Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2008 @ 18:36 maartje | Hoi San, Tof te horen dat er nog iemand is met een zorgenloze bevalling. En zo'n kloeke kleintjes! Dat hoor je niet vaak bij tweelingen. Ik mag er wel vanuitgaan dat het een 2-eiige tweeling is. Er zijn duidelijk 2 vruchtzakjes te zien en het ene vruchtje was bij de echo 5.5mm en het andere 8.2mm De gyn twijfelde er ook niet aan en was blijkbaar zelf verrast. Dat forum hebben we idd al ontdekt. Heb nog heel wat te lezen ;) Groetjes, Maartje |
| 20/05/2008 @ 08:58 maartje | Hoi Marina, Amai, inderdaad dan toch niet zo'n makkelijke bevallingen. En dan die extra zorgen achteraf. 't Is al niet zo'n makkelijke periode. Want zeg nu zelf, het is zalig om een kindje te krijgen maar die roze wolk, dat duurt toch wel een maand of 2 voordat die passeert vind ik. Wie van jullie heeft borstvoeding gegeven en hoelang? Ik herinner mij nog dat ik bij mijn 2 jongens er alleen voorstond qua voeden 's nachts, aangezien ik enkel de borst gaf. Voor mijn hubby was dit natuurlijk makkelijk, maar hoeveel keer dat ik bij het voeden niet in 't slaap sukkelde en mij dan ongerust maakte dat ons boeleke zou stikken ![]() Nu heeft mijn ventje al gezegd dat hij sowieso mee flesjes zal geven want dat ik er niet moet van uitgaan dat ik 2 kleintjes iedere nacht zonder flesjes ga kunnen voeden. Tot hoeveel weken zijn jullie gaan werken? En wat was de reden om eerder te moeten stoppen? Groetjes, Maartje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Meteen van 2 naar 4