< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Menstuatie of innestelingsbloeding ???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Menstuatie of innestelingsbloeding ???
13/06/2008 @ 13:20
knabbel

Online Status Stuur bericht
ik denk dat ik vanaf morgen toch maar mijn zwangerschapsbroeken terug uit de kast gaan halen, smorgens zit mijn broek nog redelijk goed maar na een paar uurtjes begin ik toch last te krijgen hoor

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 13:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
gewoon doen als dat beter zit!
dat is inderdaad wel veel uren ja,dan kan je inderdaad het beste iemand erbij nemen dat jij het niet allemaal alleen hoeft te doen zeker als je bij robbe op 7 maanden al weeen kreeg, zou het fijn zijn dat je gewoon je rust kan gaan nemen die je nodig hebt is ook wel belangrijk, bij de zwangerschap van keano werkte ik ook echt heel veel te veel ben blij dat ik deze hele zwangerschap gewoon niet heb hoeven werken want het is echt zo zwaar en zeker nu ook voor jou als je al een kindje hebt die wil ook aandacht wat de nodige energie vraagt nee denk inderdaad dat je het beste iemand in diens kan gaan nemen in ieder geval voor die periode liefs

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 11:43
knabbel

Online Status Stuur bericht
8 juli mag ik naar de gynaecoloog ben eens benieuwd, ondertussen heb ik smorgens en 's avonds wel zo een griepgevoel precies, altijd koud en mijn maag dat dan wat overhoop ligt.

ik hoop dat ik snel iemand vind die mee in de zaak kan komen helpen zodat ik het wat rustiger aan kan doen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]