< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » we gaan er weer voor

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
we gaan er weer voor
10/06/2008 @ 15:24
kelly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
de bloedtest bleek maar ik mag nog niet te snel juichen. volgens mijn huisarts kan er nog vanalles gebeuren. mijn hcg waarde staat op 17, tis nog laag maar dat komt omdat het nog zo vroeg is.

sla me dood dat ik in kaartleggen geloof maar mijn waarzegster, waar ik gisteren naar toe ging zei me dat ik niet zwanger zou zijn. ik heb haar daar straks gebels om het tegendeel te bewijzen maar toch gelooft zij eer niet in. volgens haar krijg ik gewoon mijn regels en gaat ons kindje niet voor binnen 9 maanden zijn. ik moet eens dringend stoppen met zulke dingen te geloven maar ze heeft nogthans veel dingen uit het verleden ook juist verteld.

toch ben ik zwanger, en dit is voor die waarzegster

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 18:30

Goh, ik zou daar allemaal niet in geloven. Di dingen die uitgekomen zijn, dat is misschien toeval.

maar idd voor die waarzegster.

Toch proficiat gewenst (ook al is het nog zo pril)

succes en geniet ervan

[Laatst gewijzigd door Sofie - 10/06/2008 @ 18:30] - Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 22:10
yoda

Kelly, alvast proficiat.
Ik heb jou verhaal even gelezen en wat die verpleegster zegt wat is dat voor gezever ? Ik heb een ks gehad en heb Kobe 1 sec gezien en zelfs niet op mijn buik gehad. Ik kon pas na 3 dagen bv geven en ervoor waren het ook druppeltjes ! Echt een belachelijke redenering van dat mens !
Volgens mij weet dat mens niet wat een moedergevoel is !

Enfin, veel succes met uw volgend avontuur!

Groetjes Yoda

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 10:00
kelly

ik hoop zo dat ik zwanger blijf. heb mijn regels nog steeds niet maar de woorden van mijn dokter maken me onzeker. heb gisteren nog eens getest en het positieve streepje is nog steeds bijna niet zichtbaar. ik heb toch nog testen liggen van sensitest dus waarom zou ik mezelf hier niet mee gerust proberen stellen. kans op een naderende miskraam denk ik steeds.

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 12:48

hoe zit het er nu mee Kelly?? Kunnen we jou nu al een grote proficiat wensen??

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 13:23
kelly

ik denk het wel . ik heb de eerste dagen een urinetest gedaan om me een beetje gerust te stellen en die werden steeds positiever. morgen laat ik weer bloed trekken. deze keer voor de navbelstrengbloedbank maar dan vraag ik om mijn hcg nog eens na te kijken. ben niet misselijk of zo en vraag me af of dit een goed of een slecht teken is

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 13:34
Bieke

Dan zal je inderdaad wel zwanger zijn!!!

Misselijk zijn begint normaal pas iets later hé, rond een week of 6... en hopelijk helemaal niet!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 12:35
kelly

de dokter wou geen extra bloed trekken om mijn hcg nog eens na te kijken.

- als ik hem vertelde dat mijn urinetest steeds duidelijker word, zei hij dat het niks wil zeggen.
- als ik hem vertelde dat ik soms steken heb in mijn baarmoeder zei hij dat het waarschijnlijk niet om een innesteling gaat.
- als ik hem zei dat ik niet misselijk ben en vorige zwangerschap wel zei hij dat ik moest wachten op mijn regels

hij zei het niet met zoveel woorden maar hij vermoed een naderende miskraam volgens mij.

waarom wou hij geen bloed trekken?
nu moet ik wachten op mijn bezoek aan de gyneacoloog om zekerheid te hebben. dat is pas op 10 juli.

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 14:11
Bieke

Kelly,

- steken in de baarmoeder lijkt mij positief: de baarmoeder begint vanaf het begin uit te rekken, ik heb dat elke keer gehad.
- er zijn zoveel vrouwen die niet misselijk zijn tijdens hun zwangerschap, dus dat hoeft niets te betekenen! En als je vorige keer wel misselijk was en nu niet, krijg je deze keer misschien het andere geslacht
En zoals ik zei, de meeste vrouwen worden pas misselijk rond een week of 6, dus nog even afwachten.
- de streep op een test wordt wel degelijk beter zichtbaar naarmate je HCG stijgt.

Toch nog reden om positief te blijven denken hé! Ik denk dat je veel te hard denkt dat je een miskraam gaat krijgen, terwijl daar volgens mij (maar ik ben geen dokter hé) helemaal geen reden toe is!

Wanneer moest je eigenlijk je regels krijgen?
Als je toch een beetje bloedverlies hebt, niet onmiddellijk wanhopen, ik heb bij mijn 2e zwangerschap ook nog mijn regels gehad de eerste maand!

Groetjes! En rustig blijven hé
Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 14:13
Bieke

Ga trouwens anders eens naar een andere dokter, zeg dat je denkt dat je zwanger bent en dat je thuis positief getest hebt en graag bloed wil laten testen... En dan is het probleem toch opgelost, want die andere dokter weet toch niet dat je al eens bloed hebt laten trekken?!

Dan kan je de waarden direct vergelijken... want nu ben je je precies veel te erg aan het opjagen!
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 13:05

Kop op kelly!!

laat de moed niet zakken. Ga idd eens naar een andere dokter voor een tweede opinie. En als de streep donkerder wordt dan zit het toch goed??

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 13:12

Ik ben heel mijn zwangerschap niet misselijk geweest en had eigenlijk geen zwangerschapsverschijnselen

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 12:57
kelly

ik had gistern een grote ruzie met mijn vader en ik heb me hier heel druk ingemaakt. nadien had ik bloed verloren en ik gaf hem hiervan de schuld. ik ben met mijn man naar de gyneacoloog gegaan maar alles is in orde. er is al een vruchtzakje te zien van 0,5 cm

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 13:54
Bieke

Joepie!!! Zie je wel dat je echt zwanger bent!!! Die ruzie heeft dan toch een positief effect, want je bent nu toch al een beetje vroeger naar de gyn kunnen gaan
En probeer je nu niet meer zo druk te maken hé!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 12:37

proficiat met je zwangerschap!!!!!

Wij hebben gisterenmiddag geklust en ik denk dat ik gisterenavond mijn eisprong gevoeld heb. Steken dat ik had in mijn buik. Amaai!! Pff en ik heb er op gelet. dat is nu al elke maand dat ik dat rond de dag van de eisprong voel. Dus het zal wel dat geweest zijn. En ik was dan opeens ook heel veel rekbaar slijm kwijt. Hopelijk zijn de visjes nog gebleven en hebben ze het eitje bevrucht!!

ik had de eisprong vroeger nooit gevoeld en nu wel. tja kben er nu misschien gevoeliger voor.

zo tot later en

[Laatst gewijzigd door Sofie - 21/06/2008 @ 12:41] - Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:54
Monique

hoi hoi... Ik heb hier nog niet eerder geschreven maar ik ben ook in augustus 2007 bevallen van mijn 2de dochtertje... Ik heb 1 dochtertje van 14 september 2004 en de tweede is van 29 augustus 2007. Ik ben nu zwanger van de derde uk... Wij zijn heel blij dat er maar weinig verschil is tussen de tweede en de derde. We wilden eigenlijk bij de eerste 2 ook weinig verschil ertussen, maar de natuur besloot dat dat niet ging... We zijn dan nu ook superblij metd e komst van de derde spruit begin januari... (ook een keer een winterkindje ipv zomerkindje hihi)..
iedereen succes en geniet van de zwangerschap...
groetjes monique
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 12:51
kelly

hey monique, proficiat met de zwangerschap. komt er nog een vierde misschien? in elk geval, geniet er van. tis zo weer voorbij.

ik kijk er zelf enorm naar uit om ons tweede kindje weer borstvoeding te geven. bij rune was ik gestopt na een maand en daar had ik achteraf bekeken wel veel spijt van.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]