< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Holebi-ouderschap » info gevraagd...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Holebi-ouderschap
info gevraagd...
15/05/2008 @ 19:14
lieke

Online Status
Hallo,

Wij zijn een lesbisch koppel met een grote kinderwens... we hebben reeds een afspraak gemaakt in uz gent volgende maand maar nu hebben we ergens opgevangen dat ze in de grote vakantie 3 weken zouden sluiten? Weet iemand daar iets van???? We zouden het echt jammer vinden...we kijken er zo hard naar uit en moeten dan nog langer wachten!? ze zouden namelijk in verlof zijn vanaf 15 juli en net dan is mijn eisprong?
Hopelijk heeft er iemand een verlossend antwoord voor ons...
groetjes,

lieke
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 20:18

Online Status Stuur bericht
Als ik me niet vergis kun je dan wel nog gaan voor inseminaties hoor. Ik ben in januari moeten gaan wanneer ze 'sloten' met de feestdagen maar ik kon ook gaan voor inseminatie. Ik vermoed dat ze in de grote vakantie hetzelfde toepassen... Anders is bellen om zeker te zijn?

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 23:58

re holibi
hoplijk vinden jullie iemand he veel suces verder groetjes doei
Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 20:23

ik heb toch ook begrepen dat de inseminaties gewoon doorgaan, ook in de weekends en/of feestdagen. dus ik zou me nog niet teveel zorgen maken hoor!
Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 21:22

Online Status Bekijk profiel
Hey,

wij zijn daar geweest voor onze Roel en gaan nu voor een 2e.
In juli zijn ze gesloten met de Gentse Feesten. Aangezien het labo gesloten is kan je daar dan niet terecht... Stom, maar als je ovuleert in die periode sla je gewoon een maand over...

Tel al eens uit op voorhand, hier kan het hopelijk nog net voor ze sluiten en net na de stafvergadering...

Succes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]