[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 00:15 hamstertje | Hoi Tigris, wat vervelend voor je zeg,als jij het gevoel hebt dat het niet goed zit dan moet je het gewoon laten nakijken, gezien je geschiedenis zeg maar. Ik heb ongeveer het zelfde mee gemaakt, zal in het kort vertellen. In december 2007 is er bij mij ook een eierstok verwijdert de linker, want er zat een cycte en de arts kon niet alleen de cyste verwijderen dus hop daar ging ook mij eierstok . Ik heb in februari een miskraam gehad, dus je kan wel zwanger worden al heb je maar 1 eierstok, maar deze moet wel goed functioneren. Ik was vorige week bij mijn gynacoloog omdat het niet goed voelde aan de rechter kant en ja hoor daar zit nu ook weer een cycte wel een kleine maar toch, moet over 2wkn terug komen, heb ook bloed moeten laten prikken dus moet nog op uitslag wachten. Als jij het gevoel hebt dat het niet goed zit dan zou jij het kunnen laten nakijken, het hoeft niet perse fout te zijn maar je hebt er maar 1 dus dan ben je extra voorzichtig. En jou gynacoloog zou inprincipe niet moeilijk hoeven te doen. Ik moet je wel zeggen dat mijn eerste gynacoloog waardeloos was, die riep de hele tijd, maak je maar geen zorgen het ligt niet aan die cycste dat je niet zwanger kan worden, achter af bleek dus wel dat het door mijn cycte kwam. En dat gaf mijn gevoel de hele tijd aan. Dus de gynacoloog hoeft het niet altijd bij de juiste einde te hebben Ik hoop dat het niks is en dat het loos alarm is, laat me weten hoe het is gegaan als je meer weet. heel veel sterte groet Hamstertje |
[Reageer]

eileider kwijt en toch terug zwanger??
Het vruchtje zat in de linkereileider (was toen al 9 weken), en ze hebben dus de eileider mee verwijderd. Rechts ben ik ook al 2 keer geopereerd, eerst aan een endometriose en daarna een cyste op mijn eierstok. Mijn enige kans om zwanger te geraken is nu van een eitje van rechts. Toch voel ik het niet goed aan, en zou graag laten controleren of daar alles wel in orde is, maar de gyn zegt dat ik nog maar evnetjes moet afwachten, maar we wachten nu al zo lang . . . Heeft hier nog iemand ervaringen mee?
. En dan hopen dat die ons zekerheid kan geven dat er niks aan de hand is met mijn rechterkant. Want nu raakt mijn geduld echt op, en overal die zwangere kennissen, en dikke buiken, pffff . . . het wordt zwaarder en zwaarder.