Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/05/2008 @ 11:43 yukie | dag dames, bedankt voor jullie tips. wat mij erg is savonds na zijn laatste voeding dat hij zijn tutje nog wilt zodra die er uit valt begint hij te wenen en je kan natuurlijk moeilijk op en neer lopen voor zijn tutje. heb eigenlijk een beetje spijt van maar moest wel zijn tutje geven in de eerste weken want had niet genoeg voeding en we mochten niet meer geven dus had veel honger en weende alleen maar; alleen met een tutje was hij een beetje rustiger toen en nu heeft hij het aangeleerd denk ik. ik probeer hem wel wakker in zijn bedje te leggen maar weent alleen maar de meeste keren tenminste soms is het ook zo dat hij dan in slaap valt. pappa is sneller met oppakken maar ik nie ik weet wanneer hij echt begint te huilen maar pappa nog nie vraagt iedere keer en huilt hij nu echt ![]() ik had hem net in zijn maxicosi gedaan en een tekenfilm aan gezet nou vondt wel leuk iedergeval 20minuten heeft hij tv gekeken wel grappig natuurlijk kindje van 5weken ![]() nu ligt hij gelukkig in zijn box op zijn buikje het komt ook denk ik door beetje buikkrampjes slaapt als een roos. leg ik hem meteen na de voeding te snel in zijn bedje? hoe doen jullie dat? hoe lang zit er tussen? succes allemaal groeten, |
| 29/05/2008 @ 14:03 yukie | dag meine, jah ik gebruik al babyfen venkelolie druppels is dat maar denk niet dat het helpt. als hij ooit in slaap valt op zijn buikje in zijn box of zo dan gaat hij niet naar zijn bedje laat ik hem in zijn box slapen als ik hem wel in zijn bedje doe dan op de rug of op zijn zij maar zeker niet op zijn buik daar ben ik te bang voor. jah ik probeer hem te helpen maar lukt neit even altijd. hij slaapt nu al twee uur ongeveer heeft zijn laatste voeding om 9.10 gehad eigenlijk maar maak bewust niet wakker heeft zo weinig geslapen en wilde nog vandaag eigenlijk naar k&G gaan maar we zien wel we hebben nog tijd tot 4 uur en dat zou wel lukken denk ik. we moeten toch ergens in ritme komen want moet misschien toch over 5weken werken ten eerste eerst werk gaan zoeken want ben nu al uit dienst gezet bij mijn werkgever en dan gaat hij naar oma. bedankt voor je tips. groeten |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

slaapritueel?

Natuurlijk niet aangemoedigd en haar na een half uur in slaap gekregen was toen al 23u...en dan begint het...02u00, wakker, is tuut kwijt, 03u30, idem, 04u30, idem, 05u40, nogmaals, en dan hou ik het niet meer, heb ik een enorm slaaphoofd en probeer ik met haar samen nog wat te slapen...nu ja, Annabel slaapt, schuifelt naar mama toe en mama doet geen oog meer dicht...