Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/06/2008 @ 12:48 ![]() | hoe zit het er nu mee Kelly?? Kunnen we jou nu al een grote proficiat wensen?? |
| 16/06/2008 @ 13:34 Bieke ![]() | Dan zal je inderdaad wel zwanger zijn!!! Misselijk zijn begint normaal pas iets later hé, rond een week of 6... en hopelijk helemaal niet!!! Groetjes |
| 17/06/2008 @ 14:11 Bieke | Kelly, - steken in de baarmoeder lijkt mij positief: de baarmoeder begint vanaf het begin uit te rekken, ik heb dat elke keer gehad. - er zijn zoveel vrouwen die niet misselijk zijn tijdens hun zwangerschap, dus dat hoeft niets te betekenen! En als je vorige keer wel misselijk was en nu niet, krijg je deze keer misschien het andere geslacht ![]() En zoals ik zei, de meeste vrouwen worden pas misselijk rond een week of 6, dus nog even afwachten. - de streep op een test wordt wel degelijk beter zichtbaar naarmate je HCG stijgt. Toch nog reden om positief te blijven denken hé! Ik denk dat je veel te hard denkt dat je een miskraam gaat krijgen, terwijl daar volgens mij (maar ik ben geen dokter hé) helemaal geen reden toe is! Wanneer moest je eigenlijk je regels krijgen? Als je toch een beetje bloedverlies hebt, niet onmiddellijk wanhopen, ik heb bij mijn 2e zwangerschap ook nog mijn regels gehad de eerste maand! Groetjes! En rustig blijven hé ![]() |
| 17/06/2008 @ 14:13 Bieke | Ga trouwens anders eens naar een andere dokter, zeg dat je denkt dat je zwanger bent en dat je thuis positief getest hebt en graag bloed wil laten testen... En dan is het probleem toch opgelost, want die andere dokter weet toch niet dat je al eens bloed hebt laten trekken?! Dan kan je de waarden direct vergelijken... want nu ben je je precies veel te erg aan het opjagen! |
18/06/2008 @ 13:05 ![]() | Kop op kelly!! laat de moed niet zakken. Ga idd eens naar een andere dokter voor een tweede opinie. En als de streep donkerder wordt dan zit het toch goed?? |
19/06/2008 @ 13:12 ![]() | Ik ben heel mijn zwangerschap niet misselijk geweest en had eigenlijk geen zwangerschapsverschijnselen |
| 24/06/2008 @ 20:54 Monique | hoi hoi... Ik heb hier nog niet eerder geschreven maar ik ben ook in augustus 2007 bevallen van mijn 2de dochtertje... Ik heb 1 dochtertje van 14 september 2004 en de tweede is van 29 augustus 2007. Ik ben nu zwanger van de derde uk... Wij zijn heel blij dat er maar weinig verschil is tussen de tweede en de derde. We wilden eigenlijk bij de eerste 2 ook weinig verschil ertussen, maar de natuur besloot dat dat niet ging... We zijn dan nu ook superblij metd e komst van de derde spruit begin januari... (ook een keer een winterkindje ipv zomerkindje hihi).. iedereen succes en geniet van de zwangerschap... groetjes monique |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

we gaan er weer voor