik niet wachten en heb