Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 20:34 elisa | Hé dames, hier ben ik weer... Hé Nien, jij dan toch ook een job? Ik heb vandaag ook net gehoord dat ik maandag kan beginnen... Jeeeezes, schrikken, ik had er helemaal niet meer op gerekend...Morgen hopelijk een uurrooster en dan zal ik ook maar eens over dat kolfrecht beginnen. Hoe dat moet in het onderwijs weet ik nog niet, ik hoop maar dat ze het zien zitten .Anders begin ik niet eens. (zou ook niet weten hoe, dan ploffen mijn borsten na een paar uur... woeha) Nien, geen zorgen maken hoor over 'te veel voeden', Vic is bijna 6 maand en drinkt nog minstens 8 x per dag. Soms ook 12, en op regelmomenten nog vaker... Vandaag half dagje proefdraaien oppasmama, en dat ging. Omdat manlief de koelkast had laten openstaan, waardoor mijn gekolfde flessen slecht waren... boehoehoe... ben ik als noodoplossing sinds gisteren een papje mamamelk + biobim aan het proberen en een rijstwafeltje. En wat we gedacht hadden is werkelijkheid geworden, Vicje lust alles... Dus een weekje vroeger dan gepland wat 'vaste voeding' aan het introduceren. Ik ben lichtjes in paniek verder. Stel dat het echt wat wordt met die job, hoe moet dat dan? Vic naar de oppas, ik kolven (terwijl hij wel uit een beker drinkt ,maar nu niet zo super veel), hij lust geen diepvriesmelk, wanneer kolven, vreselijk vroeg opstaan, wanneer huishouden doen, zoveel onzekerheden allemaal. En nu ineens 1 of 2 voedingen gaan minderen tegen maandag lukt niet meer, ik word de laatste nachten ook weer wakker in 'de melk', was ook alweer maanden geleden. PFff.;.. lieve dames : hoe doen jullie dat? werken en bv? ZO, geniet van jullie kleintjes, verzorg de hoofdpijnen... En hopelijk hebben jullie wat antwoorden tussen al de drukte door... Groetjes. |
| Gisteren @ 20:40 Cath | Hallo, Mama Cath is hier jammer genoeg terug aan het werk en de eerste dagen zijn voorbij gekropen en zijn met de nodige traantjes ondertussen gelukkig al voorbij. Wat kijk ik uit naar morgennamiddag want dan is het weekend en ben ik twee dagen thuis om weer alle voedingen live te geven. Als ik tijdens de middag zit te kolven, loopt de melk in het flesje (en zelfs wel zeeeer goed), maar lopen de traantjes ook omdat ik gescheiden ben van mijn kleine schat. Bij de opvangmama verloopt het voor Victor goed en begint hij stilaan wat meer groentjes te eten en doet hij wat langere dutjes dan thuis. We zullen dit weekend zien of het bij mama ook lukt Als ik hem ophaal heeft hij meestal nog niet zolang geleden zijn fles gedronken, maar wanneer hij thuis is wil hij meteen aan de borst![]() Ik moet ook wel toegeven dat het anderzijds ook wel goed doet om met de collega's weer eens over andere dingen te praten en te zien dat dezelfde frustraties na bijna 7 maanden nog steeds leven op het werk, om weer mee te kunnen afegeven op onze 'domme' baas etc ![]() ![]() |
| Gisteren @ 21:08 elisa | Hé Cath, fijn dat het je zo bevalt op het werk!!! Doet vast goed, zo weer met 'je verstand' werken, en wat anders doen dan heel de dag tussen luiers zitten. Maar ik begrijp ook hoe je je kindjes mist. Vandaag was Vic voor de eerste keer een halve dag naar de oppasmama en ik heb hem ook gemist. Hé, hoe vaak kolf jij op een dag op het werk? Ik zou waarsch maandag ook aan het werk kunnen maar ik moet het morgen met mijn eventuele toekomstige baas hebben over kolfrecht en weet nog niet goed hoe dat te regelen. Vooral omdat Vic live nog om de 2 uur overdag drinkt... Nu, werk ze nog morgen en dan kan je weer lekker lang genieten... Groetjes. |
| Gisteren @ 21:27 Cath | Hey Elisa, Mijn zoontje zit nu ongeveer op 6 voedingen per 24u. Zijn schema is ongeveer: 7u BV -10u30 BV-(11u30 groentjes proeven) -14u30 BV -17u BV- 19u30u BV en 23u droomvoeding. Ik kolf nu enkel over de middag en kolf met gemak zo een 300cc met een dubbele electrische kolf en kolf dan 's avonds ook nog een 100cc rond 21u. Op deze manier gaat het goed voorlopig. Voel momenteel wel nog de gebruikelijke 'eetmomenten', maar elke dag gaat het beter en zal mijn lichaam wel wennen aan de nieuwe uren. Binnenkort gaan de groentjes meer plaats innemen en dan volgt ook nog fruit, waardoor hij wel wat minder BV zal drinken over dag (enfin dat denk ik toch). We zien wel. ![]() |
| Gisteren @ 21:42 elisa | Hé bedankt voor je antwoord. De kolfhoeveelheid, dat zit hier ook wel goed. Vic had vanmorgen om kwart voor 8 nog gedronken, en inderdaad, om kwart over 10 kolfde ik ook dik 250 cc. Ik ben alleen een beetje ongerust over 'plofborsten' als ik enkel 's middags zou kolven. Maar we zien wel hoe het loopt. Fijn werken nog en geniet maar van het weekend. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Borstvoeding
Als ik hem ophaal heeft hij meestal nog niet zolang geleden zijn fles gedronken, maar wanneer hij thuis is wil hij meteen aan de borst