< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Maandstonden na bevalling - genante vraag

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Maandstonden na bevalling - genante vraag
14/05/2008 @ 08:53
Itte

Online Status Bekijk profiel
Hey

Ik ben bijna 11 weken geleden bevallen en heb nog steeds mijn maandstonden niet. Wel heb ik een 5-tal weken geleden een veegje bruin bloed(?)verlies gehad, maar daar stopte het ook mee.
Mijn gyn. heeft me aangeraden om te wachten op mijn menstruatie vooraleer ik met de pil zou herbeginnen. We vrijen dus voorlopig niet. En nu komt mijn vraag: bij het vingeren (sorry voor de term, kan het niet anders noemen), hebben we een aantal kleine knobbeltjes gevoeld. Zouden dit cysten kunnen zijn waardoor ik niet menstrueer?

Help!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 08:56
mama

Niet druk maken zou ik zeggen. Bij mij heeft het 5 maanden geduurd eer mijn eerste maandstonden er waren! Geduld hebben ...
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:05
Itte

Online Status Bekijk profiel
Bedankt mama! En die knobbeltjes die ik dan gevoeld heb?

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 16:09
sass1e

Ook daar zou ik me niet al te druk om maken hoor.
Met een bevalling gebeurd zoveel daar van onderen, dat het goed kan zijn dat het een soort verdikkingen zijn die nog weggaan. Het is ook niet niks, zo'n baby erdoorheen!!

Gun het nog even de tijd en als je over een tijdje nog niet menstrueert kan je altijd nog even naar de arts gaan!

groetjes!
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:28

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
En even dat andere. waarom mag je van de gynaecoloog pas beginnen met de pil als je ongesteld bent geweest? Ik mocht van de verloskundige 3 weken na de bevalling al beginnen. Heb het toen niet gedaan omdat mijn vriend zich laat steriliseren. Nu blijkt dat hij pas 30 mei aan de beurt is en het tot 3 maanden na de sterilisatie niet veilig is. Dus ben ik 4 weken geleden, 7 weken na de bevalling alsnog met de pil begonnen, in overleg met de verloskundige. Toen was ik nog niet ongesteld geweest, nu inmiddels door de pil wel.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 12:40
mama

Elke gynaecoloog is daar anders in heb ik ondervonden. Mijn voorkeur gaat zelf uit naar het wachten op de maandstonden, zodat je weet dat alles terug 'werkt' qua eisprong e.d. Als je direct met de pil begint, weet je dat natuurlijk niet.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 07:45

Mijn gyn had mij aangeraden om te wachten omdat ik anders tussentijdse bloedingen kon hebben.
Maar intussen is alles in orde, de zijn er gisteren doorgekomen.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:55
ingkie

amai jullie moeten laat beginnen met de pil. ik moest ze al na 5 dagen na mijn bevalling nemen ik geef wel bv en heb dus de mini pil gekregen.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:03
Ellen'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn gyn had me ook aangeraden te wachten tot eerste menstruatie
maar dat bleef maar duren en uiteindelijk na een goei 12 weken ongeveer heb ik bloed laten trekken, was niet zwanger, dus mocht meteen beginnen met pil

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]