Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 23:44 Jessica | hey, ik had enkele striemen op mijn heupen, ondanks het vele smeren. Verder niks, tot de dag dat ik moest bevallen. Na de bevalling schrok ik mij rot, heel mijn onderbuik tot aan mijn navel. Een en al striem, hoe het komt weet ik niet en ik vind het ook geen mooi zicht. Hopelijk mindert het nog veel. Anders kan ik nooit nog een bikini aan. ![]() |
| 18/05/2008 @ 22:48 | striae ik ben tijdens mijn zwangerschap 18 kilo aangekomen, voorheen slank, normaal, en heb vanaf dag 1 met weleda olie gesmeerd, geen striem te bekennen. baat het niet dan schaadt het niet was mijn gedachte, ik geloof normaal ook niet in wonderen. ik had echt een enorme buik. kind woog 4 kilo. |
| 19/05/2008 @ 08:27 Joyce1982 ![]() | tot 40 weken geen striem te zien.. en met 42 wkn had ik er heel veel ![]() |
| 19/05/2008 @ 10:53 Kacie | Ik hoop toch echt om geen striemen, of heel weinig te krijgen, hoor. Als het moet, tja, dan moet het, hé. Ik vind het vooral ook leuk om me met amandelolie in te smeren (of te laten insmeren). M'n huid voelt echt soepeler aan en trekt minder vlug tegen. Ik vind het ook een leuk intiem moment met ons meiske en volgens mij vind ze het ook leuk. p.s. Amandelolie is helemaal niet zo duur, hoor. (7€ of zo? voor 350ml) Tot nu toe.... geen striemen. Ik dacht er een week of 2 geleden een paar gezien te hebben, direct gesmeerd, en de volgende ochtend waren ze weg. Ik was toch wel even geschrokken, zo van "nu al? ik ben maar 5kg bijgekomen". |
| 20/05/2008 @ 19:45 Renate | Het krijgen van striae is erfelijk bepaald... schijnt. Ik heb ze ook niet tot nu toe (30 wk) maar 'you never know'!! Kan in de laatste weken nog komen natuurlijk. Enne, ik ben > 30 jaar; ze zeggen dat je huid dan wat meer uitgerekt is dan als je bijv. 20 bent... HA, nou wat een voordeel! Ik smeer elke dag bodylotion, gewoon omdat het psychisch is dat smeren...hahahaha ![]() Suc6 ermee allemaal! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

geen striem te bespeuren....

Robin@

, 16 kg bij en weer geen enkele striem. Net als mijn mama. Striemen op billen, borsten en dijen heb ik immers al sinds de puberteit, alleen de buik is blijkbaar gespaard gebleven.
Ik smeer elke dag bodylotion, gewoon omdat het psychisch is dat smeren...hahahaha